Притча: Випий повну чашку!

Притча: Випий повну чашку!Одного разу, коли день занять уже наближався до кінця, учень запитав Учителя:

– Підкажи, як мені бути. Я заступник директора фірми. Мій директор платить співробітникам дуже низькі зарплати. У результаті люди постійно звільняються, на їхнє місце приходять нові, їм треба спочатку ввійти в курс справи, навчитися, а потім вони бачать, що перспектив на покращення ніяких, і теж ідуть.

Читати далі →

Чи можливо ефективно працювати вдома?

Чи можливо ефективно працювати вдома? Розвиток інформаційних технологій, зміна свідомості роботодавців та бажання зекономити призводить до того, що у світі поступово зростає кількість віддалених працівників – тобто тих людей, які з тих чи інших причин виконують свою роботу, знаходячись поза межами класичного офісу. Українські компанії поки що не дуже активно переймають досвід західних колег, але і в нас вже є успішні приклади подібної організації робочого процесу.

Читати далі →

Народження імені: Panasonic (National)

Народження імені: Panasonic (National)Японська компанія Matsushita у 1936-му році придумала, мабуть, найбільш інтернаціональну марку: марку за назвою National. У будь-якому місці, де б не продавалися товари цієї марки, покупці вважали, що вони вироблені в їхній рідній країні.

Читати далі →

Обережно – Брендинг!

Обережно – Брендинг!Не думав, що блоги можуть кардинально міняти точку зору. Але це сталося зі мною. Послідовні та системні застереження Джефрі Джеймса (Geoffrey James), автора блогу “Sales Machine”, щодо методів маркетингу, застосовуваних у В2В, заставили мене переглянути власний багаж знань і досвіду та більш критично подивитись на традиційні методи та прийоми, яким нас вчать у бізнес-школах. Зокрема, мова йтиме про Брендинг.

Читати далі →

МВА потрібні тим, кому вони… не потрібні

МВА потрібні тим, кому вони... не потрібніЧас від часу виникають конструктивні дискусії з приводу того, чому можна і чому не можна навчити менеджера, чи варто йти навчатися на програми МВА, які взагалі навчальні дисципліни є найефективнішими для розвитку управлінця.

Читати далі →

Management.com.ua: Ювілей і непрості питання

Management.com.ua: Ювілей і непрості питанняДень народження – це завжди день, коли ти хоча б трохи переосмислюєш своє життя. Згадуєш, що вдалося, а що ні. І думаєш: ось, якби …, то я б … У цих крапках – відкладена і поки що нездійсненна мрія. Але, як відомо, історія не терпить умовного способу…

Читати далі →

Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіху

Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіхуЯ вже десять років спеціалізуюся на успішному впровадженні змін в організаціях, і, виходячи зі свого досвіду, можу виділити 7 «смертних гріхів» українського менеджменту, які заважають досягненню успіху в бізнесі.

Читати далі →

Ознаки огидних керівників (бета-версія)

Ознаки огидних керівниківНе встигли ми розмістити на Management.com.ua коротку статтю з характерною назвою “П’ять ознак того, що ви поганий керівник”, як знову натрапили на цікавий матеріал. Автор колонки Corner Office на порталі BNET Стів Тобак (Steve Tobak) перелічив сім ознак поганого менеджера. Ще один список, складати які так полюбляють американці, але, думаю, не остаточний, адже тема поганого/хорошого керівництва просто невичерпна…

Читати далі →