Яка ГИДОТА, ця ваша реклама!!!

Яка ГИДОТА, ця ваша реклама!!!Мабуть кожен чув, про “провал” нової реклами Microsoft. Вона “нудна”, “нецікава”, “не доносить до глядачів основного повідомлення”, та й взагалі – за всіма параметрами програє останній рекламі від Apple. Якщо ви ще не бачили нової реклами від Microsoft – можете зробити це просто зараз.

Читати далі →

Притча: Риба й Океан

Притча: Риба й ОкеанВ океані жила-була риба, звичайна риба. Тільки одного разу вона прочула про Океан і вирішила, що повинна витратити всі сили свого життя, щоб потрапити туди. Риба стала звертатися до різних мудреців, і хоча багатьом із них нема чого було сказати, вони говорили всілякі нісенітниці, щоб підтримати свій авторитет “гуру”.

Читати далі →

Чого бояться керівники?

Чого бояться керівники?Існує один здавалося б дуже простий принцип, застосовуючи який менеджери могли б добитися від своїх підлеглих набагато вищої ефективності, продуктивності та результативності. Втім, чомусь дуже мало хто з керівників вдається до цього принципу на практиці. Хтось виправдовує свою поведінку нестачею часу, інші – нарікають на велику кількість нагальних справ, які навалилися на їхні плечі.

Читати далі →

Купляйте усміхнену ковбасу! Тепер із ведмедиком

Купляйте усміхнену ковбасу!Ковбаса – друг людини, а усміхнена ковбаса – кращий друг. Очевидно саме так думають креативні співробітники м’ясопереробного підприємства Feldhues, що випускає ковбасу з веселими обличчями в перетині. За свідченнями очевидців така ковбаса продається як мінімум у Великобританії, Ірландії, Голландії й Німеччині.

Читати далі →

Новозеландська авіакомпанія шукає лисих!

Новозеландська авіакомпанія шукає лисих!Національна авіакомпанія Нової Зеландії шукає лисих пасажирів для того, щоб втілити нову концепцію своєї рекламної кампанії, передає BBC News. Власники компанії хочуть найняти 50 пасажирів, чиї черепи виконуватимуть роль рекламного майданчика. На них буде розміщуватись повідомлення про новий реєстраційний сервіс авіакомпанії.

Читати далі →

Пошук майбутнього від Марісси Майєр, віце-президента Google

Пошук майбутнього від Марісси Майєр, віце-президента GoogleУ цьому місяці компанії Google виповнилося 10 років. “Зараз ми зробили 90% із того, що можна було зробити в області пошуку; залишилося всього 10%, але вони найскладніші”, – пише в офіційному блозі Google Марісса Майєр (Marissa Meyer), віце-президент компанії. Усім відомий закон Парето говорить про співвідношення 80-20, але Марісса впевнена, що в пошуку досліджено вже 90%, цитує SEONews.

Читати далі →

Не має жодного значення, чим саме ви займаєтесь

Не має жодного значення, чим саме ви займаєтесьВи можете копати котловани, а можете керувати їх будівництвом. Можете днями і ночами телефонувати потенційним клієнтам, а можете їздити світом у пошуках фотографій для журнала. Можете викладати літературу дошкільнятам, а можете повести експедицію в забуті джунглі Амазонки. Не має жодного значення, чим ви займаєтесь. Головне – робити це трішечки краще, ніж всі інші, стверджує автор проекту “Ефективна людина” Олексій Глазков.

Читати далі →

Притча: Їжак і Лисиця

Притча: Їжак і ЛисицяОдин із найвидатніших філософів XX століття cер Ісайя Берлін (Isaiah Berlin) у своєму знаменитому есе “Їжак і Лисиця” поділив світ на “їжаків” і “лисиць”, опираючись на давньогрецьку притчу.

Читати далі →

Результати жеребкування 2-туру змагання Global Management Challenge 2008

GMC-2008Минуло літо, і ми знову повертаємося до спостереження за успіхами двох команд Management.com.ua у глобальному змаганні з менеджменту GMC-2008. Найбільш уважні пам’ятають, що 8 вересня (тобто позавчора) стартував другий тур змагання, який, як і перший, складатиметься з п’яти етапів. І поки ми очікуємо перших результатів (які з’являться наступного тижня), поділимося результатами жеребкування, проведеного напередодні.

Читати далі →