10 секретів успішних продажів

10 секретів успішних продажівРадміло Лукіч, бізнес-тренер і консультант в області В2В-продажів, у своїй книзі “Управління продажами” пропонує звернути увагу на кілька фундаментальних аспектів, на які варто орієнтуватися, якщо ви плануєте стати успішним продавцем.

Читати далі →

Як дізнатися коли клієнти брешуть

Як дізнатися коли клієнти брешутьКлієнти — теж люди, а значить, іноді вони не говорять правду або ухиляються від неї, — запевняє Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), консультант із продажу, дописувач видання Inc. Він пропонує кілька найтиповіших проявів брехні клієнтів і деякі поради, як скористатися ними з користю.

Читати далі →

Особлива П’ятниця, або Як підняти рівень корпоративної культури

Особлива П'ятниця, або Як підняти рівень корпоративної культуриПітер Друкер (Peter Drucker), один із найвпливовіших теоретиків менеджменту XX століття, якось зазначив, що для розвитку бізнесу корпоративна культура куди важливіше правильної стратегії. Він не применшував значення стратегічного планування, він просто вірив, що компанія з низьким рівнем корпоративної культури не спроможна досягти запланованих цілей. Для того, щоб домогтися високих результатів, вам буде потрібно підняти рівень корпоративної культури. Але з чого почати? Шеллі Превост (Shelley Prevost), дописувач Inc., пропонує простий план.

Читати далі →

Притча: Талановитий продавець

Притча: Талановитий продавецьВідбувається співбесіда у великому торговому центрі. Менеджер запитує новачка:

— У Вас є якийсь досвід роботи продавцем?

Молода людина з готовністю відповідає:

— Так, звичайно! Там, звідки я приїхав, я працював продавцем!

Читати далі →

6 якостей «правильних» співробітників

6 якостей «правильних» співробітниківДжим Коллінз (Jim Collins) у книзі «Як гинуть великі. І чому деякі компанії ніколи не здаються» (How the Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give In) задався питанням: Що вирізняє хороших співробітників? Якими якостями вони мають володіти, щоб працювати у компанії з максимальною продуктивністю? На сторінках своєї книги він ділиться 6-ма відповідями.

Читати далі →

Сет Годін: Не слід потурати бажанням споживача!

Сет Годін: Не слід потурати бажанням споживача!Якщо ви даєте людям лише те, що їм хочеться, це швидко приведе вас до банальності, зробить вас посередніми і малопомітними, — запевняє один із найпопулярніших у світі маркетологів і блогерів, автор кількох бізнес-бестселерів Сет Годін (Seth Godin). Отже, чи дійсно не слід потурати бажанням споживача? Як завжди, красномовну та переконливу відповідь Сет дає у своєму блозі.

Читати далі →

Переваги та недоліки стратегії

Переваги та недоліки стратегіїБудь-яка дискусія про стратегію неминуче закінчується «внічию», тому що на кожну стратегічну перевагу знайдеться своя слабка сторона або недолік. Автори книги “Стратегічне сафарі. Екскурсія по нетрях стратегічного менеджменту” (Strategy Safari: A Guided Tour Through The Wilds of Strategic Management) пропонують поглянути на сутність стратегії, аналізуючи її переваги і недоліки у різних системних розрізах.

Читати далі →

Притча: Що складніше, продавати чи купувати?

Притча: Що складніше, продавати чи купувати?Одного разу учень запитав Учителя: «Учитель, скажи, будь ласка, що складніше — продавати чи купувати?»

Учитель посміхнувся:

— Ти задав дуже хороше питання! Ось і спробуй тепер сам відповісти на нього. Ну що, є в тебе відповідь?

Читати далі →

Метод Google Ventures, або Дизайнерське мислення для стартаперів

Метод Google Ventures, або Дизайнерське мислення для стартаперівGoogle Ventures — це венчурний фонд Google, який інвестує в сміливі та оригінальні проекти в найрізноманітніших областях — від біотехнологій та екологічних автомобілів до юридичних послуг онлайн. У фонді є власна команда дизайнерів і розробників, яка наставляє юні компанії на шлях істинний.

Читати далі →

Як маркетологи зомбують покупців на зайві покупки

Як маркетологи зомбують покупців на зайві покупкиЯк відомо, психологічних пасток, за допомогою яких реклама пропагує почуття невдоволення тим, що у споживача є, і всіляко спонукає його до все нових і нових покупок, відомо чимало. Але маркетологи продовжують невтомно шукати нові мотиви, інсайти та хитрощі, що підштовхують людей на придбання товару.

Читати далі →