Провальний шлях до успіху

Стаття Річарда Фентона (Richard Fenton) „Перемога над відмовою: П’ять секретів провального шляху до усіху” (Overcoming Rejection: Five Secrets to Fail Your Way to Success) виявилася настільки кумедною, що нею просто гріх не поділитися. Що ж, посміхніться й ви…

Читати далі →

Google не загрожує доля Microsoft

У Гуглплексі (центральному офісі Google) в одному з численних приміщень можна побачити дошку, на якій співробітники компанії пишуть так званий „Генеральний План Google”. Саме на цій дошці кожен із 12 000 співробітників Google має право написати свої роздуми про те, яким чином компанія може досягнути світового домінування. Хтось мріє створити міжпланетний Інтернет, хтось хоче встановити контроль над орбітальними станціями, а хтось – захопити всі зірки. Ці ідеї існують зовсім не для того, щоб компанія впроваджувала їх у життя: коли дошка переповнюється ідеями – її просто витирають…

Читати далі →

Є така професія – блог-письменник за наймом

Зараз Інтернет щосили майорить статтями про те, наскільки важливі блоги, що блогинг перетворився в доволі ефективний маркетинговий інструмент і т.д. і т.п. А кількість блогів зростає просто надзвичайними темпами. Але ж повноцінне ведення блогу віднімає зовсім не віртуальний час…

Читати далі →

Працівники висловлюють думки про роботодавців

Сайт, на якому кожен співробітник будь-якої компанії може висловити думку про організацію, в якій він працює (Jobvent.com) – це втілення нічного страхіття майже будь-якого роботодавця. І дійсно, на сайті працівники залишають свої враження (позитивні або негативні) про компанії, у яких вони працювали або працюють на даний момент. Спробуйте відгадати, яких вражень більше?

Читати далі →

У яких випадках не варто змінювати кар’єру?

У більшості випадків зміна кар’єри – це не свідомий вибір працівника, а радше спроба втекти від реальності. Змінити кар’єру набагато простіше, ніж витрачати сили на боротьбу із проблемами, пов’язаними із професійною діяльністю. Проте, у більшості випадків додаткові зусилля та наполегливість здатні вирішити більшість проблем. Та як же визначити, коли ви дійсно потребуєте змін, а коли незадоволеність кар’єрою – це лише маска, спосіб приховатися від життєвих проблем?

Читати далі →

Рекламодавець без сайту – наче автомобіль без колес

У новому дослідженні об’єднання медійних агентств WPP Group, присвяченому вивченню останніх тенденцій в онлайновому маркетингу, повідомляється: всі рекламодавці повинні мати свої сайти, незалежно від того, яку кількість продукції вони продають через Інтернет. Рекламодавці поки що недостатньо використовують онлайн-тенденції і, в результаті, сильно ризикують опинитися біля «розбитого корита».

Читати далі →

Товстуни коштують роботодавцям дорожче

Хоча суперечливе дослідження, проведене Duke University, насамперед стосувалося американських співробітників (нація, яка найбільше страждає від ожиріння), все ж його висновки повинні застерегти і вітчизняних офісних працівників. А особливо – їхніх роботодавців. Адже, як пише management-issues.com, американці, які страждають від ожиріння, подвоюють шанси травмування на робочому місці і набагато частіше, ніж їхні колеги, беруть лікарняні дні.

Читати далі →

Ласкаво просимо… на цвинтар ідей

Ви повні ідей, більшу частину яких з різних причин неможливо реалізувати? Не тримаєте їх у собі. Іноді ідеї корисно… “ховати”. Саме таку послугу тепер пропонує інтернет-проект Ideenfriedhof.com, створений німецьким відділенням Gettyimages.com. Що ж, чорний гумор поставлений у них на досить високому рівні.

Читати далі →

Microsoft мертва

Саме до такого висновку прийшов Пол Грехем (Paul Graham) есеїст, програміст та дизайнер, який у 1995-му році створив першу прикладну програму на базі всесвітньої мережі Viaweb, яка у 1998-му році була поглинута Yahoo. У 2002-му році саме він описав найпростіший фільтр від спаму, який фактично ліг у основу більшості сучасних фільтрів. Його сайт Paulgraham.com за 2006-тий рік було переглянуто 9,7 млн. разів. Оригінал його статті про смерть Microsoft можна прочитати саме на цьому сайті.

Читати далі →