Видавництво книжок в Україні

Видавництво книжок в УкраїніА Ви любите читати книжки?
Я люблю. Завдяки великій кількості відряджень вдається читати багато і часто 🙂 В дорозі, звичайно. Книги заспокоюють, розслаблюють, повчають, розвивають образне мислення, дають нові ідеї, розважають, присипляють, радують, розчаровують і багато чого іншого. Ось уже не одне сторіччя гарна книжка – це не просто книжка, а бізнес. Про це й піде мова у відеопості.

Читати далі →

Закінчився другий тур змагання GMC-2008. Фінальні результати

GMC-2008Ось і закінчився останній етап другого туру змагання, за яким ми з інтересом спостерігали протягом більш, ніж місяця. У п’ятницю 17-го жовтня у клубі DISCO RADIO HALL відбувся глобальний гала-коктейль, куди було запрошено всіх учасників другого туру змагання. Ніхто із учасників не знав про фінальні результати до гала-коктейлю – тому було дуже гаряче! Менеджерів і талановитих управлінців розворушив запальний Кузьма із гурту Скрябін. Сьогодні ж, нарешті, ми маємо змогу познайомити вас із фінальними результатами другого туру.

Читати далі →

Соціальні медіа як клієнтський сервіс

Соціальні медіа як клієнтський сервісБлог Church of the Customer нещодавно опублікував статтю під назвою “Соціальні медіа – клієнтський сервіс”. Нічого особливого – просто кілька цифр, які можуть видатися цікавими людям (і насамперед – людям бізнесу), які працюють із соціальними медіа в Україні.

Читати далі →

Бути директором

Бути директоромХто такий директор? Я чув багато відповідей на це питання:
– Той, хто найголовніший на фірмі
– Найбільш досвідчений
– Найбільш розумний
– Найбільш кваліфікований
– Підсидів попередника
– Багато грошей має
– Син/племінник/брат господаря
– Власник
– Крутий чувак
– Йому можна запізнюватися
– Рідкісна сволота
– Модний перець
і т.д.

Читати далі →

Чесне агенство нерухомості? І таке можливо

Чесне агенство нерухомості? І таке можливоУ цій замітці я хочу привести цікаву розповідь Мартіна Ліндстрома (Martin Lindstrom), одного із найшановніших у світі експертів в області брендінгу, про одну британську мережу, що займалася продажем об’єктів нерухомості. Кілька років тому в питаннях продажу будинків і квартир агентство вирішило використати діаметрально протилежний підхід. І, як це ні парадоксально, домоглося неабиякого успіху.

Читати далі →

Криза як дзеркало управління

Криза як дзеркало управлінняДля того, щоб виграти у війні, до неї варто готуватися в мирний час. Людині властиво вірити в краще і це основна рушійна сила, однак, однієї віри недостатньо… Не варто також забувати про логіку і причинно-наслідкові зв’язки кожної події.

Читати далі →

Корінь управлінських проблем

Корінь управлінських проблемЧому так багато працівників, потрапивши на нову посаду, швидко втрачають свій стартовий запал і розчаровуються? На думку Кларіса Фернандеса (Claris Fernandez), одного з авторів видання Bizcovering.com, існує чотири основні причини дисфункцій взаємодії між працівниками та їхніми керівниками.

Читати далі →

Результати 4 етапу 2 туру замагання GMC-2008

GMC-2008Минув ще один тиждень, а разом з ним – і передостанній (четвертий) етап другого туру всеукраїнського змагання з менеджменту GMC-2008. Його результати виявилися набагато менш втішними для команд Management.com.ua. Як Creative Management.com.ua так і Management.com.ua R(L)eaders втратили свої позиції порівняно із попереднім етапом.

Читати далі →

Як навчитися інтегративному мисленню (бізнес-модель Боба Янга)

Як навчитися інтегративному мисленню (бізнес-модель Боба Янга)Чим відрізняються блискучі лідери? Тим, що вони можуть тримати в голові одночасно дві повністю протилежні ідеї. Потім, замість ухвалення рішення про вибір варіанта А або B, намагаються представити “третій шлях”, що містить у собі кращі елементи кожного з варіантів. Це й називається інтегративним мисленням.

Читати далі →