Таланти – мотивація – індивідуальність

Таланти - мотивація - індивідуальністьНаскільки легше було за вікторіанських часів, коли при прийнятті на роботу вистачало бажання працювати та практичних навичок (і то не завжди). В наші часи сконцентрувались на відборі по талантах. Але чому б не ускладнити задачу: додати до обов’язкової наявності таланту ще індивідуальність та мотивацію.

Читати далі →

Сила контексту

Сила контексту Що таке контекст і чому він має таке велике значення для вашого бренду? Том Асакер (Tom Asacker), провідний експерт з питань навчання та консультування бізнес-організацій та автор однойменного блога, пояснює, яким чином контекст впливає на сприйняття вашого продукту споживачем.

Читати далі →

Як створити провальний інтернет-магазин

Як створити провальний інтернет-магазинЯкщо ви вирішили створити еталон провального інтернет-магазина, то потрібно засвоїти кілька нескладних правил. При ретельному їхньому дотриманні, у магазина не залишиться жодного шансу бути знайденим клієнтом, а якщо людина випадково й набреде на сайт із вашими товарами – він піде відтіля протягом кількох секунд. Шкідливі поради пропонує портал “Все про директ-маркетинг”.

Читати далі →

Як стати для роботодавця пропозицією, від якої неможливо відмовитися

Як стати для роботодавця пропозицією, від якої неможливо відмовитися Більшість людей під час пошуку роботи дотримуються доволі стандартних і розповсюджених стереотипів. Втім, один з дописувачів проекту Хабрахабр пропонує доволі несподіваний альтернативний підхід, пояснюючи, чому він ніколи не займається масовою розсилкою резюме і завжди потрапляє на бажану посаду.

Читати далі →

Як керувати «нарцисичними» співробітниками

Як керувати нарцисичними співробітниками Нарцисизм – це загальна тенденція сучасного корпоративного середовища. Різноманітні дослідження вказують на стабільне зростання нарцистичних тенденцій. Міра Вайт (Myra White), одна з дописувачів видання Management Issues, переконана, що саме сьогодні тенденція до нарцисизму набирає найбільш широкого розповсюдження. І роботодавцям слід якось керувати “нарцисичними” співробітниками.

Читати далі →

Притча: Широка загальна освіта

Притча: Широка загальна освітаОдного разу зібралися в лісі звірі й вирішили відкрити школу. Серед них були кролик, птах, білка, риба й вугор, і вони сформували раду директорів. Кролик наполягав, щоб у програму занять увійшов біг. Птах наполягав, щоб у програму занять увійшло літання. Риба наполягала, щоб у програму входило плавання, а білка говорила, що абсолютно необхідно внести вертикальне лазіння по деревах.

Читати далі →

Займайтесь тим, що вас цікавить в даний момент

Займайтесь тим, що вас цікавить в даний момент Девід Хеннсон, представник компанії 37signals, ділиться своїми відкриттями щодо мотивації: “В минулому мені доводилося часто змушувати себе займатися справами, якими мені не хотілося займатися. І чесно признаюся – це було дуже складно”, – визнає він.

Читати далі →

Народження імені: Pepsi-Cola

Народження імені: Pepsi-ColaКалеб Д. Бредхем, аптекар з Нью-Берна в Північній Кароліні, у 1898-му році винайшов мікстуру на основі горіха коли, що допомагала при диспепсії та при розладах травлення. Змішана із сельтерською водою “Мікстура Марення” відмінно вгамовувала спрагу. Дуже багато хто спеціально заходили в аптеки, щоб спробувати новий напій.

Читати далі →

Як виникає глибока прив’язаність працівників до компанії

Як виникає глибока залученість працівників до компанії Ентоні Сорк (Anthony Sork), засновник інструментарію для компаній, які хочуть знизити рівень плинності кадрів та підвищити результативність свого персоналу, стверджує, що таким компаніям потрібно створити глибинний зв’язок зі співробітниками. Те, чи стане працівник ефективною частиною команди, значною мірою визначається вже в перший день його роботи в компанії. Тому для роботодавця надзвичайно важливо працювати над створенням стосунків з першого дня. Про це він розповідає у своєму блозі Employee Attachment.

Читати далі →