Американці з’ясовували якості лідера: головне “не пересолити”

Дослідники з бізнес-шкіл Колумбійського і Стенфордського університетів з’ясовували майже вічне питання: які якості роблять людину справжнім лідером. Висновки були зроблені на основі опитування декількох тисяч співробітників американських компаній і опубліковані в Journal of Personality and Social Psychology.

Читати далі →

Реклама Джинс у стилі «Хоррор»

Формальна причина появи реклами – представлення молодіжним мобільним брендом Джинс нової послуги „Jeans Десятка”, основний принцип якої – об’єднання друзів у спілкування за допомогою низьких тарифів. Навчені гірким досвідом своєї попередньої рекламної компанії „У новому році все може бути швидко, окрім розмов”, цього разу спеціалісти Джинс пішли новим шляхом – створили ролик у стилі фільму жахів…

Читати далі →

Чи завжди покупець правий?

Твердження, що покупець завжди правий, довгий час було своєрідною аксіомою. Чи дійсно правдиве це твердження? Звісно – ні! Але оскільки саме покупець приймає рішення щодо придбання тих чи інших товарів та послуг – за ним завжди залишається останнє слово…

Читати далі →

Спам у блогосфері

Дослідницька компанія eBiquity Group опублікувала новий звіт про спам у блогосфері (Pings, Spings, Splogs and the Splogosphere: 2007 Updates). Дослідження проводилося у період 23-27 січня 2007-го року за основі аналізу 8.8 млн. пінгів на сервісі weblogs.com. Звісно, ці дані не є репрезентативними, але показують цілком зрозумілу тенденцію.

Читати далі →

Кар’єрне зростання, як джерело стресу

Хто із сотень тисяч офісних працівників, лінійних менеджерів, спеціалістів у тій чи іншій галузі не мріє про кар’єрне зростання. У більшості людей воно асоціюється з підвищенням зарплатні та статусу, переходом на нову сходинку корпоративної ієрархії, отриманням нових прав та можливостей. Всі ці очікування зазвичай мають сенс. Та чи варті вони того стресу, під який потрапляє працівник, який щойно пережив кар’єрне зростання?..

Читати далі →

Бренди заграють з покупцями в онлайні

Онлайновими іграми зараз нікого не здивуєш. Потужна хвиля зацікавленості ними охопила і компанії-бренди. Крім того, що співробітники різних компаній граються безпосередньо на роботі (про що ми писали), бренди використовують онлайн-ігри для реклами своїх товарів та послуг.

Читати далі →

Веб-сайт – запорука Вашого успіху!

Вірте чи ні, але близько половини малих компаній США до сих пір не мають власного веб-сайту. А якщо така картина спостерігається у Сполучених Штатах – країні з найбільшою у світі кількістю інтернет-користувачів – то що тоді говорити про Україну?..

Читати далі →

Емоційна економіка

Розмірковувати про майбутнє, зазвичай, набагато складніше, ніж згадувати минуле… але водночас – набагато цікавіше. Спробуймо дати відповідь на запитання, яке мабуть вже давно потрапило то хіт-параду найпопулярніших і найбільш філософських: „Куди рухається людство?” чи то пак: „Що нас чекає у майбутньому?” Думаєте – це буде технологічний вік, коли світом керуватимуть комп’ютери? Не виключено… Вважаєте – це буде вік панування розуму над тілом і духовності над матеріальністю? Чому б ні..?

Читати далі →

Найкоротший у світі маркетинговий план

У своєму блозі Kelly’s Think Tank, автор Kelly Odell ділиться своїми думками про маркетингові плани. Пропозиція нових та дедалі кращих зразків маркетингових планів не має ніяких меж. Пошук у Google за ключовою фразою “marketing plan” видає близько 215 млн. результатів (зараз – 212 млн.). Проте, проблемою більшості зразків є їхня довжина. Середньостатистична форма маркетингового плану виглядає як таблиця, яку слід заповнити даними про конкретну компанію та її бізнес-оточення. Авторові неодноразово доводилося працювати з маркетинговими планами, форма яких займала 30 сторінок. Заповнена ж версія такого маркетингового плану легко може зайняти кілька сотень сторінок (!!!).

Читати далі →