День Боса і його «непорушних» правил ;)

День Боса і його «непорушних» правил ;)Сьогодні, 16 жовтня, майже все прогресивне людство відзначає День Боса (День Шефа). Святкувати цей день запропонувала в далекому 1958-му році проста американська секретарка Патриція Хароскі (Patricia Haroski), яка працювала в компанії… свого батька. Ідея полягала в тім, що працівники вітають свого начальника й дякують йому за те, що він був добрим і чесним протягом року. Але…

Читати далі →

Як отримувати «кайф» від роботи

Як отримувати кайф від роботи Засновниця і президент Міжнародного благодійного фонду “Мистецька скарбниця”, а також одна із натхненниць українського конкурсу письменників “Коронація слова” Тетяна Логуш поділилася на сторінках свого Facebook 6-ма порадами як отримувати “кайф” від роботи.

Читати далі →

Невдалий експеримент із системою самокерованих команд

Невдалий експеримент із системою самокерованих командНа початку 1990-х років одна із провідних готельних компаній поставила експеримент, замінивши традиційну функцію менеджменту на систему самокерованих команд. Ця думка належала члену вищого керівництва, чиї нескінченні ідеї приймалися лише тому, що він умів їх правильно презентувати. Маркус Бакінгем (Marcus Buckingham) і Курт Коффман (Curt Coffman) на сторінках книги “Спочатку поруште всі правила!” (First, Break All the Rules) діляться важкими результатами такого експерименту.

Читати далі →

Чого насправді хочуть клієнти?

Чого насправді хочуть клієнти?Більшість маркетологів уважають, що найкращий спосіб утримати клієнтів через «залучення» – якнайбільше взаємодіяти з ними й вибудовувати відносини. Але виявилося, що цей спосіб працює доволі рідко. У дослідженні за участю більш ніж 7000 споживачів Harvard Business Review виявив, що компанії часто мають зовсім неправильне уявлення про те, як краще взаємодіяти з клієнтами. HBR розглядає три розповсюджених міфи.

Читати далі →

8 принципів, які допоможуть сформувати «пристрасну» робочу культуру

8 принципів, які допоможуть сформувати пристрасну робочу культуру Пол Елофс (Paul Alofs), один з дописувачів видання Fast Company згадує свою зустріч з Кеном Томсоном (Ken Thomson) під час відвідин одного з офісів компанії Thomson. Пол спустився до холу, щоб випити кави. Кен Томсон теж був там. Він готував собі обід, заливаючи суп швидкого приготування окропом. На той момент Кен був на дев’ятому місці в переліку найбагатших людей планети і його активи оцінювалися у $19,6 мільярдів. Він міг собі дозволити будь-який обід, але суп з пакетика його цілком влаштовував.

Читати далі →

Експеримент з конвертами, або Невірне розуміння ефективності

Експеримент з конвертами, або Невірне розуміння ефективностіНародившись, ми всі приходимо у ментальний світ, який складається з «функцій» і «відділів». Нам здається очевидним, що всі види діяльності повинні бути згруповані за видами так, щоб їх виконання було ефективнішим, а управління – простішим. Автори книги “Ощадливе виробництво” Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel Jones) пропонують нам поглянути на роботу як на безперервний процес, тим самим зробивши її значно ефективнішою.

Читати далі →

Про зв’язок між хорошою роботою та відчуттям щастя

Про зв'язок між хорошою роботою та відчуттям щастя Більшість людей розмірковують про свою кар’єру з позицій щастя. Вони щиро вірять, що робота може зробити їх щасливими. Пенелопа Транк (Penelope Trunk), автор численних статей бізнес-тематики, переконана, що зв’язок між хорошою роботою та відчуттям щастя насправді набагато менший, ніж ми звикли вважати. Вона ділиться своїми спостереженнями на сторінках особистого блога.

Читати далі →

Притча: П’ять цеглин

Притча: П’ять цеглинЯкось до невичерпного вигадника-мільйонера Тейлора Барнума (Taylor Barnum) прийшов енергійний на вигляд чоловік і попросив грошей. Той у відповідь запропонував попрацювати за півтора долара в день, вручив п’ять цеглин і дав наступну дивну інструкцію.

Читати далі →

6 типів людей для створення ефективної команди

6 типів людей для створення ефективної командиНічого не можна домогтися поодинці. Вам потрібна допомога інших людей, а вони мають потребу у вас. Із правильною командою ви можете створити мережу зв’язків і перетворити неможливе в практично неминуче, – стверджує художник і письменник Джессіка Хагі (Jessica Hagy) на сторінках журналу Forbes.

Читати далі →