Куда подевались менеджеры?

Профессор Грей приводит воображаемый диалог менеджера и его сына:
Сын: Папа, а чем ты занимаешься целый день?
Отец: Ну, я, как бы это сказать, эксплуатирую людей.
Сын: Это как?
Отец: Я лишаю людей человеческого облика, заставляя их работать так усердно, как это только возможно, и за минимальные деньги.
Сын: Ой…

Читати далі →

Корпоративні леви, вовки та бобри…

Одна з останніх статей, що з’явилася на англомовному сайті Девіда Мейстра (David Maister) „Чи однакові у нас думки? Передумови для стратегії” (Are we In This Together? The Preconditions For Strategy) описує чотири типи корпоративних співробітників. Умовний розподіл відбувається за двома критеріями. Перший – ставлення людини до роботи у групі (схильність до самостійності чи до командної роботи). Другий – ставлення людини до винагороди (прагнення отримати миттєвий зиск чи орієнтація на більш довгострокові результати)…

Читати далі →

Jim Nail о корпоративных блогах и не только…

Джим Нэйл (Jim Nail), руководитель стратегией и маркетингом в компании Cymfony, утверждает, что 2007 год будет ключевым годом для бизнес-блогинга. В статье, опубликованной в iMedia Connection и переведенной blog.worldwebstudio.com он пишет о сегодняшнем использовании блогов, их преимуществах и прочих тенденциях.

Читати далі →

Що спільного між консультантами та дантистами?

Відповідь на це запитання спробував дати Девід Мейстер (David Maister) у своєму блозі „Захоплення, люди та принципи” (Passion, People and Principles). Він переконаний, що спільною рисою для дантистів та консультантів є той факт, що коли люди потребують їх – вони не хочуть їх. І не зважаючи на те, що дантисти роблять чудову справу (вони лікують людей) – глибоко в душі пацієнти мріють більше ніколи не бачити дантистів.

Читати далі →

“Парфюмерный” маркетинг: нюхать подано

Нестандартные и инновационные методы привлечения клиентов по-немногу завоевывают рынок рекламы. Теперь вот на страницах американских газет The Wall Street Journal и USA Today появится ароматная реклама. Используемая технология позволяет “обогащать” типографскую краску нужными запахами.

Читати далі →

Ейчар у ролі Бога

Коли чергова компанія починає усвідомлювати важливість корпоративної культури і її вплив на процеси організації, вона замислюється про ейчара (HR-менеджера). У рідкісних випадках (коли компанія особливо велика та потужна) вона може заснувати цілий HR-відділ. Приймаючи рішення про створення посади HR-директора/відділу, компанія часто потрапляє під вплив одного з найбільш розповсюджених міфів про корпоративну культуру: вона починає вірити, що одна людина (HR, консультант) чи один спеціалізований відділ здатні створити чи змінити корпоративну культуру компанії… Але це не так!

Читати далі →

Робочі емігранти обожнюють Азію

Робочі емігранти ставляться до Азії з надзвичайним благоговінням. Вони щиро вірять, що саме Азія дасть їм змогу розвиватися та зростати. І їхні очікування зазвичай виправдовуються – Азія сприяє стрибкоподібному розвиткові кар’єри робочих емігрантів. Компанія Korn/Ferry опублікувала дані дослідження, яке вказує на місця, де прагнуть працювати емігранти, та їхній шанс на успіх.

Читати далі →

HypnoMarketing: всі на сеанси гіпнозу!

Психотерапевти зі знаннями маркетингу радійте! Тепер у вас є можливість заробляти гроші за допомогою гіпнотичного маркетингу (HypnoMarketing). Сумнівний маркетинговий метод розробив австралієць Стівен Філгуд (Steven Feelgood), об’єднавши свої пізнання в областях маркетингу та гіпнотерапії.

Читати далі →

Простота – сестра… успішності

Тенденція до спрощення не завжди є ознакою банальності та обниженої попсовості. Розгляньмо хоча б приклад із вітчизняними (читай – радянськими) та іноземними професорами. Перші, читаючи лекцію чи проводячи семінар, обов’язково використають у своїй промові максимально можливу кількість складних термінів та концепцій. Вони зуміють подати навіть найпростішу ідею так, що її не зрозуміють навіть найталановитіші студенти. І навпаки – іноземні науковці завжди намагаються пояснити складні ідеї простими словами, прикладами, образами. Так, щоб кожна людина в аудиторії зуміла зрозуміти, про що йдеться.

Читати далі →