Одна з останніх статей, що з’явилася на англомовному сайті Девіда Мейстра (David Maister) „Чи однакові у нас думки? Передумови для стратегії” (Are we In This Together? The Preconditions For Strategy) описує чотири типи корпоративних співробітників. Умовний розподіл відбувається за двома критеріями. Перший – ставлення людини до роботи у групі (схильність до самостійності чи до командної роботи). Другий – ставлення людини до винагороди (прагнення отримати миттєвий зиск чи орієнтація на більш довгострокові результати)…
Читати далі →Jim Nail о корпоративных блогах и не только…
Джим Нэйл (Jim Nail), руководитель стратегией и маркетингом в компании Cymfony, утверждает, что 2007 год будет ключевым годом для бизнес-блогинга. В статье, опубликованной в iMedia Connection и переведенной blog.worldwebstudio.com он пишет о сегодняшнем использовании блогов, их преимуществах и прочих тенденциях.
Читати далі →Що спільного між консультантами та дантистами?
Відповідь на це запитання спробував дати Девід Мейстер (David Maister) у своєму блозі „Захоплення, люди та принципи” (Passion, People and Principles). Він переконаний, що спільною рисою для дантистів та консультантів є той факт, що коли люди потребують їх – вони не хочуть їх. І не зважаючи на те, що дантисти роблять чудову справу (вони лікують людей) – глибоко в душі пацієнти мріють більше ніколи не бачити дантистів.
Читати далі →“Парфюмерный” маркетинг: нюхать подано
Нестандартные и инновационные методы привлечения клиентов по-немногу завоевывают рынок рекламы. Теперь вот на страницах американских газет The Wall Street Journal и USA Today появится ароматная реклама. Используемая технология позволяет “обогащать” типографскую краску нужными запахами.
Читати далі →Ейчар у ролі Бога
Коли чергова компанія починає усвідомлювати важливість корпоративної культури і її вплив на процеси організації, вона замислюється про ейчара (HR-менеджера). У рідкісних випадках (коли компанія особливо велика та потужна) вона може заснувати цілий HR-відділ. Приймаючи рішення про створення посади HR-директора/відділу, компанія часто потрапляє під вплив одного з найбільш розповсюджених міфів про корпоративну культуру: вона починає вірити, що одна людина (HR, консультант) чи один спеціалізований відділ здатні створити чи змінити корпоративну культуру компанії… Але це не так!
Читати далі →Imaginary Marketing и игра воображения
Не секрет, что эмоции играют очень важную роль в нашей жизни. А вот что делать с нереализованными эмоциями, игрой нашего воображения, пусть иногда и воспаленного? 🙂
Читати далі →Робочі емігранти обожнюють Азію
Робочі емігранти ставляться до Азії з надзвичайним благоговінням. Вони щиро вірять, що саме Азія дасть їм змогу розвиватися та зростати. І їхні очікування зазвичай виправдовуються – Азія сприяє стрибкоподібному розвиткові кар’єри робочих емігрантів. Компанія Korn/Ferry опублікувала дані дослідження, яке вказує на місця, де прагнуть працювати емігранти, та їхній шанс на успіх.
Читати далі →HypnoMarketing: всі на сеанси гіпнозу!
Психотерапевти зі знаннями маркетингу радійте! Тепер у вас є можливість заробляти гроші за допомогою гіпнотичного маркетингу (HypnoMarketing). Сумнівний маркетинговий метод розробив австралієць Стівен Філгуд (Steven Feelgood), об’єднавши свої пізнання в областях маркетингу та гіпнотерапії.
Читати далі →Простота – сестра… успішності
Тенденція до спрощення не завжди є ознакою банальності та обниженої попсовості. Розгляньмо хоча б приклад із вітчизняними (читай – радянськими) та іноземними професорами. Перші, читаючи лекцію чи проводячи семінар, обов’язково використають у своїй промові максимально можливу кількість складних термінів та концепцій. Вони зуміють подати навіть найпростішу ідею так, що її не зрозуміють навіть найталановитіші студенти. І навпаки – іноземні науковці завжди намагаються пояснити складні ідеї простими словами, прикладами, образами. Так, щоб кожна людина в аудиторії зуміла зрозуміти, про що йдеться.
Читати далі →Книжкові автомати почнуть діяти вже у 2007-му
В одному з попередніх постів ми вже писали про діяльність компанії Google у книжковій сфері. Проте, як виявилося, кінець епохи друкованої книги ще не настав. У всякому разі компанія On Demand Books („Книги на замовлення”) так не вважає. Вона створила Espresso – машину, яка друкує книги на замовлення. А отже купівля потрібної книги перетворюється на процес, не складніший ніж приготування порції еспрессо або придбання пачки жувальної гумки…
Читати далі →