Чекати, поки дадуть, чи взяти самому?

Чекати, поки дадуть, чи взяти самому?Більшість людей втрачають багато часу, чекаючи, поки їм дадуть освіту. Вони сподіваються, що прийде великий вчитель (знаєте – мудрий такий гуру-наставник) і навчить їх правильно жити. Більшість працівників на робочому місці поводяться точнісінько так само. Вони чекають, коли прийде керівник (бажано – хороший менеджер) і дасть їм завдання, делегує повноваження, створить для них привабливу картину кар’єрного зростання, пише Сет Годін у своєму особистому блозі.

Читати далі →

Особливі здібності керівника проектів

Список особливих здібностей керівникаМартін Ф. Маркін, виконавчий директор відділу планування й управління Merck, Sharp, and Dohme Research Laboratories (MSDRL) у свій час здійснював нагляд за діяльністю 14-ти координаторів проекту. На додаток формального опису роботи він склав список особливих здібностей, якими повинен володіти керівник проекту. Цей перелік, думаю, має бути цікавим і нашим доморослим керівникам проектів.

Читати далі →

Особистісний аспект вашого бренду

Особистісний аспект вашого брендуБрендінг має багато облич та форм. А Інтернет відкриває перед власниками бізнесу новий набір унікальних інструментів брендінгу. Один із найпотужніших, особливо коли йдеться про малий бізнес – це так званий особистісний брендінг, переконані автори блогу Small Business Branding.

Читати далі →

Купіть собі трішечки Google

Купіть собі трішечки GoogleУ п’ятницю 18 квітня доволі несподівано повернулася любов інвесторів до компанії Google і проявила себе дуже сильно. Після публікації квартальних звітів Google, які змогли повністю спростувати депресивну статистику ComScore (див. виправдання аналітиків ComScore), акції компанії Google поставили абсолютний рекорд росту з моменту первинного розміщення в серпні 2004-го року. Усього за один день вони підвищились у ціні на 20%.

Читати далі →

Клієнт НЕ завжди правий!

Клієнт НЕ завжди правий!Одна жінка, яка завжди літала авіакомпанією Southwest була постійно розчарована кожним аспектом діяльності цієї компанії. Її навіть почали називати “товариш по переписці”, оскільки після кожного польоту вона писала скаргу. Їй не подобалося, що компанія не надає конкретних місць; їй не подобалась відсутність секції для першого класу; їй не подобалась відсутність харчування під час польоту; їй не подобалась процедура посадки; їй не подобались спортивні уніформи стюардес і невимушена атмосфера.

Читати далі →

Притча: Багатій і бідняк

Притча: Багатій і біднякЖив-був бідний ремісник. Попрацювавши в майстерні, він, траплялося, відвідував багатого синьйора, який жив неподалік. Ремісник стукав у двері, обережно входив та, стоячи у багатих покоях перед знатним паном, знімав капелюх і шанобливо кланявся.

Читати далі →

Ведмеді, верблюди та Іцхак Адізес

Ведмеді, верблюди та Іцхак Адізес“Іноді компаніям, які працюють під потужним тиском зовнішніх обставин слід поводитися як верблюди, які потрапили на північний полюс” – переконаний головний гість Міжнародної Управлінської Конференції, організованої Києво-Моглянською Бізнес-Школою, всесвітньо відомий гуру менеджменту Іцхак Адізес. Історія про верблюдів надзвичайно сподобалася аудиторії українських управлінців. Можливо, вона буде цікавою і вам.

Читати далі →

Ваша найцінніша аудиторія

Ваша найцінніша аудиторіяСпоживачі, які заходять на сайт компанії прямо набираючи його адресу або через закладку в браузері – найцінніша аудиторія, що може залучити інтернет-продавець. Саме такі висновки робить дослідження Engine Ready, пише MediaRevolution з посиланням на Media Post.

Читати далі →

Централизация и децентрализация бизнеса – за и против

Централизация и децентрализация бизнеса - за и противМентальность наших бизнесменов и менеджеров формировалась в основном в застойные советсткие времена или под влиянием тех времен. Последствия – стремление к “дивизионной” и жесткой структуре бизнеса. Кто от этого страдает, а кто выигрывает? Можно ли дать однозначную оценку централизации или децентрализации? Считаю, что истина находится как всегда посредине. Каждый выбирает свое – по деньгам, по целям и по…

Читати далі →

5 способів повернути “пристрасть” вашому бізнесу

5 способів повернути пристрасть вашому бізнесуПристрасть – один із найважливіших аспектів вашого бізнесу. Словник визначає її, як “потужну прихильність чи бажання до певної діяльності, об’єкту чи концепції”. А на думку авторки блогу Small Business Branding Віри Рапосо (Vera Raposo), саме пристрасть є запорукою успіху в бізнесі.

Читати далі →