CUVA-світ і цінність стратегічного мислення

Стратегічне мислення не було б необхідним, якби світ бізнесу був цілком стабільним і передбачуваним. Але, звісно, це не так. Конкуренція стає дедалі сильнішою, а ставки — вищими. Визначення правильних стратегій для створення або підтримки успіху є складним завданням, і лідери повинні проводити свої організації через дедалі більш турбулентні води…

Читати далі →

Метод розробки цільових показників ROKET-DS

На початку 1970-х років адміністрація служби швидкої допомоги у Великій Британії поставила дуже жорсткі цілі щодо часу очікування машини після виклику. Із роками ці показники перетворилися на самоціль — бригади швидкої допомоги були готові жертвувати всім іншим заради їхнього досягнення…

Читати далі →

Цінність цінностей

Ваші цінності як особистості та організації в кінцевому підсумку визначають, які дії ви вважаєте правильними. Вони — ваша полярна зірка. Ваш дороговказ. Вони визначають, які конкурентні позиції вам комфортно займати, а які ні. Які конкурентні дії слід вживати, а яких уникати…

Читати далі →

Калейдоскоп характерів керівників

Багато керівників припускаються однієї спільної помилки — сприймають компанію як якийсь механізм, яким можна керувати так само, як і, наприклад, автомобілем. Насправді ж організація — це жива система, яка розвивається за складними, не завжди зрозумілими й очевидними законами…

Читати далі →

Стратегії, що сприяють переходу до цифрового рішення

Інвестиції в цифрові технології не окупляться, якщо керівництво не вкладатиме кошти в ініціативи, що стимулюють використання нового рішення клієнтами або внутрішніми користувачами, — пишуть консультанти McKinsey у своїй книзі «Rewired»…

Читати далі →

Як уникнути «стокгольмського синдрому» при здійсненні покупки

Ви щойно купили новий телевізор. Хвилювання від покупки вже минуло, і він стоїть на підлозі у вашій вітальні, коли починаються сумніви. «Чи варто було брати 44-дюймовий замість 42-дюймового?» — запитуєте ви себе. «Чи може варто було зачекати на 5D наступного року?» А потім найгірше питання з усіх: «Чи не витратив я свої гроші даремно?»…

Читати далі →

Парадокс мовою бізнесу

Багато концепцій, що стосуються бізнесу, передбачають взаємовиключні потреби. Наприклад, робота з клієнтами має на увазі «проштовхування» будь-якої послуги покупцеві і «витягування» його власних потреб і бажань…

Читати далі →

Як управляти в новому світі

Кілька років тому Кейт Феррацці привіз на фестиваль Burning Man одного з найкращих у світі управлінців з автомобільної галузі (у цілях конфіденційності назвемо його Франсуа). Франсуа з’явився в спортивній сорочці, шортах кольору хакі і сповнений цікавості, хоч і присмаченої неабиякою часткою сумніву…

Читати далі →

Притча: Незламна оборона

— Немає незламної оборони, — казав Хай Тао своїм учням. — Будь-яку оборону завжди можна прорвати. У будь-якій обороні завжди можна знайти слабке місце. Будь-яку оборону можна врешті виснажити тривалою облогою…

Читати далі →