Заголовки вирішують все

Заголовки вирішують всеУ Девіда Огілві було і є багато ідеологічних супротивників. Можливо, наступні зауваження гуру реклами про заголовки викличуть сумніви або, навіть, обурення в деяких людей. Проте, кожне слово тут – правда, підтверджена досвідом, стверджують у блозі “Таємниці маркетингу”.

Читати далі →

Яких консультантів слід остерігатися?

Яких консультантів слід остерігатися?Разом із розвитком світу бізнесу, розвивається і ринок консалтингу. Як і у кожному бізнесі, в ньому також існують свої професіонали і свої шахраї. І якщо відшукати перших буває доволі складно, то другі знайдуть вас самі. Як застерегти себе від недоброчесних консультантів, розповідає автор блогу Services Safari. Він наводить кілька характеристик, які повинні бути притаманні кожному консультантові, а інакше краще відразу показати йому на двері.

Читати далі →

Якщо Ви такі розумні, чому ж такі бідні?

Якщо Ви такі розумні, чому ж такі бідні?Хоча зв’язок між розумом та здатністю отримувати вищі прибутки видається абсолютно логічним, все ж виявляється, що надміру розвинуті розумові здібності радше шкодять, ніж сприяють накопиченню багатства. Саме до такого висновку приводить нас нове дослідження, опубліковане журналом Intelligence, пише USA Today.

Читати далі →

Вуду як новий інструмент управління

Вуду як новий інструмент управлінняНарешті дочекалися! Офісне життя отримало новий інструмент управління – Оffice Voodoo Kit. Тепер кожен бажаючий може легко відсунути термін дед-лайну, домогтися персонального службового автомобіля чи перевести набридливого колегу на іншу роботу. Отже, ласкаво просимо у захоплюючий світ офісного вуду.

Читати далі →

Маєте бізнес-ідею?.. І що тепер?

Маєте бізнес-ідею?.. І що тепер?Кожного дня у головах сотень і тисяч людей народжуються чудові бізнес-ідеї, які теоретично могли б приносити багатомільйонні прибутки. Але ці ідеї так ніколи і не втілюються у життя, оскільки люди не знають з чого почати, читаємо у блозі про стартапи The StartUp Blog at PartnerUp.

Читати далі →

Перли від псевдо-Стіва Джобса

Перли від псевдо-Стіва ДжобсаЯкщо ви не здатні глузувати з генія, чи можете ви його по-справжньому оцінити? Карлін Хон (Carleen Hawn) на сайті FoundRead представила широкій публіці “10 заповідей псевдо-Стіва Джобса” – перли з пародії “Варіанти: таємне життя Стіва Джобса” (Options: The Secret Life of Steve Jobs), що стосуються менеджменту. Читайте й плачте. Можливо, одного разу ви також побачите себе на обкладинці якого-небудь бізнесу-журналу (на зразок Fast Company) під заголовком “Кретин”, і тоді ви будете точно знати, що ви на самій вершині.

Читати далі →

Ще раз про різницю між поколіннями…

Ще раз про різницю між поколіннями...Блог журналу Business Week Management IQ ще раз доводить, що тема різниці між поколіннями набуває дедалі більшого розмаху. І як усі гарячі теми, вона стає предметом для не завжди правильних інтерпретацій та спекуляцій. Якщо прислухатися до слів сучасних консультантів з питань рекрутингу, можна зробити висновок, що Покоління Y – це абсолютно чужорідна життєва форма, не властива планеті Земля. Підтекст такого твердження абсолютно зрозумілий: „Звісна річ, що без допомоги спеціально навченого (і між іншим, не безкоштовного) консультанта, старшим керівникам, ніяк не вправитися із цими навіженими дітьми”.

Читати далі →

Робота для фанатиків

Робота для фанатиківЦільова аудиторія… Скільки в цих словах для кожного HR-менеджера компанії… Саме вміння налаштуватися на неї може допомогти менеджерам з персоналу позбавитися від натовпу вчорашніх (або навіть сьогоднішніх) студентів, які прийшли спробувати себе на посаді „генерального директора великої компанії”. Тільки правильне позиціонування здатне переконати талановитого спеціаліста, що, можливо, йому не варто йти у менеджери, а краще продовжити професійний розвиток і зрештою стати висококласним експертом. Тільки чіткий фокус на цільову аудиторію може надати рекрутерові змогу обирати найкращого із кращих, а не задовольнятися „найменшим злом”…

Читати далі →