Відволікаючі фактори: Як їх уникнути?

Відволікаючі фактори Кожен офісний працівник, безперечно, знає, скільки можливостей для марнування робочого часу пропонує інтернет, починаючи із соціальних мереж та поштових сервісів і закінчуючи онлайн-іграми та інтернет-магазинами. Як же припинити цей надмірний “апетит” до відволікань? Про це розповідають автори видання Untemplater, пропонуючи п’ять корисних порад.

Читати далі →

Ціннісна складова управлінського арсеналу

Ціннісна складова управлінського арсеналу Рано чи пізно управлінець з досвідом зауважує, що на все, що відбувається в компанії, чи не найбільше впливає той феномен, який ми називаємо цінностями – персональними та груповими. Власне, вони відповідають за спосіб прийняття рішень, є засадничими у формуванні організаційної та бізнес-культур, впливають на емоційну складову в динаміці розвитку подій в організації. Більше того – так чи інакше, стратегічні рішення, і, власне, сама стратегія часто безпосередньо залежить від ціннісної орієнтації системоутворюючих людей в компанії. І вже зовсім неможливо обійтись без цього при серйозних, трансформаційних змінах в компаніях.

Читати далі →

11 порад управлінцям від Google

11 порад управлінцям від GoogleВидання Business Insider попросило кількох колишніх співробітників Google розповісти, чому ж вони навчилися за час роботи в одній із наймогутніших технологічних компаній світу. Компанії, яка заробляє мільярди доларів, дивним чином сполучаючи дух свободи і веселощі з серйозним бізнесом. Отже, вашій увазі пропонується 11 уроків, які люди засвоюють за час роботи в Google.

Читати далі →

Як визначити, що компанія занепадає

Як визначити, що компанія занепадає Вільям Фішер (William Fisher), один з авторів журналу Hospitality, переконаний, що зазвичай вистачає всього однієї-двох хвилин спілкування з персоналом компанії для того, щоб визначити, на якій стадії вона знаходиться (на стадії зростання чи на стадії занепаду). Він розповідає про шість основних “нефінансових” індикаторів, які свідчать про те, що компанія “падає у прірву”.

Читати далі →

Шкідливі поради рекламодавцям

Шкідливі поради рекламодавцямЯк витратити час і рекламний бюджет, охопивши своїм рекламним повідомленням максимальну аудиторію? Портал Adme.ru пропонує свій рецепт – шкідливі поради для неслухняних рекламодавців. Адже вони не завжди бажають іти на поводі у кровожерливих рекламістів, які мріють лише про великі бюджети і фестивальні перемоги.

Читати далі →

Нонсенси бізнесу: Паротяг – монстр!

паротяг-монстр У 1887 році на Нью-Джерсійській залізниці з’явився монстр, який викликав шквал емоцій серед спостерігачів та не менше іронії серед інженерів. Конструкція нагадувала звичайний локомотив, але її колеса не доторкалися рейок. Вони розташовувалися на трьох тележках, які нагадували вагонні. Через систему шестірен ведучі колеса передавали обертальний момент колесам тележки, які в свою чергу вже стояли на рейках.

Читати далі →

Народження імені: Parker

Народження імені: ParkerУ 1892-му році Гeopг Стаффорд Паркер викладав абетку Морзе в школі телеграфістів. Щоб звести кінці з кінцями, оскільки заробітна плата викладача була дуже маленькою, він продавав ручки John Holland. Крім того, оскільки ручки часто ставали непридатним, він їх лагодив.

Читати далі →

5 причин неефективності вашого керівника

5 причин неефективності вашого керівника Можливо вам доводилося спостерігати, що рішення у вашій компанії приймаються спонтанно і часто ви самі не можете пояснити, чому керівник поступає так, а не інакше. Причиною цьому далеко не завжди є хитрі плани топ-менеджменту, які нам, простим людям, не зрозуміти. Іноді це свідчить про неефективність керівника. Принаймні, так вважає Гленн Ллопіс (Glenn Llopis), один з дописувачі блогів Forbes.

Читати далі →

Керівник-песиміст – доля українського бізнесу?

Керівник-песиміст - доля українського бізнесу?Чим відрізняється песиміст від оптиміста? Песиміст говорить: «Гірше не буває». Оптиміст каже: «Буває, буває…». Цей анекдот легко перенести в світ бізнесу, де керівники взяли собі відповідні ролі й діють за стереотипними правилами так званого полярного мислення.

Читати далі →

Як втратити клієнта: 7 простих кроків

як втратити клієнта Ронда Абрамс (Rhonda Abrams), президент The Planning Shop, більше 15-ти років працює консультантом. За цей час вона багато дізналася про встановлення стосунків з клієнтами та їх підтримку. Вона знає, як зробити клієнтів щасливими. Втім, на сторінках видання USA Today вона розповідає про протилежне: як гарантовано втратити навіть найвідданішого клієнта.

Читати далі →