Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світі

Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світіОсвоєння нових ринків несе чимало турбот глобальним брендам. Одна з “головних болей” – міжнародні рекламні й маркетингові кампанії. Адже до уваги потрібно брати мовні й культурні особливості країни або регіону, де проводиться кампанія. Стів Патток (Steve Puttock), керуючий директор у лондонській філії компанії Schawk, Inc., пропонує використовувати так звану “транскреацію” або прагматичну адаптацію.

Читати далі →

Американський ейчар – найбільш соціальний робітник

Американський ейчар - найбільш соціальний робітникНа що спрямовані вітчизняні соціальні мережі? На пошук однокласників, одногрупників, друзів дитинства і, ясна річ, супутників життя. Пошуки робочого місця або спеціалістів займають останні місця в цьому списку: немає навіть статистики з цього приводу. На теренах наших соцмереж (що нашого, що іноземного походження) не спостерігається великої кількості роботодавців або здобувачів. Вакансії часто просто переопубліковуються з тих же рекрутингових порталів.

Читати далі →

Щоб залишатися продуктивними, потрібно менше працювати

Щоб залишатися продуктивними, потрібно менше працювати Виробничі компанії витрачають чимало зусиль зберігаючи свої матеріальні активи. Але як бути сервісним компаніям, в яких основною цінністю та найдорожчим активом є співробітники? Дослідження свідчить, що більшість із них не надто переймаються ощадливим та бережливим ставленням до цього активу. Навпаки, часто в таких компаніях можна стати свідком максимально інтенсивної експлуатаці людських ресурсів, коли людям доводиться працювати за межею своїх можливостей. А працівники інтелектуальної праці, які здатні в критичних ситуаціях жертвувати сном та відпочинком на користь праці, вважаються героями.

Читати далі →

Скільки коштує посмішка?

Скільки коштує посмішка?Як відомо, посмішка – невід’ємний елемент у діловому етикеті. Питанням, скільки ж вона насправді коштує, задалися дослідники з Бангорського університету. За їхніми підрахунками, ціна однієї посмішки становить не багато не мало … $0,43.

Читати далі →

Помилки стартаперів, які вбивають бізнес

Помилки стартаперів, які вбивають бізнес Які помилки роблять стартапери? Що заважає цікавим ідеям перетворитися на повноцінні бізнес-проекти? Антон Гладченко, один із дописувачів блога BizTimes, проаналізував західні бізнес-видання, такі як Fortune, Inc. та Forbes і склав перелік із шести основних помилок.

Читати далі →

Правила мотивації Ендрю Карнегі або Матеріалізація бажань

Правила мотивації Ендрю Карнегі або Матеріалізація бажаньЕндрю Карнегі (Andrew Carnegie) – відомий американський підприємець, промисловець, філантроп, мультимільйонер. Йому вдалося пройти шлях від простого доглядача бобін на ткацькій фабриці до засновника і власника найбільшої в США сталевої імперії U.S. Steel. Кожному з нас є, чому повчитися в Ендрю Карнегі, запевняють у блозі Life-is-good.org.

Читати далі →

Скільки «G» витримує ваш працівник?

Скільки «G» витримує ваш працівник?В авіації є такий термін як перевантаження, що позначається літерою G. Щоб неспеціаліст зрозумів, що це таке, нехай згадає ті почуття, які виникають при зльоті літака. Це і є те саме перевантаження, яке в цьому випадку дорівнює 1,5G. Нетренована людина може витримати навантаження до 5G. Після цієї відмітки з людиною відбуваються часто незворотні наслідки – погіршення зору, втрата свідомості тощо.

Читати далі →

Віртуальний ринок, або Чому люди готові тратити гроші на речі, яких не існує

Віртуальний ринок Більшість із нас звикли вважати, що ринки бувають тільки реальними. Втім, розвиток технологій та блискавичне розповсюдження Інтернету довело, що це не зовсім так. Сьогодні мені хотілося б трішки розповісти про інший ринок – віртуальний, і пояснити, чому дорослі люди в здоровому глузді готові тратити гроші на речі, яких насправді не існує. Ну, наприклад, на “шапку діда мороза” у якійсь онлайн-грі.

Читати далі →

Управлінські секрети від ФК «Барселона»

Вдалі управлінські рішення від ФК «Барселона»Експерти Harvard Business School попереджають, що компанії надто вже захопилися придбанням зоряних співробітників. А для того, щоб попередження не було голослівним, вони проаналізували роботу успішних аналітиків з Уолл-стріт, які переходили з однієї компанії в іншу. Виявилося, що при переході в нову компанію продуктивність зірок різко знижується. Один із висновків спостереження такий: успіх залежить не лише від їхніх талантів, але ще й від взаємодії з колегами, іншими словами – роботи всієї команди.

Читати далі →

Як уникнути вигорання на робочому місці

Як уникнути вигорання на робочому місці Якщо ви один з тих працівників, які приходять на роботу раніше всіх, а йдуть з неї останніми і при цьому регулярно “забувають” сходити на обід, тоді ви самі – найгірший ворог власної продуктивності, стверджують на сторінках блога Glass Door. Дослідження свідчать, що кількість помилок через неуважність зростає до 10% після 8-годинного робочого дня і до 28% після 10-годинного робочого дня.

Читати далі →