Без Інтернету як без рук

Мережа оплутала весь світ, зв’язала наші дії, а інколи і почуття. Без Інтернету відчуваєш себе самотнім, ніби відірваним від життя. Про бізнес я взагалі мовчу – він практично зупиняється.

Читати далі →

18 помилок, через які гинуть стартапи

У блозі „Internet, WWW, SEO” здійснено аналіз 18 помилок, через які гинуть інтернет-стартапи. Відомий програміст і підприємець Пол Грехем, який ще у 1995-му році створив першу в інтернеті інтерактивну веб-програму, дає поради щодо створення інтернет-стартапів. Точніше, це застереження про помилки, яких слід уникати.

Читати далі →

10 типів назв компаній

Про важливість назви компанії для успіху бізнесу говорилося дуже багато, лунали гучні суперечки, тривали дискусії, опоненти намагалися довести, що творення назви повинно відбуватися саме так, а не інакше. Але завжди з’являвся скептик, який наводив приклади успішних компаній, які мали „неуспішні” за твердженнями теоретиків назви. І дискусія починалася знову…

Читати далі →

Hunter Hastings о новых маркетинговых стандартах

Автор и директор EMM Group Хантер Хестингс (Hunter Hastings) представил на конференции ad:tech, прошедшей в Чикаго, новое видение смысла маркетинга по отношению к метрикам, процессу и вовлечённости. Статью о его презентации опубликовали на iMedia Connection, перевод осуществлен Blog.worldwebstudio.com.

Читати далі →

Як скоротити плинність кадрів?

Існують компанії та відділи, які завжди могли „похвалитися” високим рівнем плинності кадрів. До таких, наприклад, належать кол-центри великих корпорацій. Рівень плинності у деяких з них може досягати 35–70% щорічно. Щоб зарадити цій ситуації, планується створити систему, яка дасть змогу постійно контролювати ймовірність звільнення тих чи інших співробітників…

Читати далі →

Куда подевались менеджеры?

Профессор Грей приводит воображаемый диалог менеджера и его сына:
Сын: Папа, а чем ты занимаешься целый день?
Отец: Ну, я, как бы это сказать, эксплуатирую людей.
Сын: Это как?
Отец: Я лишаю людей человеческого облика, заставляя их работать так усердно, как это только возможно, и за минимальные деньги.
Сын: Ой…

Читати далі →

Корпоративні леви, вовки та бобри…

Одна з останніх статей, що з’явилася на англомовному сайті Девіда Мейстра (David Maister) „Чи однакові у нас думки? Передумови для стратегії” (Are we In This Together? The Preconditions For Strategy) описує чотири типи корпоративних співробітників. Умовний розподіл відбувається за двома критеріями. Перший – ставлення людини до роботи у групі (схильність до самостійності чи до командної роботи). Другий – ставлення людини до винагороди (прагнення отримати миттєвий зиск чи орієнтація на більш довгострокові результати)…

Читати далі →