Чи може працівник залишатися лояльним, якщо змінює компанії, наче рукавички?

На перший погляд відповідь на запитання, поставлене у заголовку поста, може видатися очевидною: „Ну звісно – НІ! Адже лояльність залежить насамперед від того, що працівник готовий протягом довгого часу працювати на компанію, допомагати їй процвітати та досягати нових вершин”. Проте, варто нам лише трішечки змінити фокус бачення – як відразу проблема перестає бути настільки очевидною.

Читати далі →

Як вимірювати ефективність PR?

Як вимірювати ефективність PR? Переважно, коли під час зустрічі між PR спеціалістом та його керівником (з освітою МБА) чи між PR-агенцією та клієнтом доходить до цього запитання – обов’язково виникає коротка, але все ж пауза. PR-спеціалісти набирають повні легені повітря, щоб пояснити, наскільки важливою є їхня робота для репутації компанії та успіху її продуктів і послуг на ринку. Пауза ж виникає тому, що єдиної відповіді на це запитання просто немає. Його ще не знайшли і не описали в чітких інструкціях.

Читати далі →

Нова бізнес-модель: Все просто і безкоштовно!

Як перетворити публічний домен на джерело прибутку? Над цим питанням б’ється не один власник бізнесу в Інтернеті. Сайт CNNMoney.com знайомить нас ще з однією дієвою бізнес-моделлю, яка, як і все геніальне – надзвичайно проста. Складається враження, що її автор Мет Лаклір (Matt LaClear) – власник електронної бібліотеки – є одночасно як експертом з нерухомості, так і неймовірно талановитим письменником. За останні вісім місяців він видав аж чотири повноцінні художні книги, одна з яких стала бестселером. Книга, яку Мет пропонував за $50, протягом першого місяця продаж принесла йому $15 000 прибутку. Але вражає не це…

Читати далі →

Що робити з “емоційністю”, коли у компанії не вистачає рук?

Майже кожен „великий” бренд побудований на емоціях. Та це й не дивно, адже люди уже не згодні платити преміум-вартість тільки за якість. Якісна продукція сьогодні швидше обов’язок, ніж визначальна характеристика якої б то не було компанії. Тому організації, які хочуть отримувати більше, змушені вигадувати нові категорії.

Читати далі →

CEO Checklist

Bud Bilanich у своєму блозі розмістив так званий CEO Checklist, що був опублікований у статті Leo Hindery, засновника YES Network, у виданні Executive Leadership. Цей список є переліком найважливіших ознак, необхідних для успішної діяльності будь-якого керівника.

Читати далі →

Революції 2007-го

Журнал CNNMoney.com продовжує знайомити нас зі своєю точкою зору на найбільш помітні події, які очікуються у 2007-му році. Йдеться про найбільш помітні інновації, які змінять „ландшафт” своїх галузей.

Читати далі →

Додаткові завдання і напруга на роботі? Що може бути краще!

Хто не чув (або не говорив) слів: „я вже йду спати – мені завтра раніше на роботу”. Як правило, вони означають стрес і потребу віддати своїй справі додатковий час. Зазвичай, вони викликають відразу як у людини, яка їх промовляє, так і у реципієнта цієї фрази. Хоча ні – у останнього вони зазвичай викликають лише жалість…

Читати далі →

Релевантність брендів

Фахівці консалтингової компанії McKinsey разом з експертами з інститутів маркетингових досліджень при університетах Мюнстера, Кіля і Гамбургу провели цікаве дослідження під назвою Power Brands (“Могутні бренди”), що ґрунтується на інтернет-опитуванні серед 12 тис. споживачів з дев’яти країн. Експерти вивчали питання, коли й де потрібно робити інвестиції в розширення тієї або іншої марки, оскільки не кожна нація реагує на них однаково захоплено. Крім того, не всяка категорія продукції має однакову притягальну силу.

Читати далі →

Без Інтернету як без рук

Мережа оплутала весь світ, зв’язала наші дії, а інколи і почуття. Без Інтернету відчуваєш себе самотнім, ніби відірваним від життя. Про бізнес я взагалі мовчу – він практично зупиняється.

Читати далі →