Чи можлива “об’єктивність” у бізнесі?

Категорія об’єктивності, як вже мабуть зрозуміли наші читачі, властива насамперед видавничому бізнесу. Проте, вона може бути однією з характеристик будь-якої справи, що так чи інакше пов’язана зі спілкуванням. І особливо гостро ця проблема постає тоді, коли йдеться про Інтернет-технології: передову платформу для спілкування мільйонів користувачів.

Читати далі →

Корпоративна культура, яка може все?

Одвічна проблема: працівники жаліються на свою компанію та керівників, а ті в свою чергу – не задоволені працівниками. Зараз модно думати, що корпоративна культура може покращити ситуацію. Але мало хто знає, що корпоративна культура дійсно може все, якщо вона є віддзеркаленням управлінської культури, традицій, філософії компанії.

Читати далі →

Епідемія “якості”

Вроджена властивість людей „тягнути все до рота” на українському ринку реклами починає перевершувати будь-які розумні межі. Спробуйте сто разів повторити певне слово і воно втратить для вас будь-яке смислове навантаження. Але схоже, що цього ніяк не можуть зрозуміти українські рекламотворці. Вражені „вірусом” шаблонності вони з такою постійністю видають на гора банальщину, що для вітчизняного споживача навіть найбільш позитивні категорії ризикують набути негативної конотації.

Читати далі →

Контрінтуїтивна стратегія людського капіталу, або Кого краще наймати?

Наше суспільство звикло керуватися тим, що у простонародді називають „здоровим глуздом”. Проте, дослідження вказують на те, що інтуїтивно логічна стратегія не завжди є правильною і не обов’язково призводить до позитивних результатів. Так, один із авторів журналу для генеральних директорів (www.chiefexecutive.net) Алан Гуаріно (Alan Guarino) робить висновок, що найм найяскравіших та найбільш талановитих працівників може зашкодити компанії. А ті компанії, які зосереджені на підборі „зірок”, випускників зоряних навчальних закладів та володарів університетських титулів, можуть гірко розчаруватися у своєму виборі.

Читати далі →

Як зменшити час і підвищити продуктивність стратегічних сесій?

Чи доводилося вам колись бувати на стратегічних сесіях, де кожен намагається сфокусуватися на способах вирішення проблем, замість того, щоб відповісти на запитання „що саме” варто вирішувати. Основна проблема якраз і полягає в тому, що такі зустрічі повинні давати відповіді на стратегічні запитання („що?”), а не тактичні („як?”). Нижче наведено один зі способів, який повинен допомогти вирішити цю проблему.

Читати далі →

Краса врятує не тільки світ, але й Ваш бізнес

Згадайте процес знайомства з кимось, першу зустріч, співбесіду… З якими людьми Вам приємно спілкуватись, яким Ви схильні довіритись? І якщо Ви будете відверті самі з собою, то побачите, що Ви легше перейдете на бік вродливого незнайомця чи незнайомки. Можливо, я не відкрию для Вас істини, але принаймні зверну увагу на деякі важливі моменти управління і краси.

Читати далі →

Онлайнові тексти читаються краще, ніж газетні

Як виявилося, онлайнові тексти частіше дочитують до кінця, а читач засвоює більше інформації. Таке несподіване відкриття зробили американські дослідники з флоридської школи журналістики Poynter Institute. Про це пише Хабрахабр із посиланням на Reuters.

Читати далі →

Ми відповідаємо за тих, хто на нас працює?

Фанатики зазвичай не нарікають на додаткове робоче навантаження, та не відмовляються допомогти своїм колегам, які потрапили у скрутне положення на роботі. Проте, будь-яке навантаження найманого працівника видасться „квіточками”, якщо порівняти його із навантаженням власника щойно створеної компанії. Тому, якщо ви надумали розпочати власний бізнес, і, як наслідок, найняти власних підлеглих – готуйтеся до нелегких часів. Якщо ви не готові працювати по 12 годин шість днів на тиждень, або ж ваша сім’я не дозволяє цього зробити – краще забудьте про підлеглих!!!

Читати далі →

Презентація Google НЕ для журналістів…

Про презентацію Google у стінах Національного університету „Києво-Могилянська Академія”, яка відбулася в середу 28 березня, чули майже всі. А хто не чув – той має змогу ознайомитися із коротким звітом презентації на Management.com.ua. Проте, відходячи від зайвого офіціозу, хочеться описати подію так, як це робить один з коментаторів прямого репортажу на Блогобігу: „перший млинець виявився глевкуватим, проте досить з цікавим і приємним присмаком”…

Читати далі →