Що таке прокрастинація і як з нею боротися

Що таке прокрастинація і як з нею боротися Слово “прокрастинація” стає широко вживаним терміном, а саме явище – трендом XXI століття. Навряд чи серед читачів Менеджмент@БЛОГа знайдуться ті, хто ще не знає значення цього слова. Втім, як стверджує Стів Сміт (Steve Smit), один з дописувачів видання Australian Anthill, більшість людей розуміють “прокрастинацію” неправильно.

Читати далі →

Народження імені: Post-it

Народження імені: Post-itПрацюючи в компанії “ЗМ” над проектом, що не мав нічого спільного з тим, що згодом одержало назву Post-it, доктор Спенсер Сільвер у 1970-му році придумав особливий легкий клейовий склад.

Читати далі →

Подвійна реклама: В гонитві за оригінальністю

В гонитві за оригінальністю Змагаючись за увагу споживача, рекламні агенції знаходять все нові та нові способи втілення креативних ідей. І для цих цілей їм часом необхідно все більше та більше місця. А якщо простір та засоби дозволяють – то можна “розтягнути” рекламу на два, три чи навіть більше носіїв, влаштувавши справжню виставу.

Читати далі →

Десять «золотих правил бізнесу», які варто ігнорувати під час кризи

Десять «золотих правил бізнесу», які варто ігнорувати під час кризиЯк загальновідомо, вивчати досвід інших важливо і корисно. Але деякі передові рішення виявляються доволі короткозорими і просто шкодять бізнесу. Пол Шпігельман (Paul Spiegelman), керівник компанії Beryl, яка розвивалася і росла навіть у кризу, розповідає на сторінках журналу Inc. про десять правил, які він проігнорував у роки рецесії.

Читати далі →

Наш щоденний Перл-Харбор

Наш щоденний Перл-ХарборДуже скоро, 7 грудня, виповниться 70 років з дня нападу японської авіації на Перл-Харбор. Хотілося б пригадати цю історію сьогодні з наступної причини. Вважається, що в цій битві американці потерпіли поразку не технологій, а системи. І ось чому.

Читати далі →

Які компанії мають право на помилку?

Які компанії мають право на помилку? Будь-яка компанія час від часу помиляється. Хтось із клієнтів отримує неякісний товар, а хтось стикається з неідеальним сервісом. Втім, помилки деяких компаній сприймаються як доказ того, що довіряти їм більше не можна, а помилки інших сприймаються, як прикра випадковість чи разовий “збій” в роботі компанії і не погіршують ставлення клієнтів до компанії.

Читати далі →

Краще знищити зайві документи, ніж знищувати хороших співробітників

Краще знищити зайві документи, ніж знищувати хороших співробітниківУ більшості випадків, якщо не завжди, люди віддані своїй справі, кмітливі й готові трудитися з повною віддачею. А погані показники діяльності компанії або підрозділу часто обумовлені чимось іншим, – стверджує Джеффрі Фокс (Jeffrey J. Fox) у своїй книзі «Як стати першокласним керівником. Правила залучення й утримання найкращих фахівців» (How to Become a Great Boss: The Rules for Getting and Keeping the Best Employees).

Читати далі →

Як розпізнати брехню в словах боса

Як розпізнати брехню в словах босаЯк розпізнати, говорить ваш начальник вам правду, чи приховує її, використовуючи це у своїх цілях? Стів Тобак (Steve Tobak), консультант, письменник, колишній керівник з 20-річним стажем у галузі високих технологій, спробував розібратися з цим питанням.

Читати далі →