Притча: Тест на здібності продавця

Притча: Тест на здібності продавцяОдного разу учень запитав Учителя:

– Мене недавно в фірмі перевели в інший відділ – начальником. У мене тепер у підпорядкуванні вісім продавців. Я хочу провести психологічне обстеження, щоб чітко зрозуміти, хто з них що собою являє.

Читати далі →

Як Apple обманули цілий світ

Як Apple обманули цілий світ Протягом кількох останніх тижнів увага світової спільноти була звернута до судового процесу Apple проти Samsung. І ось вчора, нарешті, патентні суперечки були вирішені на користь Apple. Компанії Samsung доведеться виплатити конкурентові більше одного мільярда доларів компенсації.

Читати далі →

Як виростити у собі креативного генія

Як виростити у собі креативного геніяЛюди схильні думати, що здатність створювати інноваційні ідеї – це свого роду дар, з яким людина народжується. Це омана. Інноваторство – це навичка, якій можна навчитися, розвивати її в собі й удосконалювати, – стверджує Філ Маккінні (Phil McKinney), консультант з інновацій і колишній технічний директор Personal Systems Group.

Читати далі →

Маніпулятивні техніки боротьби із клієнтськими скаргами

Маніпулятивні техніки боротьби із клієнтськими скаргами На сайті The New York Times було опубліковано цікаву історію боротьби із клієнтськими скаргами та не менш цікаве рішення, яке прийняла компанія. Кілька років назад керівництво аеропорту у Хьюстоні зіткнулося із напливом скарг від клієнтів. Пасажири скаржилися на тривалий час очікування біля транспортних стрічок видачі багажу.

Читати далі →

П’ять рівнянь фокусування

П'ять рівнянь фокусуванняМайк Міхаловіц (Mike Michalowicz), автор книги “Стартап без бюджету”, розробив стратегію під назвою “П’ять рівнянь фокусування”. Ця стратегія дозволяє вам фокусуватися досить вузько, щоб домінувати в певній ніші, але при цьому досить широко, щоб забезпечувати великий виторг.

Читати далі →

Притча про прийняття себе

Притча про прийняття себеОдного разу до Майстра прийшов парубок і сказав:

– Я прийшов до тебе, тому що відчуваю себе таким жалюгідним і нікчемним, що мені не хочеться жити. Всі навколо говорять, що я невдаха, тюхтій та ідіот. Прошу тебе, Майстер, допоможи мені!

Читати далі →

9 принципів інновацій Маріси Меєр

9 принципів інновацій Маріси Меєр Останнім часом про Марісу Меєр (Marissa Mayer) багато пишуть. Та це й не дивно, адже зовсім недавно ця жінка після тривалої роботи віце-президентом у Google посіла найвищу посаду у Yahoo!. Її 9 принципів інновацій були опубліковані в журналі Fast Company.

Читати далі →

Найкращі лідери проявляють здатність до вюжаде

Найкращі лідери проявляють здатність до вюжадеУсім нам доводилося зіштовхуватися з таким явищем, як дежавю (déjà vu) – відчуттям, що ви вже були в подібній ситуації, хоча з вами це відбувається вперше. Вюжаде (vujà dé) – це дежавю навпаки, тобто сприйняття знайомої ситуації як абсолютно вам не відомої. Цей свіжий погляд дозволяє виробити іншу точку зору на майбутнє. Те, що ми бачимо, визначає те, як ми змінюємо, – пише Вільям Тейлор (William Taylor), співзасновник журналу Fast Company, у своїй книзі “Радикально краще” (Practically Radical).

Читати далі →

Завдяки чому реклама McDonald’s ефективна?

Завдяки чому реклама McDonald's ефективна?У світі практично кожного дня відкривається новий ресторан McDonald’s. На сторінках журналу “Антимаркетинг” було зібрано маленькі хитрощі компанії, які спонукають людей завітати у черговий Мак, купити якомога більше не надто корисних страв, швидко розправитися з ними і піти… Але обов’язково повернутися.

Читати далі →