Криза в Україні. Що робити?

Криза в Україні. Що робити?Це не тільки у металургів відбувається скорочення штатів – це відбувається у Києві, в офісах через дорогу. Відправляють у відпустку за свій рахунок, звільняють не тільки рядових співробітників, але й цілі відділи у великих компаніях. Поки що це не прийняло масовий характер, але, за моєю суб’єктивною оцінкою, не менш ніж 20 тисяч чоловік у Києві втратили роботу (або пішли у неоплачувану відпустку) тільки за останні 2 тижні жовтня. Оскільки я оптиміст – цифра дуже оптимістична. Криза вже поруч.

Читати далі →

Як зміниться робоче середовище, коли до “керма” стануть представники покоління “Y”

Як зміниться робоче середовище, коли до керма стануть представники покоління YАвторка блогу Brazen Careerist Пенелопа Транк (Penelope Trunk) ділиться деякими своїми спостереженнями щодо принципів роботи представників молодого покоління (так званого покоління “Y”). Ігреки ставляться до бізнесу інакше, ніж їхні старші колеги. Але, не залежно від вашого віку, що більш підготовлені ви до праці в нових умовах, то більша ймовірність того, що вам посміхнеться удача і ви зумієте досягнути успіху.

Читати далі →

Притча про кризу

Притча про кризуОдин француз переїхав в Америку і зайнявся там оптовою торгівлею французькими винами. Його фірма процвітала, росла і стала дуже знаменитою.

Читати далі →

Кілька слів про маркетинг “втручань”, або Навіщо компанії “стріляють з гармати по горобцях”?

Кілька слів про маркетинг втручань, або Навіщо компанії стріляють з гармати по горобцях?Чи доводилося вам коли-небудь чути крилату фразу: “стріляти з гармати по горобцях”? Думаю, цей вислів якнайкраще відображає сучасний стан справ у сферах інтернет-маркетингу та реклами в Україні. І хоча здоровий глузд підказує нам, що “мудрий в гору не піде” – часто рекламні агенції та ті компанії, які замовляють у них послуги, дотримуються цілковито протилежної думки. Вони витрачають шалені бюджети та зусилля, щоб отримати ефект, якого можна було досягнути устократ меншою “кров’ю”.

Читати далі →

Погляд із того боку акваріуму

Погляд із того боку акваріумуВже два рази в житті мені доводилося працювати разом із дітьми співзасновників (інвесторів) компанії. За моїм спостереженням працювали вони більш… натхненно, ніж усередньому інші. Завжди готові до over time, завжди енергійні і, що особливо, в роботі завжди уважні до деталей. Ось це останнє мені відразу впало в око.

Читати далі →

Український бізнес vs китайське виробництво. Чому Китай?

Український бізнес vs китайське виробництво. Чому Китай?Якщо Ви ніколи не купували товар з етикеткою “Made in China”, то напевно, Ви ніколи нічого не купували.

Історія відносин України та Китаю налічує не одну сотню років. Ні, звичайно, українські гетьмани не були в якості послів в Піднебесній, але в якості покупців або продавців – цілком можливо 🙂

Читати далі →

Народження імені: Gillette

Народження імені: GilletteЗовнішність комівояжера повинна бути бездоганною: акуратна стрижка, елегантний костюм і, найголовніше, чисто виголене обличчя. Кінг Кемп Жіллетт беззастережно додержувався цих порад, на які був щедрий комерційний директор фірми, що торгувала скобяними виробами.

Читати далі →

Можливо, ваш керівник справді вас ненавидить

Можливо, ваш керівник справді вас ненавидитьЯк говориться у відомому анекдоті: “Той факт, що ви шизофренік, ще не означає, що за вами ніхто не стежить”. А отже ті працівники, які з якихось причин вирішили, що керівник їх недолюблює – можуть виявитися правими.

Читати далі →

Спробуйте побачити трохи Ейнштейна в собі

Спробуйте побачити трохи Ейнштейна в собі“Підприємці мають набагато більше спільних рис із Ейнштейном, ніж вони можуть припустити”, – стверджує Майк Верлінг (Mike Werling) у статті “10 Traits Entrepreneurs and Einstein Share”, опублікованої на Entrepreneur.com. І, маю визнати, досить переконливо викладає свої цікаві спостереження.

Читати далі →

Як стати найгіршим керівником у світі

Як стати найгіршим керівником у світіНе знаю, навіщо вам це може знадобитися, але видання Management-Issues ділиться зі своїми читачами порадами, що слід робити, щоб стати найгіршим керівником у світі. Виявляється – це зовсім не складно. А особливо, зважаючи на скрутну економічну ситуацію на світовому ринку праці, яка дає вам повне право почуватися розлюченим. В свою чергу злість – це ключова навичка будь-якого керівника-покидька!

Читати далі →