А навіщо Вам резюме?

А навіщо Вам резюме?Сет Годін (Seth Godin) у своєму суперпопулярному блозі вирішив трохи поміркувати з приводу необхідності резюме для здобувачів перспективної роботи. Його досить спірне твердження звучить наступним чином: “Я вважаю, що якщо Ви видатна, надзвичайна або просто вражаюча людина, Вам, швидше за все, взагалі не потрібно резюме”.

Читати далі →

Люди не пристосовані до праці у великих компаніях

Люди не пристосовані до праці у великих компаніяхЧи доводилося вам хоча б раз у природніх обставинах спостерігати за поведінкою диких звірів, яких до того бачили тільки в зоопарку? Ви будете вражені, наскільки суттєво вони відрізняються! Особливо – леви! Леви на волі виглядають у десять разів більш жвавими та енергійними, ніж у клітці. Так, наче це зовсім інші тварини, стверджує Пол Грем (Paul Graham) у своїй статті “У вас не повинно бути начальника” (You Weren’t Meant to Have a Boss).

Читати далі →

Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливості

Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливостіОдна із найбільш привабливих рис інтернету для бізнесу – це потужність та охоплення аудиторії. Саме широта охоплення потенційних клієнтів перетворює Інтернет на один із найпотужніших інструментів бізнесу, який відкриває надзвичайні можливості фактично перед будь-якою компанією, стверджують автори блогу Small Business Branding.

Читати далі →

Найвдаліші першоквітневі жарти компаній

Найвдаліші першоквітневі жарти компанійЯк відомо, 1 квітня багато інформаційних видань намагаються розіграти своїх постійних читачів. Основний акцент робиться на такий рівень правдоподібності, щоб читач першою справою не став шукати дату повідомлення. Наша спроба розиграшу представлена в блозі заміткою “Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!” У цьому пості пропоную вашій увазі невелику добірку найбільш удалих жартів різних відомих компаній.

Читати далі →

Як змусити клієнтів повертатися

Як змусити клієнтів повертатисяЩоб вирватися вперед у перегонах із конкурентами, замало задовольняти своїх клієнтів – потрібно перевершувати їхні очікування. Підтримувати бізнес із клієнтами, які вважають вашу компанію посередньою – надзвичайно складно, переконаний автор блогу Customer Evangelism. У вашого клієнта – великий вибір! Якщо ви не здатні запропонувати йому найкращий рівень сервісу, він знайде такий сервіс у іншому місці.

Читати далі →

Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!

Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!Збільшення кількості пошукового трафіку на Інтернет-портал для управлінців Management.com.ua, вочевидь, пов’язане із приїздом до України американського президента Джорджа Буша, призвело до підвищеного потоку резюме американських управлінців на адресу редакції порталу. Вочевидь, провідні американські менеджери не зовсім правильно розуміють суть нашого сайту, вважаючи його своєрідними „дверима” до посад в українських компаніях.

Читати далі →

Притча: Марна порада

Притча: Марна порада
Якось одна людина сказала Насреддіну:

– Я дуже бідний. Так жити просто неможливо. Як ти думаєш, чи не покінчити мені із собою? У мене шестеро дітей і дружина, ще є моя овдовіла сестра, старі батько й мати. Вижити стає все важче й важче. Чи можеш ти що-небудь порадити?

Читати далі →

Маркетинг у сфері соціальних медіа

Маркетинг у сфері соціальних медіаЧати, блоги, форуми, соціальні мережі, сервіси соціальних закладок чи, попросту кажучи, будь-які ресурси, що передбачають взаємодію учасників мережі, сьогодні стають середовищем розвитку нового інструменту – маркетингу у сфері соціальних медіа, чи, як його ще називають SMM (Social Media Marketing). Маркетинг у сфері соціальних медіа – це обов’язковий елемент в інструментарії будь-якого висококласного оптимізатора (SEO). Втім, дуже часто цей інструмент розуміється неправильно і як наслідок, результати від його використання залишають бажати кращого, стверджують автори Website Magazine.

Читати далі →