Чому ми не можемо робити 3 справи одночасно

Чому ми не можемо робити 3 справи одночасно Сучасний шалений світ, а особливо – робоче середовище, часто вимагає від нас займатися кількома справами одночасно. Деякі люди починають вважати себе ні на що не здатними, коли усвідомлюють, що не можуть справитися з цим викликом. На щастя, останні дослідження показують, що це абсолютно нормально. І не варто засмучуватися.

Читати далі →

Джордж Сорос: портрет успішного інвестора

Джордж Сорос: портрет успішного інвестораДжордж Сорос (George Soros), всесвітньо відомий філантроп, створив свій капітал на вдалих інвестиціях. У його практиці був випадок, коли за один день він заробив більше $1 млрд. і серйозно похитнув позиції Банку Англії. Експерти по-різному визначають секрет його успіху. Але якщо об’єднати всі можливі припущення, то вийде наступний портрет успішного інвестора.

Читати далі →

П’ять міфів про працівників «покоління Y»

5 критичних помилок в бізнесі“Не знаю, як щодо вас, а я вже втомилася слухати, наскільки неефективними та поганими є молоді співробітники”, – пише президент Human Resource Solutions Роберта Матусон (Roberta Matuson) у своєму блозі Generation Integration. Вона наводить п’ять основних міфів, які переслідують молодих працівників.

Читати далі →

Експериментальний магазин: Продукти безкоштовно!?

Експериментальний магазин: Продукти безкоштовно!?Художниця Кім Патон із Веллінгтону (Нова Зеландія) вперше організувала магазин, в якому товари відпускаються абсолютно безкоштовно. Асортимент магазину доволі широкий, тут представлено численні хлібобулочні, кондитерські, м’ясні і рибні вироби, овочі і фрукти.

Читати далі →

5 критичних помилок у бізнесі

5 критичних помилок в бізнесіЧому деякі компанії досягають довгострокового успіху, тоді як інші переживають крах і гинуть? Навіть ті організації, яким вдається створити якісний продукт чи сервіс, часто не можуть вийти за рамки “режиму виживання”. Грег Руворс (Greg Roworth), засновник та генеральний директор компанії Business Flightpath International Consultants, на сторінках журналу Australian Anthill розповідає про п’ять критичних помилок, які можуть зруйнувати останні шанси на успішність вашого бінесу.

Читати далі →

Інгвар Кампрад: «Заповіді меблевому дилерові»

Інгвар Кампрад: «Заповіді меблевому дилерові»«Заповіді меблевому дилерові» – це невелике есе, написане Інгваром Кампрадом у 1976-му році. Воно стало для співробітників IKEA своєрідним Євангелієм – настільною книгою, духовним наставленням, неухильно дотримуваним донині. «Заповіді» розкривають сутність Інгвара Кампрада (Ingvar Kamprad) – ідеаліста із залізною волею до перемоги.

Читати далі →

Ваші ідеї нікому не потрібні!

Ваші ідеї нікому не потрібні “У цьому світі я готовий захищати до смерті багато речей – життя, свободу, справедливість, свою мрію побудувати 150 метрову башту, наповнену шоколадними трюфелями, – пише Стів Сполдінг (Steve Spalding) на сторінках блога Untemplater. – І всього одну річ я не став би захищати ніколи в житті. Ця річ – ідея!”

Читати далі →

Чи вкладати гроші в компанію: Питання від Уоррена Баффетта

Чи вкладати гроші в компанію: Питання від Уоррена БаффетаІвестиції Уоррена Баффетта (Warren Buffett), одного з найвідоміших інвесторів у світі, як правило, надзвичайно вдалі. Наприклад, вкладені в компанію Berkshire Hathaway $10 тис. за 40 років перетворилися на $30 млн. У чому ж полягає успішна інвестиційна стратегія Баффетта? Перш ніж вкладати гроші в ту або іншу компанію, на думку Баффета, потрібно задати собі декілька важливих питань.

Читати далі →

Негатив сильніший, ніж позитив, у 5 разів

Негатив сильніший, ніж позитив, у 5 разів “Негативні події, досвід та інформація мають вп’ятеро сильніший вплив на людей, ніж позитивні”, – пише Роберт Саттон (Robert Sutton) у своєму блозі. Тому не дивно, що на негатив люди завжди реагують куди більш гостро та болісно. Сам автор частково дотикається до цієї теми у своїй книзі “Правило «жодних покидьків»” (The No Asshole Rule) і пояснює, чому важливо, щоб у корпоративному середовищі було якомога менше (а в ідеалі – зовсім не було) людей із негативним сприйняттям оточення. Адже вони заражають своїм негативізмом інших!

Читати далі →