Сьогодні вже нікого не здивуєш тим фактом, що перше враження має найбільше значення при проходженні робочого інтерв’ю. Втім, дослідження, проведене академіками університету Айови, розширило цю теорію твердженням, що найбільше значення під час співбесіди має не що інше, як рукостискання під час привітання інтерв’юера та кандидати на посаду, пише інтернет-видання Management Issues.
Читати далі →Майбутнє від Стіва Балмера
У нещодавньому інтерв’ю Washington Post енергійний і неоднозначний CEO Microsoft Стів Балмер поділився своїм особистим баченням майбутнього.
Читати далі →Кому і навіщо потрібні псевдоіноземні бренди
Відомо, що у свідомості людей певні країни асоціюються з конкретними видами продукції. Наприклад, ми знаємо, що найкращі автомобілі роблять в Німеччині, там само варять найкраще пиво, а найкраще вино виготовляють, звісно ж, у Франції. При виборі товару у звичайному супермаркеті, за умови доступної ціни, споживачі віддадуть перевагу італійським макаронам та бразильській каві. При цьому вони будуть готові віддати за іноземні товари більш високу суму, пише Biz Times.
Читати далі →Притча: Одна година твого часу
Якось один чоловік повернувся пізно додому з роботи, як завжди втомлений і засмиканий, і побачив, що у дверях його чекає п’ятирічний син.
– Тату, можна в тебе дещо запитати?
– Звичайно, що трапилося?
Читати далі →Результати другого етапу 1-го туру GMC-2008
Минув ще один тиждень і за плечима залишився ще один етап першого туру глобального змагання з менеджменту GMC-2008. Сьогодні ми можемо ознайомити вас із його результатами.
Читати далі →Народження імені: Coca-Cola
Взявши за основу рецепт французького лікарського вина “French Wine Cola” (“Французьке вино Кола”), аптекар з Атланти Джон Пембертон створив у 1886-му році нові ліки на основі речовин, що містяться в плодах коли та листях коки. Мікстура мала одночасно тонізуючу і болезаспокійливу дію. Назва була знайдена дуже швидко – Coca-Cola. Відвідувачам своєї аптеки Джон Пембертон безуспішно пропонував покуштувати охолоджену суміш, складену з рівних частин винайденої їм мікстури та простої води.
Читати далі →Чи можливий “індокитай” у бізнесі?
У середу, 4 червня, Києво-Могилянська Бізнес-Школа за ініціативою Innovations.com.ua організувала круглий стіл “Бізнес в Азії: управлінські висновки”. Інформаційним приводом стала травнева поїздка 65 учасників МВА-програм та викладачів kmbs до Індії та Китаю.
Читати далі →Як поліпшити репутацію компанії простим і дешевим способом
Репутацію компанії чи організації можливо поліпшити доволі простим і дешевим способом – достатньо лише модернізувати їхній сайт. До такого дивного на перший погляд висновку дійшли автори дослідження Університету Пенсільванії (Penn State Media Effects Research Laboratory), пише Washington Profile.
Читати далі →Результати першого етапу 1-го туру GMC-2008
Двома тижнями раніше було дано старт змаганню для управлінців GMC-2008 і сьогодні ми нарешті маємо змогу познайомити читачів Менеджмент@БЛОГу із результатами першого етапу першого туру гри.
Читати далі →5 найбільш перспективних тенденцій світового блогінгу
Відомий професійний блогер Даррен Роуз (Darren Rowse), автор популярного блогу Problogger.net, поділився своїми ідеями щодо того, куди й у якому напрямку буде розвиватися блогінг, а також які формати і категорії блогів будуть затребувані у майбутньому, пише Blogimira.ru.
Читати далі →