Як працевлаштуватися з допомогою блогу

Корпоративних рекрутерів давно вже не здивуєш різноманіттям інструментів найму, які можуть бути знайдені в Інтернеті. Вони давно вже звикли, що для перевірки даних про кандидата слід шукати відповідну інформацію у всесвітній мережі. Проте сьогодні вони починають дедалі глибше розуміти процеси, пов’язані із пошуком інформації про кандидата, що розповсюджується через блоги. Вивчення блогосфери може здобути для HR-менеджера компанії ту інформацію про кандидата, яку не знайдеш у резюме та не здобудеш під час інтерв’ю, пише Wall Street Journal.

Читати далі →

Компанії недооцінюють силу слова й особистих рекомендацій

До яких інформаційних джерел ви звертаєтесь, ухвалюючи рішення про покупку? Результати дослідження міжнародного PR-агентства Weber Shandwick показали, що хоча ми й віримо в те, що споживачі ухвалюють рішення про покупку, відштовхуючись від фактора «модно і сучасно», ціни і кількості функцій пристрою, насправді все виявляється далеко не так.

Читати далі →

Новий маркетинг від Сета Годіна: Використовуйте рупор

“Маркетингом переривань” називає Сет Годін (Seth Godin) звичну рекламу, якою сьогодні переповнені вулиці, а також ефір радіо, телебачення та інтернету. Але на думку автора восьми маркетингових книг-бестселлерів та одного з провідних агентів змін, такий підхід до маркетингу більше не виправдовує себе, оскільки не здатен завоювати довіри споживача. А значить – нічого не вартий у довгостроковому розрізі.

Читати далі →

Про псевдо-театр чи про мистецтво прийняття рішень

У неділю відвідала театр. Вистава – «Ревізор» за твором Гоголя. Я обожнюю театр, тому мене не бентежить сучасна постановка класичної п’єси, сміливі знахідки та експерименти. Все це повинно бути в творчій майстерні. Але дещо може не просто збентежити мене, але й відштовхнути…

Читати далі →

Як забезпечити функціонування власного бізнесу?

Що можна говорити про Україну, якщо навіть у Сполучених Штатах (одній з перших держав, у яких найпростіше вести бізнес), за перші два роки існування гине третина бізнес-починань, а за чотири – від загальної кількості стартапів залишається лише 44%? Можливо, в нагоді підприємцям, які не відмовляться від власного починання навіть попри невтішну статистику, стануть поради експертів CNNMoney.com.

Читати далі →