Як отримати нову роботу

Як отримати нову роботу Коли ви бачите людину, якій вдалося отримати роботу мрії – можете бути впевнені – вона інвестувала багато часу та зусиль в досягнення цілі. Для того, щоб вас дійсно вважали найкращим кандидатом, необхідно чітко знати свої слабкі та сильні сторони, але головне – розуміти, що ви можете робити краще, ніж будь-хто інший, – переконана Пенелопа Транк (Penelope Trunk), засновниця стартапу Brazen Careerist. Вона ділиться порадами щодо пошуку роботи у нових економічних умовах.

Читати далі →

Сім правил продуктивних людей

Сім правил продуктивних людейБажаєте працювати більш продуктивно, бути здатними перенаправляти фокус на роботу? Ніяких секретних прийомів… просто займайтеся однією справою, радить Тоні Вонг (Tony Wong), експерт в умінні зосереджено працювати над одним завданням. Він по праву вважається володарем “чорного пояса” в області управління проектами, а до списку клієнтів занесені такі бренди, як Toyota, Honda і Disney.

Читати далі →

Чи дійсно ви настільки зайняті, як вважаєте?

Чи дійсно ви настільки зайняті, як вважаєте? Постійний розвиток технологій та загальні тенденції до глобалізації змушують людей почуватися все більш та більш зайнятими. Вони працюють по 60 годин на тиждень, залишаючи на сон не більше 6 годин. Іноді складається враження, що у них немає часу навіть на те, щоб просто глянути вгору…

Читати далі →

Пройти «зайву милю» або Одна з надихаючих історій успіху

Пройти «зайву милю» або Одна з надихаючих історій успіхуОдним із найважливіших принципів досягнення успіху в будь-якій області людської діяльності – це прагнення пройти так звану “зайву милю”. Це значить, наприклад, що людина готова працювати більше, краще, натхненніше, навіть незважаючи на те, що вона не одержуватиме за це матеріальної винагороди.

Читати далі →

Як підняти свою впевненість на робочому місці

Як підняти свою впевненість на робочому місці Рут Зів (Ruth Zive), копірайтер, експерт з маркетингу та одна з дописувачів блога The Daily Muse, ділиться секретами того, як підняти власну впевненість на робочому місці. Перш, ніж зайнятися власним бізнесом, вона майже 20 років працювала на найманій посаді, тому на власному досвіді знає, що значить почуватися невпевненим та як з цим боротися.

Читати далі →

Як покращити власну креативність, або… Мистецтво копіювання

Як покращити власну креативність, або... Мистецтво копіюванняКреативність – не змагання з оригінальності, а процес, спрямований на пошуки нових шляхів, вироблення нових рішень. Сліпе поклоніння оригінальності може зробити вас менш креативним, оскільки воно обмежує кількість шляхів, що ведуть до розробки нових рішень, – стверджує Альф Рен (Alf Rehn) у своїй книзі “Фанкі ідеї. Створення інновацій поза зоною комфорту” (Dangerous Idias: When Provocative Thinking Becomes Your Most Valuable Asset).

Читати далі →

Притча: Приходь учора!

Притча: Приходь учора!Одного разу до Вчителя прийшов учень і запитав:

– Учитель, я помітив, що часто-густо втрачаю клієнта однаковим чином. Я продаю йому товар і потім, коли бачу, що він давно нічого не купував у мене (а я знаю, що мій товар йому необхідний постійно), приходжу й пропоную купити знову. Але дуже часто я чую у відповідь, що нову партію товару він купив у мого конкурента.

Читати далі →

Чому «зайнятий» не є синонімом «ефективного»

Чому зайнятий не є синонімом ефективного Відчуття крайньої потреби (urgency) дуже важливе для організацій, які планують трансформуватися чи отримати високі результати. Але досить часто люди плутають “крайню потребу” (urgency) із банальною “зайнятістю” (busy). Тільки найкращі лідери вміють не тільки відрізняти потребу від зайнятості, але й створюють мотивацію для своїх підлеглих завдяки крайній потребі, що дозволяє працівникам сконцентруватися на довгострокових важелях успішності компанії.

Читати далі →

Чому таланти залишають великі компанії

Чому таланти залишають великі компаніїКожна велика компанія чи корпорація має цілу розроблену систему залучення та утримання талановитого персоналу. Чому ж тоді найкращі співробітники охоче залишають солідні та багаті компанії при першій же нагоді? Із цим питанням спробувало розібратися видання Forbes, запропонувавши 10 (звичайно ж!) головних причин такої “незрозумілої” поведінки.

Читати далі →