Про “локшину”, яка навішується на вуха співробітників керівниками великих компаній

Про локшину, яка навішується на вуха співробітників керівниками великих компанійСеред багатьох людей існує переконання, що робота у великій компанії – це дуже добре. Але не завжди маленькі робітники-гвинтики у величезній машині корпорації почувають себе так добре й захищено, як було обіцяно при працевлаштуванні. Автор блогу “Антикорпоратив: Блог Переходного Периода” цікаво і з гумором розповідає про негативний бік роботи у великих організаціях, а також про “локшину”, яка навішується на вуха співробітників керівниками таких компаній.

Читати далі →

Робота майбутнього №1

Робота майбутнього №1: організатор онлайн-спільнотЯкі роботи й професійні навички будуть затребувані в майбутньому? Для Сета Годіна (Seth Godin) це не питання. Він стверджує, що організатор онлайн-спільнот – це саме та людина, яка буде завжди затребувана. Переклад замітки Сета Годіна розміщено у блозі Howtosell.ru.

Читати далі →

Притча: Насолоджуйтеся своєю кавою!

Якось група успішних випускників, які зробили чудову кар’єру, прийшли у гості до свого старого професора. Звичайно ж, незабаром розмова зайшла про роботу — випускники скаржилися на численні труднощі та життєві проблеми…

Читати далі →

Практичне втілення теорій… в онлайні!

Практичне втілення теорій... в онлайні!Для людей, які переконані, що онлайн-світи на зразок Second Life та онлайн-ігри, такі як World of Warcraft, не можуть слугувати жодній іншій цілі, окрім розваг, настав час переосмислити свою позицію. Професори бізнес-шкіл та економісти-дослідники звертаються до цих віртуальних світів, вважаючи їх динамічними лабораторіями де можна проводити найостанніші досліди та перевіряти життєздатність тих чи інших теорій, пише Business Week.

Читати далі →

Скільки коштує найдорожчий домен?

Скільки коштує найдорожчий домен?Домен Business.com було продано спеціалізованій пошуковій компанії R. H. Donnelly за $350 млн., пише Wired. Чималі гроші, як для вартості доменного імені, чи не так? Навіть якщо на цьому домені вже перебуває сайт, який приносить $15 млн. прибутку на рік. Виходить, що сайт було продано за неймовірний 23-річний прибуток!!! Водночас вартість домену виявилася у 47 разів більшою, ніж Джейк Вайнбаум (Jake Winebaum) та Скай Дейтон (Sky Dayton) заплатили за нього у 1999-му році.

Читати далі →

Будьте обережні зі своїми мріями про власний домашній бізнес…

Будьте обережні зі своїми мріями про власний домашній бізнес...Настав час признатися – рано чи пізно кожен із нас починає мріяти про власний бізнес. Навіть топ-менеджери передових компаній часто перетворюються на справжнісіньких дітей, коли йдеться про ведення власної справи. Та чи таким вже яскравим і безхмарним є буття середньостатистичного фрилансера? Нижче ми маємо нагоду познайомитися із перевагами та недоліками ведення домашнього бізнесу від автора блогу Life Learning Today, який працює вільним журналістом, письменником, а також блогером протягом більш ніж трьох років.

Читати далі →

“Убивця Google” виходить на ринок

Powerset: Убивця Google виходить на ринокУчора 24 липня у Сан-Франциско новий пошуковик Powerset провів першу публічну демонстрацію свого продукту. Вхід був платний: $10 для інженерів, інвесторів, дизайнерів, журналістів, студентів та осіб, які пройшли 40-й рівень у World of Warcraft. Для всіх інших – $20.

Читати далі →

Про золоту рибку та слона у контексті маркетингу

Про золоту рибку та слона у контексті маркетингуНа одній із конференцій Дон Пепперс доводив, що багато компаній поводяться наче золоті рибки. Звісно, ні про які три бажання не може бути й мови. Йдеться про коротку пам’ять рибок. Існує легенда, що кожну подію золота рибка пам’ятає лише протягом трьох секунд. Саме тому, плаваючи у своєму крихітному акваріумі, рибки почувають себе щасливими, адже кожної миті вони відкривають для себе щось нове і незвідане. Про це пише Кім Проктор (Kim Proctor) у своєму блозі Customer Evangelism.

Читати далі →

Найефективніші банерні кампанії 2006-го року

Найефективніші банерні кампанії 2006-го рокуМаркетингова компанія Dynamic Logic склала топ-8 найефективніших банерних кампаній у США, що відбулись у 2006-му році. Оцінювалися спосіб подання бренду, переконливість креативу й ефективність. Усього в рамках дослідження було переглянуто 600 кампаній 400 різних брендів, – однак у нього не потрапили ті кампанії, які відслідковуються іншими агентствами, наприклад Insight Express, пише MediaRevolution з посиланням на Advertising Age.

Читати далі →