Значимість навчання на провалах і помилках завищена

Значимість навчання на провалах і помилках завищенаУ світі бізнесу невдачі стали очікуваним обрядом посвяти. Ви весь час чуєте, що дев’ять з десяти бізнесів провалюються. Що шанси вашого бізнесу коливаються від примарних до нульових. Що невдачі загартовують характер. Фактично вам радять: «провалюйтесь якомога раніше, провалюйтесь частіше». Коли в повітрі так багато флюїдів невдачі, ви ризикуєте вдихнути їх. Не робіть цього. Не дайте статистиці себе обдурити, — радять автори книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрайд (Jason Fried) і Девід Хайнемайер Хенссон (David Heinemeier Hansson).

Читати далі →

Правила соціальних медіа для бізнесу

Правила соціальних медіа для бізнесуНа жаль, досі багато людей не в курсі, як слід користуватися соціальними мережами на роботі, щоб не підставити себе і свою компанію. Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), журналіст, копірайтер, колумніст видання Inc., пропонує вашій увазі кілька важливих правил, складених на основі інформаційної політики IBM із додаванням здорового глузду.

Читати далі →

Притча: Як позбавити продавців від укладення договорів

Притча: Як позбавити продавців від укладення договорівОдного разу до Вчителя прийшов директор оптової компанії, будівля якої знаходилась неподалік від тієї, в якій знаходилася Школа Шляху:

— Учителю, чи можу я отримати від тебе консультацію?

— Можеш отримати, а можеш і не отримати. Дивлячись про що ти збираєшся запитувати! — посміхнувся Учитель, в той день він був в особливо веселому настрої.

Читати далі →

4 обов’язкових кроки при створенні здорової організації

Організація не стане здоровою завдяки лінійному однаковому способу дій. Так само як побудова міцного шлюбу або сім’ї, це важкий процес, що включає в себе кілька дій одночасно, і для збереження ефекту вони повинні підтримуватися постійно і послідовно. Однак цей процес може бути полегшений чотирма простими способами, — запевняє Патрік Ленсіоні (Patrick Lencioni), автор книги “The Advantage”…

Читати далі →

12 правил для стартапів

12 правил для стартапівУ кожного, хто коли-небудь починав бізнес, є свої правила і підходи. Марк Кьюбан (Mark Cuban), серійний підприємець, генеральний директор HDNet та власник Dallas Mavericks, автор книги “Як перемогти в спорті під назвою Бізнес” (How to Win at the Sport of Business), вирішив, що і йому варто поділитися своїми правилами. Марк запевняє, що вони підходять не тільки для тих, хто засновує компанії, але і для тих, хто збирається в них працювати.

Читати далі →

Стратегія Google: П’ять головних цілей

Стратегія Google: П'ять головних цілейНещодавно керуючий директор Google Ларрі Пейдж (Larry Page) опублікував послання акціонерам. Цей документ часто розглядається як єдиний достовірний погляд на довгострокову стратегію компанії. Отже, вашій увазі пропонується п’ять головних цілей, намічених Пейджем на найближчі роки і навіть десятиліття.

Читати далі →

Притча: Ціна бажання

Притча: Ціна бажанняНа задвірках Всесвіту знаходився один магазин. Вивіски на ньому давно вже не було — її колись забрав ураган, а нову господар не став прибивати, тому що кожен місцевий житель і так знав, що магазин продає… бажання.

Читати далі →

4 правила раціональної поведінки Бенджаміна Франкліна

Щоб відточити вміння бути надійним, 20-річний Бенджамін Франклін (Benjamin Franklin) під час своєї 11-тижневої подорожі до Філадельфії написав «План майбутнього життя». Це був перший досвід викладу особистих поглядів і прагматичних правил для досягнення успіху. І здійснила його людина, яка захоплена самовдосконаленням, — пише Уолтер Айзексон (Walter Isaacson) у своїй книзі “Бенджамін Франклін. Біографія”…

Читати далі →

П’ять ознак істинного генія

П'ять ознак істинного геніяІменитий американський журналіст Волтер Айзексон (Walter Isaacson), який написав біографії Стіва Джобса, Альберта Ейнштейна і Бенджаміна Франкліна, виступив з лекцією про те, які риси вирізняють великих лідерів. Вашій увазі пропонуються його головні думки.

Читати далі →

Міфи менеджерів, що паралізують

Міфи менеджерів, що паралізуютьВже багато років менеджери, які словесно передають свій досвід і корпоративний фольклор, створюють і продовжують підтримувати життя кількох міфів. І ці міфи не дають їм можливості проводити бесіди, які так потрібні їхнім підлеглим. Отже, вашій увазі пропонується 5 таких собі виправдань менеджерів, якими діляться Беверлі Кей (Beverly Kaye) і Джулія Джуліоні (Julie Giulioni) у книзі “Допоможіть їм вирости або дивіться, як вони йдуть” (Help Them Grow or Watch Them Go).

Читати далі →