Працівники висловлюють думки про роботодавців

Сайт, на якому кожен співробітник будь-якої компанії може висловити думку про організацію, в якій він працює (Jobvent.com) – це втілення нічного страхіття майже будь-якого роботодавця. І дійсно, на сайті працівники залишають свої враження (позитивні або негативні) про компанії, у яких вони працювали або працюють на даний момент. Спробуйте відгадати, яких вражень більше?

Читати далі →

У яких випадках не варто змінювати кар’єру?

У більшості випадків зміна кар’єри – це не свідомий вибір працівника, а радше спроба втекти від реальності. Змінити кар’єру набагато простіше, ніж витрачати сили на боротьбу із проблемами, пов’язаними із професійною діяльністю. Проте, у більшості випадків додаткові зусилля та наполегливість здатні вирішити більшість проблем. Та як же визначити, коли ви дійсно потребуєте змін, а коли незадоволеність кар’єрою – це лише маска, спосіб приховатися від життєвих проблем?

Читати далі →

Рекламодавець без сайту – наче автомобіль без колес

У новому дослідженні об’єднання медійних агентств WPP Group, присвяченому вивченню останніх тенденцій в онлайновому маркетингу, повідомляється: всі рекламодавці повинні мати свої сайти, незалежно від того, яку кількість продукції вони продають через Інтернет. Рекламодавці поки що недостатньо використовують онлайн-тенденції і, в результаті, сильно ризикують опинитися біля «розбитого корита».

Читати далі →

Товстуни коштують роботодавцям дорожче

Хоча суперечливе дослідження, проведене Duke University, насамперед стосувалося американських співробітників (нація, яка найбільше страждає від ожиріння), все ж його висновки повинні застерегти і вітчизняних офісних працівників. А особливо – їхніх роботодавців. Адже, як пише management-issues.com, американці, які страждають від ожиріння, подвоюють шанси травмування на робочому місці і набагато частіше, ніж їхні колеги, беруть лікарняні дні.

Читати далі →

Ласкаво просимо… на цвинтар ідей

Ви повні ідей, більшу частину яких з різних причин неможливо реалізувати? Не тримаєте їх у собі. Іноді ідеї корисно… “ховати”. Саме таку послугу тепер пропонує інтернет-проект Ideenfriedhof.com, створений німецьким відділенням Gettyimages.com. Що ж, чорний гумор поставлений у них на досить високому рівні.

Читати далі →

Microsoft мертва

Саме до такого висновку прийшов Пол Грехем (Paul Graham) есеїст, програміст та дизайнер, який у 1995-му році створив першу прикладну програму на базі всесвітньої мережі Viaweb, яка у 1998-му році була поглинута Yahoo. У 2002-му році саме він описав найпростіший фільтр від спаму, який фактично ліг у основу більшості сучасних фільтрів. Його сайт Paulgraham.com за 2006-тий рік було переглянуто 9,7 млн. разів. Оригінал його статті про смерть Microsoft можна прочитати саме на цьому сайті.

Читати далі →

Сайти глобальних корпорацій розклали по поличках

Багато хто, думаю, помітили в Інтернеті досить парадоксальну ситуацію: сайти багатьох глобальних компаній, м’яко кажучи, особливою привабливістю не вирізняються. І дизайн може бути незграбним, і неможливість знайти необхідну інформацію, і оновлюється раз у п’ятирічку… Саме це деякою мірою й підтвердило європейське агентство Bowen Craggs, що більше 10-ти років спеціалізується на аналізі комерційних веб-сайтів.

Читати далі →

Портрет ідеального клієнта

Ідеальні клієнти дорожчі за золото, вважає Деніс Ховлетт (Dennis Howlett), власник блогу AccMan. Вони ставлять перед компанією цікаві виклики, змушують її зростати і розвиватися. А ще – вони наповнюють існування організації особливим сенсом. Нижче наведено перелік характеристик, якими повинні володіти ідеальні клієнти консалтингової компанії на думку Деніса Ховлета та Девіда Мейстра (David Maister), автора блогу Passion, People and Principles, бізнес-консультанта.

Читати далі →

Як працевлаштуватися з допомогою блогу

Корпоративних рекрутерів давно вже не здивуєш різноманіттям інструментів найму, які можуть бути знайдені в Інтернеті. Вони давно вже звикли, що для перевірки даних про кандидата слід шукати відповідну інформацію у всесвітній мережі. Проте сьогодні вони починають дедалі глибше розуміти процеси, пов’язані із пошуком інформації про кандидата, що розповсюджується через блоги. Вивчення блогосфери може здобути для HR-менеджера компанії ту інформацію про кандидата, яку не знайдеш у резюме та не здобудеш під час інтерв’ю, пише Wall Street Journal.

Читати далі →