Стоп “машина”. В Украине появился новый управленческий инструмент :)

В гуще давно знакомых массовых методик team-building, техник продаж, НЛП-технологий, личностного роста и прочего появился ОН: новый инструмент управления бизнесом … Имя ЕМУ: “Эзотерические чудеса в бизнесе и управлении. Нестандартные методы в решении стандартных проблем. Как научиться использовать собственный внутренний потенциал Чудотворца”.

Читати далі →

Хочете безкоштовний будинок?

Створювати порожній веб-сайт розміром 1000 на 1000 пікселів і продавати кожен із них за долар, як це зробив 21-річний студент Алекс Тью (Alex Tew) і завдяки чому став мільйонером – уже не модно. На зміну цій традиції прийшла нова. Автор блогу „Можливості для бізнесу” пише, що 20-ти річний студент Шейн Мерфі (Shane Murphy) вирішив отримати будинок безкоштовно.

Читати далі →

Українець посів перше місце у світі… за спамерство!

Виявляється, що майже 80% всього спаму, який виливається на інтернет-користувачів Північної Америки та Європи, створюється приблизно 200-ма професійними спамерами (воістину, принцип Парето ☺). Більше того, імена цих спамерів, їхні клички та діяльність документуються організацією Spamhaus (можна перекласти, як „Будиночок спамерів”) у спеціальному реєстрі відомих спамерських операцій (Register Of Known Spam Operations – ROKSO).

Читати далі →

Бізнес і метелики…

Існує безліч способів розпочати власний бізнес. Один із найцікавіших, опублікований на сайті CNNMoney.com, розповідає історію Жозе Мюкіза (Jose Muсiz). Бізнес Жозе почався випадково, коли товариш вирішив побитися з ним об заклад на $100, що той не зуміє розводити метеликів і заробляти цим на життя…

Читати далі →

Міфи про ефективність реклами

Одна реклама, безумовно, запам’ятовується набагато краще, ніж інша. Але те, що вона запам’ятовується, чи означає це, що вона також успішна? Нижче наведені 10 міфів про рекламу, в які вірять більшість людей. Маркетологи також піддані цим міфам, коли покладаються на власний досвід або випадкове спостереження замість результатів дослідження.

Читати далі →

Відкриті двері – нічний кошмар для європейського працівника

Яким чином розміщені в офісі ваші співробітники? За американською системою? Європейською? Або як-небудь? Думаю, що останній варіант явно превалює. Але ж це небезпечно впливає не тільки на фізіологічний та емоційний стан співробітників. Як наслідок, знижується працездатність працівників, що, безсумнівно, є загрозою для вашого бізнесу.

Читати далі →

На роботу вас влаштують батьки…

Америка до цього вже дійшла. Можливо, ми на черзі. Як передає msnbc.msn.com, деякі батьки пишуть резюме замість своїх дітей. Інші – виступають своєрідними „представниками” дітей на різноманітних ярмарках кар’єри, приходять на співбесіди, а іноді навіть телефонують роботодавцеві, щоб з’ясувати, чому їхній дитині відмовили у працевлаштуванні.

Читати далі →

Google виходить в офлайн

Компанії Google вже тісно стає в інтернет-просторі. З перемінним успіхом вона освоює офлайн-ринок. Нещодавно Google запустив тестову програму, що дозволяє сотні рекламодавців розміщувати оголошення в п’ятдесяти найпопулярніших щоденних виданнях Сполучених Штатів, зокрема, в The New York Times, The Washington Post, The Boston Globe і The Philadelphia Inquirer, повідомляє The Wall Street Journal.

Читати далі →