10 помилок при написанні супроводжувального листа

10 помилок при написанні супроводжувального листа Супроводжувальний лист – перше, з чим ознайомлюється потенційний роботодавець, перед тим, як перейти безпосередньо до резюме кандидата на посаду. Тому дуже важливо правильно оформлювати супроводжувальний лист. Нижче наведено приклад 10 найбільш прикрих помилок, які трапляються у подібних листах і яких варто всіляко уникати. Перелік взято з сайту Fins.com

Читати далі →

Повторювати краще, ніж придумувати з нуля. Чому?

Повторювати краще, ніж придумувати з нуля. Чому?Китайцям наразі часто закидають, що вони можуть лише копіювати (якісно чи не дуже) чужі винаходи і ідеї. Але ж сумна правда полягає в тому, що насправді першопрохідники дуже рідко досягають успіху. Натомість гіганти на зразок Google і Facebook стали кращими, тому що повторили, а не винайшли. Google пішов по стопах піонерів інтернет-пошуку Magellan і Infoseek, а лаври першої соціальної мережі належать Friendster.

Читати далі →

Зусилля над собою не допоможе вам рухатися вперед

Зусилля над собою не допоможе вам рухатися вперед Тоні Шварц (Tony Schwartz), президент та генеральний директор компанії The Energy Project та автор книги “Будьте найкращими у всьому” (Be Excellent At Anything), на сторінках портала BNET розповідає про те, як він намагався впоратися одразу з кількома складними проектами і які висновки це дозволило йому зробити.

Читати далі →

Притча: Що більше подобається?

Притча: Що більше подобається?Одного разу новий учень запитав Учителя:

Що робити, якщо тобі не подобається покупець?

– Не подобається? – перепитав Учитель.

– Так, – насупився учень, – знаєш, буває, що якась людина викликає неприязнь. Зовнішнім виглядом, манерою одягатися, манерою поводитися…

Читати далі →

Чому менеджери можуть навчитися у сомалійських піратів?

Чому менеджери можуть навчитися у сомалійських піратів? Розмовляючи про бізнес та стратегію, управлінці полюбляють використовувати різноманітні аналогії із військової сфери. Проте, Девід Джеймс (David James), професор Henley Business School, вважає, що більш доречним було б порівняння малого бізнесу із невеликими збройними угрупуваннями на зразок сомалійських піратів. Свою теорію він розкриває на сторінках видання The Economist.

Читати далі →

Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світі

Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світіОсвоєння нових ринків несе чимало турбот глобальним брендам. Одна з “головних болей” – міжнародні рекламні й маркетингові кампанії. Адже до уваги потрібно брати мовні й культурні особливості країни або регіону, де проводиться кампанія. Стів Патток (Steve Puttock), керуючий директор у лондонській філії компанії Schawk, Inc., пропонує використовувати так звану “транскреацію” або прагматичну адаптацію.

Читати далі →

Американський ейчар – найбільш соціальний робітник

Американський ейчар - найбільш соціальний робітникНа що спрямовані вітчизняні соціальні мережі? На пошук однокласників, одногрупників, друзів дитинства і, ясна річ, супутників життя. Пошуки робочого місця або спеціалістів займають останні місця в цьому списку: немає навіть статистики з цього приводу. На теренах наших соцмереж (що нашого, що іноземного походження) не спостерігається великої кількості роботодавців або здобувачів. Вакансії часто просто переопубліковуються з тих же рекрутингових порталів.

Читати далі →

Щоб залишатися продуктивними, потрібно менше працювати

Щоб залишатися продуктивними, потрібно менше працювати Виробничі компанії витрачають чимало зусиль зберігаючи свої матеріальні активи. Але як бути сервісним компаніям, в яких основною цінністю та найдорожчим активом є співробітники? Дослідження свідчить, що більшість із них не надто переймаються ощадливим та бережливим ставленням до цього активу. Навпаки, часто в таких компаніях можна стати свідком максимально інтенсивної експлуатаці людських ресурсів, коли людям доводиться працювати за межею своїх можливостей. А працівники інтелектуальної праці, які здатні в критичних ситуаціях жертвувати сном та відпочинком на користь праці, вважаються героями.

Читати далі →

Скільки коштує посмішка?

Скільки коштує посмішка?Як відомо, посмішка – невід’ємний елемент у діловому етикеті. Питанням, скільки ж вона насправді коштує, задалися дослідники з Бангорського університету. За їхніми підрахунками, ціна однієї посмішки становить не багато не мало … $0,43.

Читати далі →

Помилки стартаперів, які вбивають бізнес

Помилки стартаперів, які вбивають бізнес Які помилки роблять стартапери? Що заважає цікавим ідеям перетворитися на повноцінні бізнес-проекти? Антон Гладченко, один із дописувачів блога BizTimes, проаналізував західні бізнес-видання, такі як Fortune, Inc. та Forbes і склав перелік із шести основних помилок.

Читати далі →