Що жоден маркетолог не скаже своєму керівнику

Що жоден маркетолог не скаже своєму керівникуУ кожного співробітника завжди трапляються ситуації, які він ретельно приховує від керівництва компанії. Це можуть бути дрібниці, що не варті особливої уваги, а можуть бути дії, які безпосередньо впливають на ефективність роботи компанії. А що, якщо цей співробітник – маркетолог? Видання MMR спробувало дослідити цю проблему і склало список речей, які, на їхню думку, жоден маркетолог не скаже топ-менеджеру.

Читати далі →

Кілька мудрих принципів від Стіва Джобса

Кілька мудрих принципів від Стіва Джобса Стів Джобс став кумиром для мільйонів користувачів продукції Apple в різних куточках світу. Не дивно, що до його думки прислухаються. Нижче наведено кілька цитат Стіва Джобса, через які не важко простежити його основні життєві принципи.

Читати далі →

Делегування повноважень – важливе чи… дуже важливе?

Делегування повноважень – важливе чи... дуже важливе?Більшість підприємців насправді не люблять працювати з іншими людьми – у тому числі із власними співробітниками! Саме із цієї причини в 96% всіх фірм налічується менше десяти співробітників, а в переважній більшості – менше трьох. А виходить, рішення про зростання прийняти нелегко.

Читати далі →

Мудра візія

Мудра візія Відновлюючись після рецесії, лідери бізнесу повинні ще раз задатися запитаннями, як уникнути скрутної економічної ситуації в майбутньому. Шон Сміт (Shaun Smith), один з дописувачів журналу Management Issues, переконаний, що для цього їм потрібно: сфокусуватися на зростанні прибутку, замість того, щоб скорочувати витрати; на частці ринку, замість вартості; і на пошуку правильних людей, замість того, щоб непомірно розростатися.

Читати далі →

«Чесні» логотипи відомих компаній

«Чесні» логотипи відомих компанійДизайнер зі Швеції Віктор Герц розробив логотипи, які, на його думку, показують справжню сутність компаній. Треба визнати, що деякі з них дійсно дотепні. Але не думаю, що співробітники, які працюють у компаніях, що є власниками цих брендів, будуть у захваті від побаченого. Отже, приємного перегляду, і не кажіть, що вас не попереджали 😉

Читати далі →

Ейчар у трьох словах

Ейчар у трьох словахГадаю, представники будь-якої професії по-своєму рефлектують: “навіщо я обрав цю спеціальність?”, “чому до неї погано ставляться?”, і навпаки – “чому мою спеціальність поважають?” і так далі… Не можу сказати, за що собі дорікають або чим пишаються, скажімо, бухгалтера чи продавці, – на їхньому місці не була ніколи. А ось HR-ів кандидати обвинувачують у тому, що вони є нездоланою перепоною на шляху до роботодавця, а під час роботи набридають всілякими непотрібними штучками.

Читати далі →

Невміння слухати може стати основною перешкодою при прийомі на роботу

Невміння слухати може стати основною перешкодою при прийомі на роботу Якщо ви добре підготувалися до співбесіди, тоді з легкістю розповісте потенційному роботодавцю історію своєї кар’єри та не забудете згадати про всі досягнення на робочому місці. Більшість людей вважають, що цього достатньо, щоб саме вони стали найбільш бажаними кандидатами на посаду. Втім, на жаль, багато хто забуває про ще один надзвичайно важливий аспект успішної співбесіди – вміння слухати!

Читати далі →

Притча: Пес і цвях

Притча: Пес і цвяхОдного разу молодий чоловік проходив повз якийсь будинок і побачив бабцю в кріслі-качалці, поруч із нею гойдався в такому ж кріслі дід, який читав газету, а між ними на ґанку лежав пес і тихенько скиглив, як від болю. Перехожий про себе здивувався, чому ж скиглить собака, а хазяї йому не допоможуть.

Читати далі →

Відволікаючі фактори: Як їх уникнути?

Відволікаючі фактори Кожен офісний працівник, безперечно, знає, скільки можливостей для марнування робочого часу пропонує інтернет, починаючи із соціальних мереж та поштових сервісів і закінчуючи онлайн-іграми та інтернет-магазинами. Як же припинити цей надмірний “апетит” до відволікань? Про це розповідають автори видання Untemplater, пропонуючи п’ять корисних порад.

Читати далі →

Ціннісна складова управлінського арсеналу

Ціннісна складова управлінського арсеналу Рано чи пізно управлінець з досвідом зауважує, що на все, що відбувається в компанії, чи не найбільше впливає той феномен, який ми називаємо цінностями – персональними та груповими. Власне, вони відповідають за спосіб прийняття рішень, є засадничими у формуванні організаційної та бізнес-культур, впливають на емоційну складову в динаміці розвитку подій в організації. Більше того – так чи інакше, стратегічні рішення, і, власне, сама стратегія часто безпосередньо залежить від ціннісної орієнтації системоутворюючих людей в компанії. І вже зовсім неможливо обійтись без цього при серйозних, трансформаційних змінах в компаніях.

Читати далі →