5 критичних помилок у бізнесі

5 критичних помилок в бізнесіЧому деякі компанії досягають довгострокового успіху, тоді як інші переживають крах і гинуть? Навіть ті організації, яким вдається створити якісний продукт чи сервіс, часто не можуть вийти за рамки “режиму виживання”. Грег Руворс (Greg Roworth), засновник та генеральний директор компанії Business Flightpath International Consultants, на сторінках журналу Australian Anthill розповідає про п’ять критичних помилок, які можуть зруйнувати останні шанси на успішність вашого бінесу.

Читати далі →

Інгвар Кампрад: «Заповіді меблевому дилерові»

Інгвар Кампрад: «Заповіді меблевому дилерові»«Заповіді меблевому дилерові» – це невелике есе, написане Інгваром Кампрадом у 1976-му році. Воно стало для співробітників IKEA своєрідним Євангелієм – настільною книгою, духовним наставленням, неухильно дотримуваним донині. «Заповіді» розкривають сутність Інгвара Кампрада (Ingvar Kamprad) – ідеаліста із залізною волею до перемоги.

Читати далі →

Ваші ідеї нікому не потрібні!

Ваші ідеї нікому не потрібні “У цьому світі я готовий захищати до смерті багато речей – життя, свободу, справедливість, свою мрію побудувати 150 метрову башту, наповнену шоколадними трюфелями, – пише Стів Сполдінг (Steve Spalding) на сторінках блога Untemplater. – І всього одну річ я не став би захищати ніколи в житті. Ця річ – ідея!”

Читати далі →

Чи вкладати гроші в компанію: Питання від Уоррена Баффетта

Чи вкладати гроші в компанію: Питання від Уоррена БаффетаІвестиції Уоррена Баффетта (Warren Buffett), одного з найвідоміших інвесторів у світі, як правило, надзвичайно вдалі. Наприклад, вкладені в компанію Berkshire Hathaway $10 тис. за 40 років перетворилися на $30 млн. У чому ж полягає успішна інвестиційна стратегія Баффетта? Перш ніж вкладати гроші в ту або іншу компанію, на думку Баффета, потрібно задати собі декілька важливих питань.

Читати далі →

Негатив сильніший, ніж позитив, у 5 разів

Негатив сильніший, ніж позитив, у 5 разів “Негативні події, досвід та інформація мають вп’ятеро сильніший вплив на людей, ніж позитивні”, – пише Роберт Саттон (Robert Sutton) у своєму блозі. Тому не дивно, що на негатив люди завжди реагують куди більш гостро та болісно. Сам автор частково дотикається до цієї теми у своїй книзі “Правило «жодних покидьків»” (The No Asshole Rule) і пояснює, чому важливо, щоб у корпоративному середовищі було якомога менше (а в ідеалі – зовсім не було) людей із негативним сприйняттям оточення. Адже вони заражають своїм негативізмом інших!

Читати далі →

Поради «стартаперам» від Марка Кубана

Поради «стартаперам» від Марка КубанаМарк Кубан (Mark Cuban), відомий американський мільярдер, актор, власник телеканалів, спортивних команд і кабельних мереж, сьогодні інвестує свій капітал у сотні стартапів. На початку 2009-го року він оголосив про власну програму стимулювання економіки, що включає «відкрите джерело обміну ідеями». Він дає початковий капітал лише з єдиною умовою: проект повинен почати приносити прибуток не пізніше, ніж через три місяці з моменту запуску, причому без будь-якої реклами.

Читати далі →

Кілька слів про лідерів

Кілька слів про лідерів Ефективні лідери бізнесу завжди мислять про свої функції через призму поняття “ми”, а не “я”. Генерал Джордж Паттон (George Patton) в минулому дуже образно і точно окреслив поняття команди, порівнявши її з армією: “Армія – це команда. Вона живе, їсть і спить, як команда. У ній немає “я”, є тільки “ми”, – пишуть у журналі Entrepreneur.

Читати далі →

Як знайти роботу за допомогою… контекстної реклами Google

Як знайти роботу за допомогою... контекстної реклами GoogleАлек Браунштайн (Alec Brownstein), молодий, але вже доволі досвідчений американський копірайтер, по-своєму вирішив проблему пошуку роботи. Він відправився в Інтернет, але зовсім не для того, щоб вішати своє резюме на безлічі сайтів із працевлаштування. Він пішов… за контекстною рекламою Google і, витративши лише шість доларів, отримав роботу в престижному рекламному агентстві.

Читати далі →

Показники, про які повинен знати кожен бізнес

Показники, про які повинен знати кожен бізнесЩо спільного між хорошим продавцем та хорошим керівником? І той і інший знають свої показники. Хороший продавець без сумнівів дасть відповідь на запитання, скільки телефонних дзвінків йому потрібно зробити, щоб домовитися про зустріч, і скільки переговорів провести, щоб укласти угоду. Хороший продавець не гадає і не сподівається – він просто знає, скільки зусиль необхідно для досягнення того чи іншого результату.

Читати далі →

Притча: Етика в торгівлі

Притча: Етика в торгівліОдного разу на заняттях учень запитав:

– Учитель, що ти можеш сказати із приводу етики та моралі в торгівлі?

– Ти маєш на увазі якусь конкретну ситуацію чи хочеш поговорити про етику взагалі?

Читати далі →