Як працювати з ідеями: поради директора з маркетингу General Electric

“Як людина, котру частіше визнавали ідіотом, ніж новатором, я знаю, що значить висловити ідею, яка випереджає час, або представити її тому, хто просто не в темі. Але ідеї рухають прогресом. Вони приходять задовго до того, як ви зможете продемонструвати клієнту, на чому тут, власне, можна заробити. Я повірила в те, що просувати ідеї — мій обов’язок”, — пише Бет Комсток (Beth Comstock), директор з маркетингу General Electric, на сторінках LinkedIn.

Читати далі →

Притча: Жінка з дитиною

Притча: Жінка з дитиноюОдного разу учень розповів таку історію: “Я відповідаю за закупки в своїй компанії. Вчора до мене прийшла жінка — продавець від одного із потенційних постачальників. Ми заздалегідь домовилися з нею про цю зустріч. Але вона прийшла зі своїм дворічним сином, сказавши, що їй не було з ким його залишити. Зрозуміло, що це заважало переговорам. Малюк постійно ліз то до неї, то до мене, то на мій стіл, на якому лежали важливі папери”.

Читати далі →

Як стати успішним імоватором: 10 правил

Як стати успішним імоватором: 10 правилПрофесор менеджменту Одед Шенкар (Oded Shenkar) у своїй книзі “Імітатори. Як компанії запозичують і переробляють чужі ідеї” (Copycats: How Smart Companies Use Imitation to Gain a Strategic Edge) наводить правила так званої імоваціі (поєднання імітації та інновації). Від стверджує, що всі разом ці правила представляють колективний розум імітаторів минулого і сьогодення і можуть служити керівництвом для компаній в еру імітації.

Читати далі →

10 слів, що не повинні звучати на вашу адресу як керівника

10 слів, що не повинні звучати на вашу адресу як керівникаСпівробітники завжди обговорюють керівників. Коли це відбувається, переконайтеся, що вони не використовують деякі визначення, описуючи вас. Джефф Хейден (Jeff Haden), бізнес-експерт та відомий автор, на сторінках видання Inc. пропонує десять подібних визначень.

Читати далі →

Притча: Як не стати двірником

Притча: Як не стати двірникомЯкось один чоловік прийшов влаштовуватися двірником у компанію Microsoft. У відділі кадрів йому задали кілька запитань, потім провели невеликий тест і нарешті оголосили:

— Ви прийняті. Залиште, будь ласка, Вашу електронну адресу, щоб ми повідомили, коли Вам потрібно буде вийти на роботу.

Читати далі →

Чому на роботі не працюють

Чому на роботі не працюютьНа питання «де вам добре працюється» мало хто відповість «в офісі». А якщо і відповість, то обов’язково уточнить: «дуже рано вранці, поки нікого немає» або «у вихідні», — пишуть Джейсон Фрайд і Девід Хейнмейер Ханссон у своїй книзі “Remote: Офіс не обов’язковий”. Виходить, що повноцінно працювати в офісі можна.

Читати далі →

«Правило двох піц» для продуктивної командної роботи

«Правило двох піц» для продуктивної командної роботиЯкщо ви хочете зробити командну роботу більш ефективною, глава Amazon Джефф Безос (Jeff Bezos) рекомендує застосувати дуже простий прийом: «Правило двох піц». Коли ви збираєте свою команду або думаєте, кого запросити на наступну нараду, уявіть, скільки людей ви можете нагодувати двома піцами. Саме стільки людей і потрібно запрошувати, — пише Fast Company.

Читати далі →

Сім проблем серійних підприємців

Сім проблем серійних підприємцівБільшість венчурних інвесторів хочуть мати справу з перевіреною командою, перевіреною технологією і перевіреною бізнес-моделлю. Згідно однієї популярної теорії, ставку варто робити саме на «серійних» підприємців, які отримали чималі гроші від свого успішного проекту, але при цьому дуже молодих і доволі невгамовних. Однак це не підтверджується досвідом людей, котрі створили такі компанії, що вразили світ, як Hewlett Packard, Apple, eBay, Microsoft, Google, Yahoo! і YouTube.

Читати далі →

Притча: Дієтична кола

Притча: Дієтична колаОдного разу перехожий зайшов у кафе, щоб нашвидкуруч перекусити. Тільки-но він сів, повз пронісся молодий чоловік з повним підносом брудного посуду. Краєм ока він помітив відвідувача, зупинився і запитав:

— Вас уже обслужили, сер?

— Ні ще, — відповів той. — Взагалі-то я поспішаю. Я б замовив салат і, напевно, парочку ролів.

Читати далі →

Психологія кольору в маркетингу

Психологія кольору в маркетингуЗадумали створити свою власну торгову марку і тепер розмірковуєте, яким буде ваш логотип? Для початку вам слід визначитися з кольорами. Кайл Реєс (Kyle Reyes), президент і креативний директор компанії The Silent Partner Marketing, ділиться цікавою інформацією про те, які асоціації та емоції у людей викликають базові кольори.

Читати далі →