Анатомія ідеального СЕО

Анатомія ідеального СЕОЩо робить керівника хорошим керівником? Що допомагає йому підніматися кар’єрними сходами? Що, власне, спільного у глав великих корпорацій і директорів невеликих компаній? Портал CNBC.com вивчив безліч різних досліджень і запропонував своєрідну теоретичну схему того, яким має бути ідеальний СЕО компанії.

Читати далі →

Як перетворити свій бізнес на цінний актив

Як перетворити свій бізнес на цінний актив Більшість власників малого бізнесу починають свою справу з надією колись у майбутньому продати компанію. На жаль, далеко не всі знають, як перетворити бізнес на цінний актив, який буде цікавий потенційним покупцям. Відповідь на це запитання дає Джон Варріллоу (John Warrillow) на сторінках своєї книги “Створений для продажу” (Build to Sell).

Читати далі →

Дванадцять стандартних форм цінності

Дванадцять стандартних форм цінності“Цінність – це не властивість речей. Вона усередині нас, вона – те, як реагує людина на зміну життя”, – говорив у свій час австрійський економіст Людвіг фон Мізес (Ludwig von Mises). Для того, щоб успішно продавати цінності, необхідно точно усвідомити, яку саме форму вони повинні приймати, щоб за них захотіли платити, – розвиває тему Джош Кауфман (Josh Kaufman) у своїй книзі “Сам собі МВА. Самоосвіта на 100%” (The Personal MBA: Master the Art of Business).

Читати далі →

12 помилок стартапера

12 помилок стартапера Сергій Білоусов, старший партнер компанії Runa Capital, в рамках конференції IDCEE розповів, чому стартапи переживають провал. Поради Сергія, які були опубліковані на AIN.ua, можуть видатися загальними, але фонд Runa Capital проаналізував сотні і тисячі проектів, щоб отримати необхідний досвід та виділити найбільш типові помилки стартаперів.

Читати далі →

Прос’юмінг, або НДДКР нового покоління

Прос'юмінг, або НДДКР нового поколінняУ 2000 році, коли витрати на дослідження і розробки продовжували зростати, а продажі залишалися на колишньому рівні, Ларрі Хастон (Larry Huston), віце-президент Procter & Gamble з інновацій, запропонував змінити спосіб розробки нових продуктів. Побачивши, що найуспішніші продукти компанії були результатом співпраці між різними підрозділами, він удосконалив модель і створив креативні центри поза компанією.

Читати далі →

Міф про свободу в бізнесі

Міф про свободу в бізнесі Запитайте у будь-якого підприємця-початківця, що спонукало його створити власний бізнес, і ви майже напевне почуєте про свободу, контроль над власним життям та можливість вибирати, кого і коли обслуговувати. Втім, Джонатан Філдс (Jonathan Fields), підприємець та автор однойменного блога JonathanFields.com, переконаний, що новачки вводять себе в оману. Вистачає всього кількох років (а іноді – навіть місяців) у бізнесі, щоб зрозуміти, що жодною свободою тут навіть не пахне.

Читати далі →

День Боса і його «непорушних» правил ;)

День Боса і його «непорушних» правил ;)Сьогодні, 16 жовтня, майже все прогресивне людство відзначає День Боса (День Шефа). Святкувати цей день запропонувала в далекому 1958-му році проста американська секретарка Патриція Хароскі (Patricia Haroski), яка працювала в компанії… свого батька. Ідея полягала в тім, що працівники вітають свого начальника й дякують йому за те, що він був добрим і чесним протягом року. Але…

Читати далі →

Як отримувати «кайф» від роботи

Як отримувати кайф від роботи Засновниця і президент Міжнародного благодійного фонду “Мистецька скарбниця”, а також одна із натхненниць українського конкурсу письменників “Коронація слова” Тетяна Логуш поділилася на сторінках свого Facebook 6-ма порадами як отримувати “кайф” від роботи.

Читати далі →

Невдалий експеримент із системою самокерованих команд

Невдалий експеримент із системою самокерованих командНа початку 1990-х років одна із провідних готельних компаній поставила експеримент, замінивши традиційну функцію менеджменту на систему самокерованих команд. Ця думка належала члену вищого керівництва, чиї нескінченні ідеї приймалися лише тому, що він умів їх правильно презентувати. Маркус Бакінгем (Marcus Buckingham) і Курт Коффман (Curt Coffman) на сторінках книги “Спочатку поруште всі правила!” (First, Break All the Rules) діляться важкими результатами такого експерименту.

Читати далі →

Чого насправді хочуть клієнти?

Чого насправді хочуть клієнти?Більшість маркетологів уважають, що найкращий спосіб утримати клієнтів через «залучення» – якнайбільше взаємодіяти з ними й вибудовувати відносини. Але виявилося, що цей спосіб працює доволі рідко. У дослідженні за участю більш ніж 7000 споживачів Harvard Business Review виявив, що компанії часто мають зовсім неправильне уявлення про те, як краще взаємодіяти з клієнтами. HBR розглядає три розповсюджених міфи.

Читати далі →