Народження імені: Peugeot

Народження імені: PeugeotРодина Пежо успадкувала своє прізвище від далекого предка, який був peugeot, тобто продавцем смоли. Смола сосни у середньовіччя використовувалася як клеюча речовина або для забивання щілин у човнах. Родоначальниками династії Пежо були брати Жан-П’єр і Жан-Фредерік Пежо, які на початку позаминулого століття виготовляли пилки в регіоні Монбейяр.

Читати далі →

7 причин, які перешкоджають перетворенню хобі на джерело прибутку

7 причин, які перешкоджають перетворенню хобі на джерело прибутку Роман Єфимов, автор блога “Коли ти отямишся”, пояснює, чому людям іноді так складно поєднати улюблену справу із заробітком грошей. Він сформулював 7 причин, які перешкоджають вирішенню цього питання.

Читати далі →

Дев’ять важливих порад для тих, хто хоче продати стартап

Дев'ять важливих порад для тих, хто хоче продати стартапІнвестор, програміст, письменник і підприємець Джеймс Алтачер (James Altucher) написав шість книг про інвестування, створив і продав кілька компаній. У блозі TechCrunch він ділиться своїм досвідом і пропонує вашій увазі поради щодо того, як вдало продати стартап.

Читати далі →

Чого не знають про себе люди із покоління «Y»?

Чого не знають про себе люди із покоління Y Покоління “Y” – це ті молоді люди, які сьогодні надзвичайно активно входять в робоче середовище. Про їхні “нестандартні” цінності та поведінку написано чимало статей та складено “міфів”. Насправді ж ці люди не так вже й сильно відрізняються від своїх старших колег, навіть якщо самі про це не здогадується, пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі.

Читати далі →

Притча: Маленьке людське задоволення

Притча: Маленьке людське задоволенняОдного разу Ходжа Насреддін відправився на базар і довго ходив уздовж прилавків прицінюючись, але нічого не купуючи. Ринковий стражник якийсь час спостерігав за цим, і, зрештою, звернувся до нього з повчанням:

– Шановний, я бачу, грошей у Вас немає. Ви лише дарма смикаєте торговельний люд. Подай Вам це й те, поміняй фасон і розмір, зваж і поріж, а вигоди купцеві – ні на гріш. Якби я не знав, що Ви Ходжа Насреддін, подумав би, що на ринку завівся злодюжка: чекає, поки купець відвернеться, щоб запустити руку в чужу калитку.

Читати далі →

Повсюдне навчання як нова реальність інтелектуального процесу

Повсюдне навчання як нова реальність інтелектуального процесуНові інструменти мережі зробили за останнє десятиліття якісний стрибок, відомий під назвою Web 2.0. Виникла нова мережева реальність, яка демократично розмила межі між творцем і споживачем інформаційного продукту, надавши нам можливість бути водночас і його споживачем, і спів-створювачем.

Читати далі →

Наскільки жахливим буде ваш новий керівник?

Наскільки жахливим буде ваш новий керівник?Роберт Саттон (Robert Sutton), автор бестселера “Жодних покидьків” (The No Asshole Rule) та блога Work Matters, продовжує розвивати свою улюблену тему, цього разу аналізуючи критерії, які можуть виказати керівника-тирана ще до того, як ви почали працювати на нього.

Читати далі →

Десять головних секретів магазинів Apple

Десять головних секретів магазинів AppleТі, хто бував у магазинах Apple, ніколи їх не забудуть. Їхня особлива атмосфера і методи роботи з клієнтами дуже відрізняються від інших подібних закладів. Але, як з’ясували журналісти Wall Street Journal, за зовнішнім лиском Apple Store стоїть жорсткий контроль спілкування співробітників із клієнтами, продумані сценарії технічної підтримки й детальна проробка інтер’єра кожного магазина.

Читати далі →

Упередженість успішності

Упередженість успішності “Чи читаєте ви бізнес-блоги та книги, в яких автор описує свої провали? Ні, тому що ви хочете перейняти успішний досвід, а не дізнатися про досвід людини, яка не змогла досягнути успіху. Втім, той факт, що більшість людей звертають увагу тільки на успішний досвід, може виявитися більшою проблемою, ніж заведено вважати”, – стверджує один з дописувачів блогів на Хабрі. Він наводить один дуже цікавий приклад, який ілюструє принцип “упередженості успішного”.

Читати далі →

Торговельні марки, ім’я яких стали загальними

Торговельні марки, ім'я яких стали загальнимиПерехід торговельної марки в ім’я загальне – добре це чи погано? З одного боку, це грає на руку компанії, завдяки ототожненню у свідомості споживача товарного знаку з категорією в цілому. Однак, є й певна небезпека: перехід товарного знаку в загальне вживання як назви товарної категорії призводить до припинення його правового захисту й відкриває можливість його використання будь-якому виробникові, пише рекламний портал Adme.ru.

Читати далі →