Яка ефективність ребрендінгу UMC

МТСЯк відомо, нинішнє літо пройде під знаком ребрендінгу компанії UMC, у ході якого UMC буде перейменована в МТС, а логотип компанії буде замінений червоно-білим яйцем. Ось як прокоментували “УНІАН” перспективи ребрендінгу UMC та його можливий вплив на показники компанії експерти мобільного ринку.

Читати далі →

Працюєте з дому? Скористайтеся порадами…

Працюєте з дому? Скористайтеся порадами...Відомий у сфері інформаційних технологій сайт Silicon.com вирішив провести доволі оригінальний експеримент. Керівництво компанії запропонувало всім співробітникам один день не з’являтися до офісу. Звісно, йшлося зовсім не про додатковий вихідний. Виявляється, саме таким чином ІТ-сайт вирішив на власному досвіді випробувати новітню тенденцію роботи з дому (віддаленої роботи). І ось які висновки зробили співробітники компанії…

Читати далі →

“Галас” в Інтернеті забезпечує хороші продажі

Галас в Інтернеті забезпечує хороші продажіЯкщо інтернет-користувачі у форумах і блогах заговорили про продукт ще до того, як він був запущений – хороші продажі гарантовані. Кращим способом ініціювати цей процес буде масштабна рекламна кампанія, – таке твердження містить спільне дослідження двох підрозділів Nielsen Co. – Nielsen BuzzMetrics, що вимірює рівень “галасу” (word-of-mouth) і ACNielsen Bases, що займається тестуванням концепцій нових продуктів на споживачах перед їхнім запуском на ринок, пише MediaRevolution з посиланням на AdAge.

Читати далі →

Другий етап пройдено. Ми знову перші!

GMC-2007У вівторок 5 червня відбувся другий етап першого туру змагання GMC-2007. У новому сезоні першу групу змагання, за якою ми слідкуємо найбільш уважно, очікували непередбачувані зміни: команду під третім номером „УкрСиб Эссет Менеджмент” замінив новий учасник – команда „Глобальные системы”. Проте, не зважаючи на це, команді Creative Management.com.ua таки вдалося зберегти своє лідерство у групі.

Читати далі →

Межі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом розмиваються

Границі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом розмиваютьсяВідповідно до нового дослідження, проведеному Асоціацією директ-маркетинга США (The Direct Marketing Association), межі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом стають усе більш розмитими, пише Adme.ru. У підготовленої за підсумками дослідження доповіді “The Integration of Direct Marketing and Brand”, зокрема, говориться: “Високий рівень вимірності директ-маркетинга та безсумнівні показники рентабельності інвестицій зробили його одним з основних інструментів у всіх маркетингових галузях, включаючи брендинг”.

Читати далі →

МакДональдс прагне реабілітувати значення МакРоботи

МакДональдс (McDonald`s) прагне реабілітувати значення МакРоботи (McJob)Стомлені наріканнями на якість роботи у гіганті швидкого харчування, керівники компанії McDonald`s вирішили змінити суспільні стереотипи, пише Management-issues.com. Вони запустили кампанію, метою якої є зміна словникового визначення терміну МакРобота (McJob).

Читати далі →

Як хакери залякали не менше 1400 топ-менеджерів

Як хакери залякали не менше 1400 топ-менеджерівКерівникам слід дуже особливо обережно працювати із власною поштою. Нещодавно в США провели масштабну фішинг-розсилку серед топ-менеджерів компаній. Замість методу, що зазвичай використовується – масової розсилки, яку зловмисники застосовують по відношенню, наприклад, до клієнтів банків, була проведена адресна розсилка на особисті адреси керівників.

Читати далі →

Блогерам слід навчитися “тримати язика за зубами”…

Звісно, “язик” тут вжито радше в переносному значенні, адже основним інструментом блогера є комп’ютерна клавіатура. Але суть від того не змінюється. Дослідження, проведене у Великобританії вказало на те, що третина блогерів ризикують своєю робочою посадою, розміщуючи у всесвітній мережі шкідливу чи навіть нищівну для роботодавця інформацію, пише BBC.co.uk.

Читати далі →

Конкуренти воліють “селитися” по сусідству

Бізнес-школи Stern School of Business Університету Нью-Йорку та Smith School of Business Університету Меріленда провели досить цікаве дослідження: якими принципами керувалися американські компанії, що відкривали нові офіси та виробництва в період з 1985-го по 1994-ий роки.

Читати далі →