Чому подяка — найвиграшніша в житті стратегія

Чому подяка — найвиграшніша в житті стратегіяЄ дуже багато стратегій, що допомагають добитися успіху в житті і взяти верх над конкурентами. Але є одна стратегія, про яку найчастіше забувають: це вміння бути вдячним, — вважає Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt), відомий маркетолог і популярний блогер.

Читати далі →

Якщо соціальні медіа здатні повалити уряд, що вони зроблять із компанією?

Якщо соціальні медіа здатні повалити уряд, що вони зроблять із компанією?У лютому 2011-го року світ переконався в силі соціальних медіа на прикладі їх використання під час політичних заворушень у Єгипті. Населення країни, схвильоване повідомленнями, розміщеними у соціальних мережах, вийшло з акціями протесту проти високого рівня безробіття і підвищення цін на адресу президента Хосні Мубарака. Демонстранти координували свої дії через Facebook, Twitter і YouTube, а також інформували світову громадськість про ситуацію в країні.

Читати далі →

Притча: Скарга садівника

Притча: Скарга садівникаУ юридичному інституті на лекції викладач запропонував студентам розібратися зі скаргою однієї старенької на свого сусіда по саду. Суть скарги полягала в тому, що поруч з парканом, що розділяє садові ділянки, у сусіда росте яблуня. Деякі її гілки звисають через паркан на територію старенької. А коли дозрілі яблука падають, то прибивають тюльпани, котрі вона вирощує якраз біля цього паркану.

Читати далі →

4 принципи Річарда Бренсона, яким він навчився у Нельсона Мандели

4 принципи Річарда Бренсона, яким він навчився у Нельсона МанделиЛегендарний бізнесмен Річард Бренсон (Richard Branson) говорить, що замість того, щоб відчувати загрозу або жалість до себе, він завжди заспокоював себе чотирма принципами, почерпнутими у його давнього кумира Нельсона Мандели (Nelson Mandela) — а у того обставини були набагато більш загрозливими, ніж у більшості з нас за все наше життя.

Читати далі →

Як керувати людьми, котрі ваc дратують

Як керувати людьми, котрі ваc дратуютьВ ідеалі кожен хоче працювати з приємними і поступливими співробітниками, але обов’язково доводиться стикатися і з тими, хто вам просто не подобається. Якщо це цінні працівники, то вам доведеться скорегувати свій управлінський підхід заради власного душевного спокою та ефективності команди. Річард Фелоні (Richard Feloni), автор видання Business Insider, наводить вісім порад, що допоможуть налагодити більш продуктивні відносини навіть із людьми, які вас безмірно дратують.

Читати далі →

Що таке триангулярне мислення

Що таке триангулярне мисленняОпора виключно на підхід поступових покращень веде до появи «стандартних» продуктів, «безпечних» стратегій і означає позицію «ми не гірші за інших» — що, швидше за все, призведе до провалу в сучасному динамічному середовищі, — пише Джон О’Кіфф (John O’Keeffe) у своїй книзі “Нешаблонне мислення. Перевірена методика досягнення амбітних цілей” (Business Beyond the Box: Applying Your Mind for Breakthrough Results), розповідаючи про так зване триангулярне мислення.

Читати далі →

Притча: Чи необхідно на всьому економити

Притча: Чи необхідно на всьому економитиУчитель, — запитав одного разу учень. — У фірмі, де я працюю, змінився директор. У нового начальника просто якась манія економії. Він говорить, що необхідно на всьому заощаджувати, і не тільки говорить. Учора він написав розпорядження, щоб всі відділи скоротили всі витрати на десять відсотків. Хіба ж це розумно?!

Читати далі →

Мотивація персоналу в Google: секрети успіху

Мотивація персоналу в Google: секрети успіхуДля виявлення компанії з найбільш мотивованими співробітниками телекомпанія CNN і журнал Fortune щорічно проводять спільне дослідження, в якому бере участь 1000 найбільш маститих корпорацій з усього світу. І ось вже чотири роки поспіль беззмінним лідером цього рейтингу є Google.

Читати далі →

П’ять рис мікроменеджера і як їх виправити

П'ять рис мікроменеджера і як їх виправитиУсі згодні, що в мікроменеджменті немає нічого хорошого, але не всі розуміють, як його розпізнати і як скорегувати свій стиль управління. У мікроменеджмента є п’ять типових проявів, і кожен з них цілком можна уникнути, — ділиться своїм досвідом Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), бренд-менеджер, автор, спікер та визнаний блогер, на сторінках видання Inc.

Читати далі →

Хто такий інтернет-мільйонер і як ним стати

Хто такий інтернет-мільйонер і як ним статиІнтернет-мільйонери — це рух, орієнтований на побудову гнучкого і прибуткового бізнесу, заснованого на стилі життя та такий, що відповідає особистісним пріоритетам його власника, інтернет-мільйонера. Саме так пояснює цей термін Скотт Фокс (Scott Fox), автор книги “Як працювати де хочеш, скільки хочеш і отримувати стабільний дохід” (Click Millionaires: Work Less, Live More with an Internet Business You Love).

Читати далі →