Від блогерів до “дизайнерів вражень” – 10 “гарячих” посад 2007-го

І яка різниця, хто склав цей рейтинг… вітчизняні аналітики чи закордонні спеціалісти. Адже світ, як відомо, переживає період глобалізації. А отже, якщо це актуально для них – значить не менш актуально і для нас. Тим більше зважаючи на те, що в рейтингу застосовувалася загальна статистика конкурентності різноманітних галузей та рівня наявності на ринку праці тих чи інших спеціалістів…

Читати далі →

11 постулатів для бачення майбутнього від Джона Несбітта

Американський вчений Джон Несбітт (John Nasbitt), який нині працює у китайському Університеті Нанкіна (раніше він викладав у Гарвардському Університеті) опублікував книгу про мистецтво… пророкування майбутнього. Книга “Mind Set! Reset Your Thinking and See the Future” містить рекомендації про те, як можна абстрагуватися від сучасності та навчитися визначати тенденції, які кардинальним чином вплинуть на майбутнє, пише Washington Profile.

Читати далі →

Ледарі отримують бонуси

Немає сенсу приховувати, що кожен із нас хоча б раз грався у швидку комп’ютерну гру (на зразок Солітера чи Пасьянсу), поки керівник дивиться у інший бік чи вийшов із офісу. І мабуть не один працівник потай мріяв, щоб комп’ютерні ігри стали частиною його посадової інструкції. Що ж, здається їхні мрії починають збуватися…

Читати далі →

Розуміння споживачів за версією Procter & Gamble

Що тільки не вигадують великі компаніі, щоб «тісніше» прив’язати споживачів до бренду! Прикладом компанії, яка завжди намагається використати найпередовіші технології для просування своєї продукції є концерн Procter & Gamble (P&G).

Читати далі →

Бізнес в Інтернеті…

Давно минули ті часи, коли красиво розмальовані і стильно оформлені сайти-візитівки були показником успішності в Інтернеті. Сьогодні пересічний користувач мережі шукає чогось зовсім іншого: не монологу – а спілкування; не вказівок – а свободи; не потоку свідомості від одного редактора-автора-журналіста – а думок “на тему” від широкого кола учасників та зацікавлених осіб. Зрештою, право висловити свою власну думку, також буде сприйняте ним дуже позитивно…

Читати далі →

Довірливість не має меж (доведено в Білорусі)

Останнім часом мені чомусь не приходить спам від заможних «нігерийських принців». Я навіть подумав, що вони взагалі кудись зникли. Не те, щоб я за цим якось сумував, але, як з’ясувалося, спам-шахраї живуть собі і процвітають.

Читати далі →

Читайте Менеджмент@БЛОГ… тепер і у LiveJournal

З радістю поспішаємо повідомити вам приємну новину. Відтепер наш Менеджмент@БЛОГ має синдикацію із LiveJournal. Знайти його можна за адресою management-blog.livejournal.com. Сподіваємося, що таке нововведення буде корисне для наших відвідувачів і зробить користування блогом зручнішим для постійних читачів.

Читати далі →

Переможці та невдахи у світі брендів

Четвертий щорічний рейтинг брендів, який публікується компаніями Landor Associates та Penn Schoen & Berland визначив 10 переможців та 10 невдах у сфері брендінгу. Для їх визначення було опитано 2017 споживачів про їх ставлення до 92-ох брендів (продуктів та знаменитостей) – та їхні перспективи на майбутнє. До десятки переможців потрапили такі бренди як Google, Las Vegas та iPod. Невдахами ж було визнано Britney Spears, Paris Hilton та Havana…

Читати далі →

Wall Street Journal: кардинальна трансформація бізнес-моделі

Те, що паперова преса переживає кризу, визнають і самі видавці. У той час, як читачі та рекламодавці йдуть в Інтернет, видавці думають, як би перенести свій видавничий бізнес в онлайн хоча б частково. Але Wall Street Journal пішов ще далі, кардинально змінивши свою бізнес-модель.

Читати далі →