«Фактор сміху» – найкращий показник здоров’я компанії

«Фактор сміху» - найкращий показник здоров'я компаніїСьогодні, у день сміху, думаю, цілком доречно задати нашим шановним відвідувачам таке цікаве запитання: Чи часто в офісі вашої компанії можна почути сміх? Якщо відповідь негативна – це привід для занепокоєння, причому турбуватися, у першу чергу, потрібно вашому керівництву. “Між відсутністю сміху й обмеженим впливом лідерів колективу існує безсумнівний зв’язок”, – вважає Джозеф Гренні (Joseph Grenny), президент тренінгової компанії VitalSmarts, що спеціалізується на питаннях лідерства, та один зі співавторів книги Crucial Confrontations.

Читати далі →

Дозвольте людям просувати вас!

Дозвольте людям просувати вас! Чи можливо суттєво підвищити присутність вашого бренду на ринку за дуже короткий час? “Безперечно!” – переконаний Ден Шоубел (Dan Schawbel), про що він пише на сторінках блога Duct Tape Marketing. Основна причина – вірусна природа Інтернету, коли всього один вдалий відео-ролик може перетворитися на десятки відгуків у блогах, сотні постів у Твіттері та всього за один день вилитися у передову публікацію в одному із популярних журналів, який читають десятки тисяч людей.

Читати далі →

«Джем» або Нестандартне мислення

«Джем» або Нестандартне мисленняГоловною проблемою, з якою зіштовхуються сьогодні лідери підприємництва, є створення стійких бізнес-концепцій і стратегій, що не піддаються копіюванню, з урахуванням необхідності проявляти реактивність, – стверджують автори книги “Сценарне планування” Матс Ліндгрен і Ханс Бандхольд. Спільна джазова імпровізація («джем») є чудовою метафорою, щоб показати, яка поведінка необхідна організації для досягнення цієї мети.

Читати далі →

Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули вас

Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули васУтримання наявних споживачів – це завжди дешевший процес, ніж пошук нових. Традиційний підхід до аналізу відтоку клієнтів передбачає запитання до колишніх споживачів: “Чому ж ви відмовилися від продуктів/послуг нашої компанії?” Втім, один із дописувачів блога Australian Anthill Марк Флетчер (Mark Fletcher) переконаний, що постановка даного запитання не допоможе вам зберегти клієнтів, а тому краще зосередитися на більш важливих речах.

Читати далі →

Міфи та легенди брендів: Procter & Gamble

Міфи та легенди брендів: Procter & GambleЯк відомо, необхідними атрибутами брендів вже давно стали міфи та легенди. Частина з них – це реальні факти з історії створення бренда, а частина – плід фантазії маркетологів. У великих компаніях навіть існує спеціальний термін – «storytelling». Бренд-історія споживачам потрібна, тому що люди не хочуть, щоб їм просто щось продавали. Вони хочуть, щоб компанії взаємодіяли з ними, прагнули задовольнити їхні інтереси й цікавість.

Читати далі →

Метод трьох стільців Уолта Діснея

Метод трьох стільців Уолта ДіснеяНа сторінках нашого блогу ми вже писали про один із методів, який використовував у своїй практиці Уолт Дісней. Вашій увазі пропонується ще один цікавий і оригінальний підхід оцінювання ідеї від непересічного американського бізнесмена.

Читати далі →

Як спонукати клієнтів рекомендувати ваш бізнес

Як спонукати клієнтів рекомендувати ваш бізнес Як стверджує Рохіт Бгаргава (Rohit Bhargava) на сторінках блога Duct Tape Marketing, враження споживача від вашого бізнесу насправді практично не впливає на те, чи буде він рекомендувати вас своїм родичам, знайомим та друзям. Це може видатися нелогічним. Але якби це було так, тоді кожен, хто отримав позитивний досвід взаємодії з бізнесом, рекомендував би його своїм друзям. А цього, як бачимо, не трапляється.

Читати далі →

Народження імені: Mercedes

Народження імені: MercedesКонструктор Готліб Даймлер у 1901-му році створив автомобіль по кресленнях, переданим йому одним із його давніх клієнтів, австрійським банкіром Емілем Желінеком, який був завзятим автогонщиком. Під псевдонімом “Мерседес” – так звали дочку гонщика: його дружина була іспанкою – автомобіль “Даймлер”, за кермом якого був Желінек, брав участь у перегонах у Ніцці й виграв їх. Те ж саме відбулося й на ралі в Монако.

Читати далі →

Чому роботодавці можуть навчитися у своїх підлеглих?

Чому роботодавці можуть навчитися у своїх підлеглих?Прийнято вважати, що це підлеглі навчаються у своїх керівників. Втім, протилежний процес також часто буває виправданим, вважає Оксана Гафаіті, одна з дописувачів видання Biz Times. Особливо, якщо йдеться про новий або невеликий бізнес.

Читати далі →

Притча: Щоб клієнт повернувся

Притча: Навіщо жінкам займатися продажами?– Учитель, – запитав учень, – мій партнер займається в нашій фірмі рекламою, і мені здається, що він не все робить правильно. Я хотів би порадитися з тобою.

– Говори, – відповів Учитель, – я постараюся.

Читати далі →