Що ніколи не можна казати вашому клієнтові

Що ніколи не можна казати вашому клієнтовіВідносини з клієнтами можна вибудовувати роками, але зруйнувати їх можна буквально за секунди. Інколи помилки бувають настільки очевидними, що, коли клієнт вже втрачений, ми просто у розпачі розводимо руками. Джеф Хеден (Jeff Haden), бізнес-експерт та автор 4-х бізнес-книг, вирішив нагадати кілька слів і висловів, які здаються нам звичайними, але клієнти просто жахаються, коли чують їх.

Читати далі →

«Включений» менеджер

Включений менеджер Бути менеджером – зовсім не просто. Вам потрібно підтримувати зв’язок з працівниками, розставляти пріоритети, справлятися з перевантаженнями, бути в курсі всього, що стосується вашої сфери і вашої команії… А це, в свою чергу, передбачає необхідність бути “включеним” (plugged in). І попри усталений стереотип, йдеться далеко не тільки про технологічний аспект “включеності” (мобільні технології, сучасні медіа тощо).

Читати далі →

У полоні маркетингової короткозорості

У полоні маркетингової короткозоростіБільшість керівників так захоплені лавіруванням між падаючими на них деревами, що не в змозі роздивитись за ними лісу. Подібний тунельний ефект – звуження поля зору – настільки характерний, що американський економіст і професор Гарвардської бізнес-школи Теодор Левіт (Theodore Levitt) придумав спеціальний термін, який зараз став загальновідомим, – маркетингова короткозорість.

Читати далі →

Коли «мотивація» не спрацьовує

Коли мотивація не спрацьовує Компанії витрачають величезну кількість енергії, а іноді й чималі кошти на розвиток мотивації персоналу. Але серед людей, які легко надихаються роботою і в стані “ейфорії” здатні демонструвати небачені показники ефективності, завжди трапляються ті, для яких, схоже, не існує поняття “стимул” та “мотивація”. Їх ніщо не надихає, а необхідність виконати ту чи іншу роботу викликає лише відразу.

Читати далі →

Що таке прокрастинація і як з нею боротися

Що таке прокрастинація і як з нею боротися Слово “прокрастинація” стає широко вживаним терміном, а саме явище – трендом XXI століття. Навряд чи серед читачів Менеджмент@БЛОГа знайдуться ті, хто ще не знає значення цього слова. Втім, як стверджує Стів Сміт (Steve Smit), один з дописувачів видання Australian Anthill, більшість людей розуміють “прокрастинацію” неправильно.

Читати далі →

Народження імені: Post-it

Народження імені: Post-itПрацюючи в компанії “ЗМ” над проектом, що не мав нічого спільного з тим, що згодом одержало назву Post-it, доктор Спенсер Сільвер у 1970-му році придумав особливий легкий клейовий склад.

Читати далі →

Подвійна реклама: В гонитві за оригінальністю

В гонитві за оригінальністю Змагаючись за увагу споживача, рекламні агенції знаходять все нові та нові способи втілення креативних ідей. І для цих цілей їм часом необхідно все більше та більше місця. А якщо простір та засоби дозволяють – то можна “розтягнути” рекламу на два, три чи навіть більше носіїв, влаштувавши справжню виставу.

Читати далі →

Десять «золотих правил бізнесу», які варто ігнорувати під час кризи

Десять «золотих правил бізнесу», які варто ігнорувати під час кризиЯк загальновідомо, вивчати досвід інших важливо і корисно. Але деякі передові рішення виявляються доволі короткозорими і просто шкодять бізнесу. Пол Шпігельман (Paul Spiegelman), керівник компанії Beryl, яка розвивалася і росла навіть у кризу, розповідає на сторінках журналу Inc. про десять правил, які він проігнорував у роки рецесії.

Читати далі →