Інгвар Кампрад: «Заповіді меблевому дилерові»

Інгвар Кампрад: «Заповіді меблевому дилерові»«Заповіді меблевому дилерові» – це невелике есе, написане Інгваром Кампрадом у 1976-му році. Воно стало для співробітників IKEA своєрідним Євангелієм – настільною книгою, духовним наставленням, неухильно дотримуваним донині. «Заповіді» розкривають сутність Інгвара Кампрада (Ingvar Kamprad) – ідеаліста із залізною волею до перемоги.

Читати далі →

Ваші ідеї нікому не потрібні!

Ваші ідеї нікому не потрібні “У цьому світі я готовий захищати до смерті багато речей – життя, свободу, справедливість, свою мрію побудувати 150 метрову башту, наповнену шоколадними трюфелями, – пише Стів Сполдінг (Steve Spalding) на сторінках блога Untemplater. – І всього одну річ я не став би захищати ніколи в житті. Ця річ – ідея!”

Читати далі →

Чи вкладати гроші в компанію: Питання від Уоррена Баффетта

Чи вкладати гроші в компанію: Питання від Уоррена БаффетаІвестиції Уоррена Баффетта (Warren Buffett), одного з найвідоміших інвесторів у світі, як правило, надзвичайно вдалі. Наприклад, вкладені в компанію Berkshire Hathaway $10 тис. за 40 років перетворилися на $30 млн. У чому ж полягає успішна інвестиційна стратегія Баффетта? Перш ніж вкладати гроші в ту або іншу компанію, на думку Баффета, потрібно задати собі декілька важливих питань.

Читати далі →

Негатив сильніший, ніж позитив, у 5 разів

Негатив сильніший, ніж позитив, у 5 разів “Негативні події, досвід та інформація мають вп’ятеро сильніший вплив на людей, ніж позитивні”, – пише Роберт Саттон (Robert Sutton) у своєму блозі. Тому не дивно, що на негатив люди завжди реагують куди більш гостро та болісно. Сам автор частково дотикається до цієї теми у своїй книзі “Правило «жодних покидьків»” (The No Asshole Rule) і пояснює, чому важливо, щоб у корпоративному середовищі було якомога менше (а в ідеалі – зовсім не було) людей із негативним сприйняттям оточення. Адже вони заражають своїм негативізмом інших!

Читати далі →

Поради «стартаперам» від Марка Кубана

Поради «стартаперам» від Марка КубанаМарк Кубан (Mark Cuban), відомий американський мільярдер, актор, власник телеканалів, спортивних команд і кабельних мереж, сьогодні інвестує свій капітал у сотні стартапів. На початку 2009-го року він оголосив про власну програму стимулювання економіки, що включає «відкрите джерело обміну ідеями». Він дає початковий капітал лише з єдиною умовою: проект повинен почати приносити прибуток не пізніше, ніж через три місяці з моменту запуску, причому без будь-якої реклами.

Читати далі →

Кілька слів про лідерів

Кілька слів про лідерів Ефективні лідери бізнесу завжди мислять про свої функції через призму поняття “ми”, а не “я”. Генерал Джордж Паттон (George Patton) в минулому дуже образно і точно окреслив поняття команди, порівнявши її з армією: “Армія – це команда. Вона живе, їсть і спить, як команда. У ній немає “я”, є тільки “ми”, – пишуть у журналі Entrepreneur.

Читати далі →

Як знайти роботу за допомогою… контекстної реклами Google

Як знайти роботу за допомогою... контекстної реклами GoogleАлек Браунштайн (Alec Brownstein), молодий, але вже доволі досвідчений американський копірайтер, по-своєму вирішив проблему пошуку роботи. Він відправився в Інтернет, але зовсім не для того, щоб вішати своє резюме на безлічі сайтів із працевлаштування. Він пішов… за контекстною рекламою Google і, витративши лише шість доларів, отримав роботу в престижному рекламному агентстві.

Читати далі →

Показники, про які повинен знати кожен бізнес

Показники, про які повинен знати кожен бізнесЩо спільного між хорошим продавцем та хорошим керівником? І той і інший знають свої показники. Хороший продавець без сумнівів дасть відповідь на запитання, скільки телефонних дзвінків йому потрібно зробити, щоб домовитися про зустріч, і скільки переговорів провести, щоб укласти угоду. Хороший продавець не гадає і не сподівається – він просто знає, скільки зусиль необхідно для досягнення того чи іншого результату.

Читати далі →

Притча: Етика в торгівлі

Притча: Етика в торгівліОдного разу на заняттях учень запитав:

– Учитель, що ти можеш сказати із приводу етики та моралі в торгівлі?

– Ти маєш на увазі якусь конкретну ситуацію чи хочеш поговорити про етику взагалі?

Читати далі →

Хороший лідер – це перш за все хороший послідовник

Хороший лідер – це перш за все хороший послідовникТрадиційне уявлення людей про лідерів зазвичай передбачає образ керівника – тобто людини, офіційно наділеної владою. Втім, бути лідером – не завжди означає мати офіційну посаду, офіційне визнання і відповідний запис у трудовій книжці. В реальності лідерство потребує всього лише готовності виділитися з натовпу і допомогти іншим людям досягнути встановлених цілей.

Читати далі →