Блоги як інструмент саморозвитку

“Блоги – один із кращих інструментів для особистісного росту”, – стверджує Стів Павліна (Steve Pavlina), автор популярного блогу StevePavlina.com (Індивідуальний розвиток для розумних людей). І цілком аргументовано наводить причини, що спонукали його на таке сміливе висловлення.

Читати далі →

Вірусний маркетинг: контрольні постріли

Про вірусний маркетинг написано багато й різного. Emanuel Rosen, віце-президент по маркетингу компанії Niles Software, автор бестселеру „The Anatomy of Buzz”, запропонував навіть список відповідей на питання, з якими ви можете зіштовхнутися при просуванні товару або послуги на ринок за допомогою вірусного маркетингу.

Читати далі →

Як рекламістові достукатися до споживача?

Реклама всіх типів та різновидів настільки часто намагається влізти у свідомість пересічного громадянина, що у більшості людей вже встиг виробитися цілком закономірний режим ігнорування будь-яких рекламних повідомлень. Тобто, ми їх бачимо – але не сприймаємо і не запам’ятовуємо. Проте, вочевидь, рекламісти не згодні на те, щоб їх „дітище” ігнорували і проходили повз, не кидаючи навіть погляду у бік кольорової вивіски; перемикали телевізор під час рекламного блоку і т. п. Тому у бій іде важка артилерія!

Читати далі →

Інтернет-реклама: включіть гальма!

Інтернет-реклама перспективна, дуже перспективна і дуже-дуже… – такі епітети ми чуємо в кожному закуточку вже не тільки самої Мережі. Так, це найбільш швидкозростаючий сегмент рекламного ринку, всіляко розвивається і т.д. і т.п.

Читати далі →

Відновлення втраченої довіри…

…завдання не з простих, адже, як кажуть, довіра – дивна річ. Дехто дарує її без жодних вагань. Інший – довіряє тільки тим, хто це заслужив і довів на ділі. Побудуйте довіру – і ви зможете робити великі речі. Зруйнуйте її – і ви не зумієте далі прогресувати. Якщо довіру втрачено – повернути її надзвичайно важко. Проте, немає нічого неможливого. Кілька способів відновлення втраченої довіри наведено на сайті management-issues.com.

Читати далі →

Хто такий наставник і з чим його „їдять”?

Вперше про наставництво, яке наш народ чомусь дуже любить називати „їхнім” словом – коучінг (coaching), я почув на конференції „Навчання персоналу…”. Точніше чув я про нього і раніше – але щоб так багато і з розстановкою – то ні!

Читати далі →

Принципи ретромаркетингу від Дена… пробачте… Стівена Брауна

Професор маркетингу Стівен Браун вважає, що безмірна турбота про клієнта часом заходить занадто далеко і стає клієнтоманією. У своїй статті він призиває повернутися в той час, коли маркетинг процвітав, не потураючи споживачеві, а всіляко мучаючи його. І назвав цей підхід ретромаркетингом.

Читати далі →

Навіщо нам керівники?

Майже кожен працівник сьогодні прагне здобути звання управлінця. Хто знає, що такого солодкого вони знаходять у цій назві? Можливо їх приваблює відчуття влади, адже кожен менеджер повинен кимось (або чимось) керувати. А можливо – зарплата та премії, адже кожному відомо, що керівні посади зазвичай високо оплачуються.

Читати далі →