Покоління «C» і що робити з ними брендам

Покоління «C» і що робити з ними брендамНа сторінках нашого блога ми багато писали про принципи роботи представників старшого (бебі-бумерів) і молодого покоління (відповідно поколінь “X” і “Y”). А ось Ден Панкрац (Dan Pankraz), директор по плануванню DDB Sydney, стверджує, що брендам вже необхідно розуміти й уміти залучати так зване покоління “C” – аудиторію, що ймовірно стане значно впливати в усьому світі, маючи пристрасть поширювати свої погляди й враження в соціальних мережах.

Читати далі →

Про організацію як організм

Про організацію як організмДуже часто у бізнес-літературі зустрічається так званий “біологічний” підхід до трактування організації як системи з огляду на логіку її функціонування. Життєвий цикл організації порівнюють із життєвим циклом живого організму, який народжується, живе, розвивається та рано чи пізно вмирає. Відповідно, і саму компанію порівнюють із живим організмом на фізіологічному рівні. Організація – це єдине-ціле: усі процеси в системі можна певною мірою порівняти з процесами, що відбуваються у живому організмі.

Читати далі →

Емоції передусім!

Емоції передусімБудь-яка комунікація – це в першу чергу промовляння до емоцій, а не до раціонального глузду, пише Том Асакер (Tom Asacker) у своєму блозі. Дорослішаючи, ми забуваємо про це, а наші думки стають більш раціональними та егоцентричними. Ми більше турбуємося про власне сприйняття, ніж про відчуття інших. Ми хочемо, щоб все було зроблено “правильно”, тому що це свідчитиме про наш інтелект та компетентність.

Читати далі →

Зручна компанія або Організація роботи в Accenture

Зручна компанія або Організація роботи в AccentureМабуть, вже всім відомі підходи компанії Google до організації роботи своїх співробітників, головними з яких є свобода дій та можливість працювати над власними проектами. Але є ще одна компанія, яка заслуговує ніяк не меншої уваги. Це консалтингова компанія Accenture, де одним із основних принципів організації роботи є максимальна гнучкість.

Читати далі →

«Дякую за швидку відповідь»

«Дякую за швидку відповідь»«Thank you for prompt reply. – Дякую вам за швидку відповідь». Як часто ви пишите подібні фрази у відповідь на свої звертання? І як часто вам пишуть чи промовляють щось подібне? Рідко? І саме тому, що відповіді немає або вона йде ну дууууже довго? Мова саме про такі випадки.

Читати далі →

З чого починати МВА

З чого починати МВАВсоте говорити про МВА – вже як поганий тон. Однак чим більше я подорожую Україною, тим більше переконуюсь – тема бізнес-освіти в нашій країні лише набирає обертів, лави МВА-студентів будуть поповнюватися чимраз більше і для бізнес-шкіл як українських, так і зарубіжних; жнива ще навіть не почалися. Більше того, попит, що зараз формуєься, з моєї точки зору, настільки великий, що в диспозиціях провідних гравців можливі доволі різкі та несподівані зміни.

Читати далі →

Як навчається молоде покоління

Як навчається молоде покоління Постійний розвиток технологій змінив стиль та підхід до навчання всіх поколінь. Втім, не дивно, що найбільший вплив він мав на наймолодше покоління, яке називають поколінням “Y”. Адже саме ці 15-25-літні підлітки виявляються найбільш “просунутими” в питаннях технологій та найприродніше вписуються у сучасне технологізоване середовище, пишуть автори блога Chief Learning Officer.

Читати далі →

Народження імені: Nissan

Народження імені: NissanІсторія цієї марки доволі заплутана. Мацусіро Хашимото сконструював свій перший автомобіль у 1914-му році й назвав його DAT, за першими літерами прізвищ своїх помічників: Ден, Айома і Такеши. Назва виявилася дуже вдалою для машини з кузовом типу «торпеда», оскільки в перекладі з японського «dat» означає «лідер».

Читати далі →

Звільнення, які народжують нові бізнеси

Звільнення, які народжують нові бізнесиНещодавно мій товариш розповів свою історію. Звільнений на початку року з посади директора української філії іноземної компанії, він був явно пригнічений таким станом справ і навіть став на облік на біржі праці. Компанія займається промисловим інжинірингом. Залишений без звичного ресурсу та можливостей фірми, товариш й не думав турбувати колишніх клієнтів.

Читати далі →

Як бути «ефективним» покидьком

Як бути ефективним покидьком Роберт Саттон (Robert Sutton), автор книги “Жодних покидьків” (The No Asshole Rule) та затятий критик “покидьків” у компаніях, все ж визнає, що іноді подібна поведінка може бути ефективною. Правда із застереженням, що сама по собі вона завжди буде менш ефективною, ніж поведінка “нормальних” керівників та приводитиме до гіршого результату. Про все це він пише у своєму блозі.

Читати далі →