10 типів назв компаній

Про важливість назви компанії для успіху бізнесу говорилося дуже багато, лунали гучні суперечки, тривали дискусії, опоненти намагалися довести, що творення назви повинно відбуватися саме так, а не інакше. Але завжди з’являвся скептик, який наводив приклади успішних компаній, які мали „неуспішні” за твердженнями теоретиків назви. І дискусія починалася знову…

Читати далі →

Hunter Hastings о новых маркетинговых стандартах

Автор и директор EMM Group Хантер Хестингс (Hunter Hastings) представил на конференции ad:tech, прошедшей в Чикаго, новое видение смысла маркетинга по отношению к метрикам, процессу и вовлечённости. Статью о его презентации опубликовали на iMedia Connection, перевод осуществлен Blog.worldwebstudio.com.

Читати далі →

Як скоротити плинність кадрів?

Існують компанії та відділи, які завжди могли „похвалитися” високим рівнем плинності кадрів. До таких, наприклад, належать кол-центри великих корпорацій. Рівень плинності у деяких з них може досягати 35–70% щорічно. Щоб зарадити цій ситуації, планується створити систему, яка дасть змогу постійно контролювати ймовірність звільнення тих чи інших співробітників…

Читати далі →

Куда подевались менеджеры?

Профессор Грей приводит воображаемый диалог менеджера и его сына:
Сын: Папа, а чем ты занимаешься целый день?
Отец: Ну, я, как бы это сказать, эксплуатирую людей.
Сын: Это как?
Отец: Я лишаю людей человеческого облика, заставляя их работать так усердно, как это только возможно, и за минимальные деньги.
Сын: Ой…

Читати далі →

Корпоративні леви, вовки та бобри…

Одна з останніх статей, що з’явилася на англомовному сайті Девіда Мейстра (David Maister) „Чи однакові у нас думки? Передумови для стратегії” (Are we In This Together? The Preconditions For Strategy) описує чотири типи корпоративних співробітників. Умовний розподіл відбувається за двома критеріями. Перший – ставлення людини до роботи у групі (схильність до самостійності чи до командної роботи). Другий – ставлення людини до винагороди (прагнення отримати миттєвий зиск чи орієнтація на більш довгострокові результати)…

Читати далі →

Jim Nail о корпоративных блогах и не только…

Джим Нэйл (Jim Nail), руководитель стратегией и маркетингом в компании Cymfony, утверждает, что 2007 год будет ключевым годом для бизнес-блогинга. В статье, опубликованной в iMedia Connection и переведенной blog.worldwebstudio.com он пишет о сегодняшнем использовании блогов, их преимуществах и прочих тенденциях.

Читати далі →

Що спільного між консультантами та дантистами?

Відповідь на це запитання спробував дати Девід Мейстер (David Maister) у своєму блозі „Захоплення, люди та принципи” (Passion, People and Principles). Він переконаний, що спільною рисою для дантистів та консультантів є той факт, що коли люди потребують їх – вони не хочуть їх. І не зважаючи на те, що дантисти роблять чудову справу (вони лікують людей) – глибоко в душі пацієнти мріють більше ніколи не бачити дантистів.

Читати далі →

“Парфюмерный” маркетинг: нюхать подано

Нестандартные и инновационные методы привлечения клиентов по-немногу завоевывают рынок рекламы. Теперь вот на страницах американских газет The Wall Street Journal и USA Today появится ароматная реклама. Используемая технология позволяет “обогащать” типографскую краску нужными запахами.

Читати далі →