Пишіть зараз, а дихати будете потім

Я все думаю-міркую: чому в нашому блозі регулярно реєструються нові учасники, однак виконати таку цілком здавалося б передбачувану дію як написати новий постинг – це майже нонсенс? Адже для чогось реєструються, чимось керуються… При цьому абсолютно ніяких додаткових преференцій зареєстрованим користувачам не надається.

Читати далі →

Найбільш прибуткові професії в Україні

Вчора, 21 серпня, на сайті korrespondent.net було опубліковано статтю про найбільш прибуткові професії в Україні. Висновки навряд чи видадуться дивними – найбільш високооплачуваними професіями є посади фінансових директорів, фінансових менеджерів і головних інженерів великих промислових підприємств. Цікаво, куди із цього списку поділися генеральні директори? Невже їхні зарплати не належать до найвищих?

Читати далі →

Українська блогосфера. Де ж ти, рідненька?

У серпневому номері журналу „Домашний ПК” опубліковано невеличку статтю Максона Пуговського „Украинская блогосфера”.

Прочитавши ії я зайвий раз упевнився, що такого поняття як „українська блогосфера” не існує. Є якісь окремі більш-менш популярні блоги, які живуть переважно власним життям. Але казати про тенденцію навіть елементарної цікавості до цієї теми в Україні, на мою думку, поки що зарано (сподіваюсь, що поки що…)

Читати далі →

Три чверті працівників сфери інформаційних технологій ненавидять свою роботу

Ну то й що, що відповідно до останніх тенденцій саме інформаційні технології є найбільш перспективним і високооплачуваним місцем роботи? Що з того, що саме цій галузі пророкують щасливу долю і довге подальше зростання?..

Читати далі →

Одяг від Zimaletto. Тепер – реальність

У нашому блозі неодноразово говорилося про впливовість так званого вірусного маркетингу. Іншими словами, що у всіх на устах – те й купується краще. Проте, навіщо витрачати кошти та зусилля, намагаючись вивести в народ ім’я нового продукту чи бренду? Можна поступити набагато простіше і ефективніше – використати вже готове, всіма знане і неспровоковане у бізнесі ім’я…

Читати далі →

50 кращих сайтів від журналу Time

2006 рік ще не накінчився, а журнал Time вже опублікував список 50-ти кращих сайтів цьго року. При складанні рейтингу оцінювалася, насамперед, інноваційність способів представлення інформації: багато сайтів-переможців використовують технології Web 2.0.

Читати далі →

Інформаційні технології, які вплинуть на розвиток бізнесу в майбутньому десятилітті

У щорічній доповіді Gartner Emerging Technologies Hype Cycle представлені досягнення в області інтернету і програмного забезпечення, які вплинуть на розвиток бізнесу в найближчі 10 років. Серед інших технологій до списку потрапили Collective intelligence, аналіз соціальних мереж, AJAX, програми, що використовують дані про місце розташування, і подійно-орієнтована архітектура. Список розділений на три категорії – Web 2.0, Real World Web і архітектура програм, повідомляє Cnews.ru.

Читати далі →

12 привабливих та інтригуючих можливостей для підприємця

Ви підприємець, який дуже бажає знайти і започаткувати новий бізнес? Ви сповнені сил та натхнення і, деякою мірою, авантюризму? Їдьте в Руанду! Або, наприклад, у Лівію чи Бразилію…

Журнал Business 2.0 провів дослідження в 10-ти країнах світу з метою виявити 12 найбільш привабливих та інтригуючих можливостей на сьогоднішній день для початку бізнесу. Репортери журналу побували на чотирьох континентах, де скористалися допомогою місцевих експертів.

Читати далі →

Талановиті менеджери вимагають великої зарплати

Британська консалтингова компанія Innecto Reward Consulting провела серію інтерв’ю з 40 керівниками середньої ланки та 40 главами HR-департаментів. З’ясувалося, що для талановитих менеджерів основний мотивуючий фактор – фінансова винагорода, повідомляє газета «Ведомости».

Читати далі →

Українці до онлайн-реклами ставляться лояльно

Міжнародне дослідницьке агентство Gemius SA провело AdHoc-опитування на тему ставлення користувачів українського сегмента інтернету (Уанет) до онлайнової реклами. Дослідження проводилося одночасно в 7-ми країнах Східної Європи: Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Румунія, Словаччина й Україна.

Читати далі →