Компанії недооцінюють силу слова й особистих рекомендацій

До яких інформаційних джерел ви звертаєтесь, ухвалюючи рішення про покупку? Результати дослідження міжнародного PR-агентства Weber Shandwick показали, що хоча ми й віримо в те, що споживачі ухвалюють рішення про покупку, відштовхуючись від фактора «модно і сучасно», ціни і кількості функцій пристрою, насправді все виявляється далеко не так.

Читати далі →

Новий маркетинг від Сета Годіна: Використовуйте рупор

“Маркетингом переривань” називає Сет Годін (Seth Godin) звичну рекламу, якою сьогодні переповнені вулиці, а також ефір радіо, телебачення та інтернету. Але на думку автора восьми маркетингових книг-бестселлерів та одного з провідних агентів змін, такий підхід до маркетингу більше не виправдовує себе, оскільки не здатен завоювати довіри споживача. А значить – нічого не вартий у довгостроковому розрізі.

Читати далі →

Про псевдо-театр чи про мистецтво прийняття рішень

У неділю відвідала театр. Вистава – «Ревізор» за твором Гоголя. Я обожнюю театр, тому мене не бентежить сучасна постановка класичної п’єси, сміливі знахідки та експерименти. Все це повинно бути в творчій майстерні. Але дещо може не просто збентежити мене, але й відштовхнути…

Читати далі →

Як забезпечити функціонування власного бізнесу?

Що можна говорити про Україну, якщо навіть у Сполучених Штатах (одній з перших держав, у яких найпростіше вести бізнес), за перші два роки існування гине третина бізнес-починань, а за чотири – від загальної кількості стартапів залишається лише 44%? Можливо, в нагоді підприємцям, які не відмовляться від власного починання навіть попри невтішну статистику, стануть поради експертів CNNMoney.com.

Читати далі →

Народження команди “Creative Management.com.ua”

Нарешті трапилося! У середу 18 квітня в рамках Міжнародного змагання Global Management Challenge 2007 було вперше проведено зібрання команди від Management.com.ua. Що ж. Ставки зроблені! Ставок більше немає! – проект Management.com.ua відтепер уважно слідкуватиме за кожним кроком та досягненням нової команди.

Читати далі →

Ви не продаєте! Ви створюєте стосунки…

У даному пості мені хотілося б поділитися досвідом доктора Алана Вейса (Alan Weiss), автора 25 книг та людини, яку називають одним із найбільш затребуваних бізнес-консультантів у США. Познайомитися з оригіналом цієї історії Ви зможете на офіційному сайті Алана Summit Consulting

Читати далі →