10 логотипів із прихованим змістом

10 логотипів із прихованим змістом Колись ми вже публікували перелік логотипів з прихованим змістом, втім, дизайн не стоїть на місці і у світі з’являється все більше та більше нових чудових логотипів. Сьогодні вашій увазі пропонується підбірка ще 10-ти логотипів “із родзинкою”, придивившись до яких, можна помітити більше, ніж лежить на поверхні.

Читати далі →

Притча: Скрипаль у метро

Притча: Скрипаль у метроХолодним січневим ранком на станції метро Вашингтона розташувався чоловік і став грати на скрипці. Протягом 45 хвилин він зіграв 6 творів. За цей час, а це була година пік, повз нього пройшло більше тисячі чоловік, більшість із яких ішли на роботу.

Читати далі →

Робіть менше

Робіть менше Одна з найрозповсюдженіших скарг практично будь-якого працівника – відсутність часу. Перед ним постійно постають нові дедлайни, яких потрібно дотримуватися, та кризові ситуації, які вимагають негайної реакції. Нестача часу перетворюється на ключове джерело стресу. Втім, Міра Вайт (Myra White) на сторінках Management Issues доводить, що вихід із цієї складної ситуації все-таки існує. Потрібно просто робити менше!

Читати далі →

Перша фабрика інновацій Томаса Едісона

Перша фабрика інновацій Томаса ЕдісонаТомас Едісон (Tomas Edison) культивував свій неповторний образ героя-винахідника й генія-одинака, але, мабуть, його найбільшим досягненням може вважатися створення власної фабрики інновацій. Його лабораторія в Менло-Парк (штат Нью-Джерсі) – перше у світі підприємство, присвячене дослідженням і розробкам, – показала, що при правильній організації компанії можна генерувати потік цікавих ідей.

Читати далі →

Як правильно робити бізнес в Інтернеті

Як правильно робити бізнес в Інтернеті Хоча більшість жахливих пророцтв минулого так і не здійснилися (згадайте, хоч би той же 1984-ий та Джорджа Оруела), параноя продовжує лякати людей. “Вочевидь, я єдиний, хто вірить, що все в реальному світі та Інтернеті створене бізнесом та підприємцями для того, щоб я знайшов необхідні речі, щоб захистити мене, покращити якість мого життя, а не навпаки – для вторгнення у моє приватне життя”, – пише Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник Startup Professionals на сторінках блога Startup Professionals Musings.

Читати далі →

Довіра, бізнес-кейс

Довіра, бізнес-кейсСьогодні, читаючи книгу про швидкість довіри, я згадав 2 історії. Чому я згадав саме їх – я поясню в кінці цієї замітки, добре? Отже, історія перша. Минулого літа ми обідали з одним дуже відомим і багатим бізнесменом з Одеси і про дещо домовились. Угоду було укладено на словах, однак у мене не було жодних причин не довіряти цьому панові, тому у мене не було жодної думки стосовно того, що щось може зірватися. Мова йшла про довгостроковий проект, який мав початися, коли у сторін «визріє» відповідна необхідність.

Читати далі →

П’ять секретів бізнес-успіху від Річарда Бренсона

П'ять секретів бізнес-успіху від Річарда БренсонаРічарда Бренсона (Richard Branson), відомого підприємця, власника корпорації Virgin, епатажного мільярдера й автора кількох книг-бестселерів, часто запитують, чи не довідався він протягом своєї кар’єри якогось секрету або хоча б чіткої відповіді на питання про те, як успішно розвивати свій бізнес. Він витратив деякий час, щоб обміркувати, що характерно для успішних проектів Virgin і, головне, що пішло не так у випадках, коли вони зазнали невдачі. Отже, проаналізувавши 40 років своєї кар’єри в бізнесі, Бренсон сформулював п’ять “секретів”.

Читати далі →

Новачки-самоучки: Чому саме вони стають рушіями інновацій?

Новачки-самоучки У своїй книзі “Парадигми мислення”, автор Джоел Баркер виділяє особливий тип людей – новачків-самоучок, – які здатні змінити парадигму і привести до відкриттів, які раніше здавалися неможливими. Він розповідає про одного такого новачка – Алмона Строуджера, який винайшов та запатентував автоматичну систему телефонної комунікації, яка позбавляла тисячі операторів від необхідності з дня на день займатися з’єднанням абонентів.

Читати далі →

Як підприємці використовують Twitter

Як підприємці використовують TwitterЯк відомо, у Твіттері точиться багато розмов про невдоволення різними брендами, продуктами й послугами. Якщо їх відслідковувати, то можна повернути ситуацію на свою користь, поліпшивши сервіс або зробивши потенційному покупцеві вигідну пропозицію. The New York Times пропонує вашій увазі кілька прикладів того, як підприємці використовують Twitter для розвитку свого бізнесу.

Читати далі →

Кілька слів про лояльність

Кілька слів про лояльність Лояльність – це готовність клієнта відмовитися від завідомо кращої пропозиції. Якщо ваш продукт або послуга завжди найкращі – тоді ваших клієнтів важко назвати лояльними. Їх радше можна називати наділеними здоровим глуздом чи просто розумними. Не варто тішити себе ілюзіями про лояльних клієнтів, якщо ви пропонуєте найдешевший продукт чи найякісніший продукт на ринку, пише Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.

Читати далі →