Іноді «сходити з розуму» доволі корисно

Іноді «сходити з розуму» доволі корисноНа днях мені довелося бути учасником однієї презабавної події. Старший програміст приніс у відділ продажів маленький м’який м’ячик. Здавалося б, що може бути тут особливого. Однак варто було тільки пролетіти йому над головою керівника відділу продажів, як в офісі почалася справжня битва. У хід пішов навіть зім’ятий папір. Для мене ж найбільш зворушливим моментом було дружне закидування менеджерами начальника, і його слабкі спроби прикритися папками.

Читати далі →

5 порад людям, які ненавидять продавати

5 порад людям, які ненавидять продаватиБудь-який бізнес так чи інакше тримається на продажах. Але далеко не кожна людина є вродженим продавцем. І якщо в ключовий момент, коли потрібно “закрити” продаж, ви починаєте надмірно хвилюватися, сумніватися у цінності вашої пропозиції для клієнта і поводитися невпевнено, то, можливо, в нагоді вам стануть п’ять принципів, опублікованих в журналі Australian Anthill.

Читати далі →

Найбезглуздіші висловлення топ-менеджерів

Найбезглуздіші висловлення топ-менеджерівЯк відомо, помиляються всі – одні частіше, інші рідше. Керівники – не виключення. Портал BCBusinessOnline пропонує згадати найгучніші, абсурдні й непоправні висловлення керівників відомих компаній, через які їхні автори готові були скусати собі лікті й провалитися крізь землю.

Читати далі →

Чому ми так любимо водіння в екстремальних умовах

Чому  ми так любимо водіння в екстремальних умовахНедавно десь прочитав, що соціальні мережі є добрим барометром виміру настроїв та орієнтації різних спільнот. Згоден, – хоча це й займає купу часу, але зорієнтуватись відносно настроїв публіки можна. Метафора барометру доречна, так само як і метафори термометра, панельних приборів в автомобілі (тему KPI пам’ятаєте?) тощо. Не можна їхати на автомобілі, не знаючи курсу, не будучи впевненим, що авто справне, та не розуміючи умов дороги. Ну хіба що можна погратися та потренувати навички водіння в екстремальних умовах. Звісно – з непередбачуваним результатом.

Читати далі →

6 порад, як перестати мріяти і почати діяти

6 порад як перестати мріяти і почати діяти Успішний стартап – це завжди перетворення ідей в реальність. “Складається враження, що саме дії, а не ідеї – є найскладнішою частиною створення стартапів, тому що підприємці постійно приходять до мене з ідеями, а з діями просять допомогти, – пише Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling) на сторінках журналу Business Insider. – Тоді як насправді повинно було б бути інакше. Адже вважається, що вся “магія” полягає в ідеях, а дії – вони однакові в будь-якому бізнесі”.

Читати далі →

Лідерство як служіння – погана ідея!

Лідерство як служіння Ідея “лідерства як служіння” досить росповсюджена і передбачає, що завдання керівників у компанії – всіляко допомагати своїм підлеглим, по суті обслуговуючи їх, щоб ті могли максимально ефективно виконувати свою роботу. Втім, як стверджує Мітч МакКраймон (Mitch McCrimmon) на сторінках журналу Management Issues – лідерство як служіння – це погана ідея, оскільки її корені приховані в патерналізмі і вона шкодить залученості працівників.

Читати далі →

Курка чи яйце, або На основі чого діяти?

Курка чи яйце, або На основі чого діяти?Здається у житті є дилема не менш давня, ніж дилема первинності курки або яйця. Я називаю її дилемою вчителя і учня. Уявіть собі учня, якого викликають до дошки і він пропонує правильне рішення якоїсь задачки, однак це рішення невідоме вчителеві. Вчитель заперечує існування такого рішення і намагається поставити учневі погану оцінку. І ось 2 можливі форми поведінки учня: продовжувати доводити вчителеві свою правоту і нарватися на подальшу його ворожість або погодитися з його думкою, знаючи, що вона хибна.

Читати далі →

А хто у вас «суперзірка»?

А хто у вас «суперзірки»?Найкраще діагностичне питання для визначення того, чи сприяє керівник співробітництву й обміну інформацією в колективі або вбиває його на корені, звучить так: а хто у вас “суперзірки”? Бос, який нагороджує “суперзірку”-одинака, який затьмарює інших співробітників, – хоче він того чи ні – створює культуру жадібних й егоїстичних “суперзірок”, пише у своєму блозі Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університету, фахівець із інновацій і управління, автор кількох бестселерів.

Читати далі →

Обережно! Саботажник у компанії

Обережно! Саботажник у компаніїХто такий “саботажник”, і що значить “улаштувати саботаж”, думаю, знають всі. Однак справа докорінно змінюється, коли цей термін попадається в бізнесі, а ще гірше – в окремо взятій організації.

Читати далі →