П’ять порад людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчання

Поради людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчанняКоли ми досягаємо вершини в бізнесі, то не лише насолоджуємося зростанням компанії, але й відчуваємо, як підвищується рівень нашої власної впевненості та мотивації. В такій ситуації можливі два шляхи подальшого перебігу подій: ми можемо задовольнитися досягненим і розпочати заслужений відпочинок на лаврах, або ж навпаки – усвідомити, що успіх – це лише перший крок на шляху до досконалості – і продовжити свій розвиток.

Читати далі →

Не намагайтеся всім догодити, або Сила слова «Ні»

Не намагайтеся всім догодити, або Сила слова «Ні»Спроби догодити людям – це як бумеранг: що сильніше ви намагаєтеся сподобатися, то менше люди вас поважають. Такі менеджери ніби щенята, які вимагають уваги. Спочатку їхні спроби сподобатися здаються зворушливими, але, чимдалі, тим сильніше вони починають вас дратувати, – пише Марк Гоулстон (Mark Goulston) у своїй книзі «Ментальні пастки на роботі».

Читати далі →

Заблокуйте мені доступ до Facebook і я звільнюся!

Заблокуйте мені доступ до Facebook і я звільнюся! 56% сьогоднішніх студентів без роздумів відмовляться від роботи в компанії, яка заблокує доступ до соціальних мереж. Більше того, 68% представників покоління “Y” переконані, що вони повинні мати доступ до своїх профілів у соцмережах з усіх без виключення пристроїв на роботі, незалежно від того, комп’ютер це, мобільний телефон чи планшет. Такими даними діляться автори Blog Herald.

Читати далі →

Що ніколи не можна казати вашому клієнтові

Що ніколи не можна казати вашому клієнтовіВідносини з клієнтами можна вибудовувати роками, але зруйнувати їх можна буквально за секунди. Інколи помилки бувають настільки очевидними, що, коли клієнт вже втрачений, ми просто у розпачі розводимо руками. Джеф Хеден (Jeff Haden), бізнес-експерт та автор 4-х бізнес-книг, вирішив нагадати кілька слів і висловів, які здаються нам звичайними, але клієнти просто жахаються, коли чують їх.

Читати далі →

«Включений» менеджер

Включений менеджер Бути менеджером – зовсім не просто. Вам потрібно підтримувати зв’язок з працівниками, розставляти пріоритети, справлятися з перевантаженнями, бути в курсі всього, що стосується вашої сфери і вашої команії… А це, в свою чергу, передбачає необхідність бути “включеним” (plugged in). І попри усталений стереотип, йдеться далеко не тільки про технологічний аспект “включеності” (мобільні технології, сучасні медіа тощо).

Читати далі →

У полоні маркетингової короткозорості

У полоні маркетингової короткозоростіБільшість керівників так захоплені лавіруванням між падаючими на них деревами, що не в змозі роздивитись за ними лісу. Подібний тунельний ефект – звуження поля зору – настільки характерний, що американський економіст і професор Гарвардської бізнес-школи Теодор Левіт (Theodore Levitt) придумав спеціальний термін, який зараз став загальновідомим, – маркетингова короткозорість.

Читати далі →

Коли «мотивація» не спрацьовує

Коли мотивація не спрацьовує Компанії витрачають величезну кількість енергії, а іноді й чималі кошти на розвиток мотивації персоналу. Але серед людей, які легко надихаються роботою і в стані “ейфорії” здатні демонструвати небачені показники ефективності, завжди трапляються ті, для яких, схоже, не існує поняття “стимул” та “мотивація”. Їх ніщо не надихає, а необхідність виконати ту чи іншу роботу викликає лише відразу.

Читати далі →

Що таке прокрастинація і як з нею боротися

Що таке прокрастинація і як з нею боротися Слово “прокрастинація” стає широко вживаним терміном, а саме явище – трендом XXI століття. Навряд чи серед читачів Менеджмент@БЛОГа знайдуться ті, хто ще не знає значення цього слова. Втім, як стверджує Стів Сміт (Steve Smit), один з дописувачів видання Australian Anthill, більшість людей розуміють “прокрастинацію” неправильно.

Читати далі →