3 речі, які реально заважають бути хорошим лідером

3 речі, які реально заважають бути хорошим лідеромМи всі діємо, керуючись глибоко вкоріненими потребами. Більшість підприємців, наприклад, створюють свою справу керуючись потребами свободи і автономії. Більшість керівників опиняються на лідерських позиціях у силу своєї потреби щось змінити навколо себе. Однак деякі особисті потреби і прагнення віднімають у потенційно хороших лідерів частину їх сили і зводять їх до рівня посередності. Лес МакКеон (Les McKeown), глава консалтингової компанії Predictable Success, автор однойменної книги, серійний підприємець, пише про три найпоширеніших потреби, жертвами яких стають керівники.

Читати далі →

Як спростити свій бізнес

Як спростити свій бізнесСьогоднішній бізнес-світ загруз у складності. Поточні економічні проблеми можуть бути наслідком використання настільки складних фінансових інструментів, що лише жменька людей в усьому світі їх розуміють. Заплутані канали поставок, складна товарна спеціалізація і хитромудрі рекламні кампанії великих корпорацій часто ускладнюють роботу і співробітникам, і клієнтам. Щоб розрубати цей гордіїв вузол незбагненності, є сенс сфокусуватися на спрощенні бізнесу.

Читати далі →

Чотири кроки управління людьми у Walt Disney

Чотири кроки управління людьми у Walt DisneyСпівробітники диснеївських розважальних комплексів послідовно забезпечують клієнтам позитивні враження завдяки тому, що компанія Walt Disney вірна своєму підходу до управління людьми, що складається з чотирьох кроків. Це відбір, навчання, спілкування і турбота. І підхід цей заслуговує особливого розгляду, оскільки зазначені кроки підкріплюють деякі з принципів, яких дотримується і компанія Apple в своєму підході до найму персоналу, утримання та мотивації ефективних співробітників, — пише Кармін Галло (Carmine Gallo) у своїй книзі “Правила Apple. Принципи створення щирої лояльності”.

Читати далі →

Притча: Спекуляція – образливе слово для продавця

Притча: Спекуляція – образливе слово для продавцяОдного разу учень сказав:

“Учителю, на днях я зустрів свого друга дитинства. Виявилося, що він тепер живе у цьому місті. Коли я сказав, що займаюся торгівлею, він скривився. А коли я запитав, чому, він пояснив, що вважає всіх торговців спекулянтами, тому що вони купують дешевше, ніж продають, і наживаються на простих людях”.

Читати далі →

П’ять правил успішного стартапу

П'ять правил успішного стартапуНа жаль, бізнес не завжди буває вдячним видом діяльності. Але, незважаючи на це, в ньому достатньо привабливих сторін. На думку двічі успішного «стартапера», генерального директора і засновниці компанії HotLink Лінн Лебланк (Linn LeBlanc), головна проблема в прагненні стати мільйонером — це не продукт і не стратегія, а команда. Захоплені своїм продуктом і планами на майбутнє бізнесмени-початківці часто не звертають уваги на людей, з якими працюють.

Читати далі →

Шість хитрих прийомів, які допомогли в бізнесі

Шість хитрих прийомів, які допомогли в бізнесіНестандартні рішення та здійснення несподіваних кроків можуть допомогти перемогти конкурентів. Видання Hopes & Fears за допомогою дискусійного сервісу Quora з’ясувало, до яких прийомів вдавалися відомі компанії, щоб досягти успіху.

Читати далі →

П’ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера Кінга

П'ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера КінгаЩо спільного у підприємця і борця за громадянські права? Виявляється, людям бізнесу є чому повчитися у легендарного правозахисника і автора знаменитої промови “I have a dream” (“У мене є мрія”) Мартіна Лютера Кінга (Martin Luther King). Йозеф Штейнберг (Joseph Steinberg), американський фінансист, на сторінках Forbes розповідає про п’ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера Кінга.

Читати далі →

Найважливіші споживчі тенденції нашого часу

Найважливіші споживчі тенденції нашого часуВам може здаватися, що ви знаєте свого клієнта, але насправді це не так, тому що людські потреби постійно змінюються, — запевняє Міка Соломон (Micah Solomon), президент компанії Oasis Disc Manufacturing, у своїй книзі “Високі технології роботи з клієнтами” (High-Tech, High-Touch Customer Service). Найважливіші зміни — індивідуальні, характерні для конкретного покупця.

Читати далі →

Притча: Підприємець-невдаха

Притча: Підприємець-невдахаУ старі часи жив на світі підприємець. І все, що він робив, закінчувалося невдачею. Причини невдач були зрозумілі кожній розсудливій людині — окрім самого підприємця. По-перше, він був дуже нетерплячим. Його влаштовував лише один спосіб збагачення — дуже швидкий. По-друге, був надто самовпевненим. Він збирався стати не просто багатою людиною, а Дуже Багатою Людиною. Він часто заявляв привселюдно: «Мені не потрібен успіх, коли з мене почне сипатися пісок. Ось побачите, я стану мільйонером вже через три роки, через десять років зароблю перші десять мільйонів, а ще через десять — піду на спочинок володарем ста мільйонів дукатів!»

Читати далі →