Народження імені: McDonald’s

Народження імені: McDonald’sПерший McDonald’s був відкритий у 1955-му році в пригороді Чикаго Реєм Кроком (Ray Kroc). Крок – означає «швидкий», воістину важко підібрати більш слушне прізвище для засновника підприємства такого типу. У той час він був представником фірми «Fast-Food Drive-in», розташованої в Сан-Бернандіно в Каліфорнії, яка торгувала м’ясорубками, міксерами й одноразовим паперовим посудом.

Читати далі →

10 типових помилок керівників

10 помилок керівників Доктор Шайлеш Такер (Shailesh Taker), консультант з управління, тренер та наставник, переконаний, що керівникам притаманні десять типових помилок, які суттєво знижують їхню ефективність та результативність компаній, в яких вони працюють. Доктор ділиться цими помилками у своєму блозі.

Читати далі →

Притча: Хитрий старий

Притча: Хитрий старийЖив собі на самоті один старий. Вечорами біля його житла збиралися пограти хлопчики. Гра завжди супроводжувалася голосними криками. Старому це набридло й одного разу він запросив хлопчиків до себе. Він розповів їм, як йому подобається слухати дитячі голоси, і пообіцяв кожному 50 центів, якщо вони прийдуть і завтра.

Читати далі →

Витончена реклама книжкових магазинів

Витончена реклама книжкових магазинів Сучасна реклама буває якою-завгодно, але ось реклама книжкових магазинів повинна бути такою ж, як і їх продукція – витонченою та інтелектуальною. Оскільки це все ж таки книги, а не квашена капуста чи якийсь там кефір. Ідеально з завданням витонченості та інтелектуальності вдалося впоратися Асоціації бібліотекарів Чеської республіки, розробникам концепці, яка навіть зуміла взяти золото на одному із “Канських левів”. Ця концепція звучить так: “Прочитай книгу, поки це не зробив Голівуд” (Read It Before Hollywood Does).

Читати далі →

Аніта Роддік: Якості, необхідні істинному підприємцеві

Аніта Роддік: Якості, необхідні істинному підприємцевіАніта Роддік (Anita Roddick) – одна з найбільш неоднозначних, суперечливих та успішних жінок у світовому бізнесі. Її називали руйнівницею маркетингових стереотипів, а її компанію “The Body Shop” – феноменом. У книзі “Незвичайний бізнес” (Business as Unusual) розказана історія Аніти Роддік та її компанії з усіма її зльотами і падіннями. Вашій увазі пропонується уривок книги, де вона відверто пише про своє бачення того, що характеризує істинного підприємця.

Читати далі →

Важка праця – це ще не запорука успіху!

Важка праця ще не запорука успіху Дехто досягає ефективності легко і невимушено. Здається, що для досягнення тих чи інших цілей він не докладає жодних зусиль. Втім, трапляються люди, які попри всю свою наполегливість і готовність інвестувати велику кількість часу та енергії – не можуть досягнути бажаної цілі. Раджеш Сетті (Rajesh Setty), автор блога Life Beyond Code, розповідає, чому таке іноді трапляється і які причини низької ефективності людей, не зважаючи на їхнє бажання та готовність багато і важко працювати.

Читати далі →

Логотипи брендів після злиття

Логотипи брендів після злиттяПри злитті – об’єднанні двох компаній в одну – виникає цілком закономірне питання: “Чиє ім’я й логотип використовувати?”. Іноді створюється новий бренд із новим логотипом. Іноді просто вибирається логотип сильнішого бренда. Іноді – беруться елементи логотипів 2-х брендів. Саме про такі випадки і розповідає Adme.ru у цікавому матеріалі, де представлені логотипи 20 компаній до і після злиття. До речі, деякі бренди вже настільки ввійшли в нашу свідомість, що й припустити важко, що вони також утворилися в результаті об’єднання.

Читати далі →

8 типів людей, яким не варто починати власний бізнес

8 типів людей, яким не варто починати власний бізнес Власний бізнес сьогодні перетворюється на своєрідну “нав’язливу ідею” для багатьох людей. Все ширше розповсюджується стереотип, що мати власний бізнес – це не лише прибутково, але й модно. І звісно ж – це набагато цікавіше, ніж бути найманим працівником.

Читати далі →

Як заспокоїти ящірку в голові

Як заспокоїти ящірку в головіУ черговому пості у своєму блозі Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про ірраціональність людської поведінки. Як її можна пояснити? Адже ми часто говоримо, що прагнемо одного, а робимо цілком протилежне.

Читати далі →

Соціальне навчання і бізнес-культура

Соціальне навчання і бізнес-культураВсе частіше можна почути думку про те, що справді корисне для бізнесу навчання має місце тоді, коли, в певному сенсі, навчається і трансформується ціла бізнес-команда. Тим більше що сучасні інформаційні технології надають для цього багато інструментів, які можуть зробити навчання реалістичним, комфортним і стрімким. Та попри численні можливості, яких із кожним роком відкривається все більше, на перешкоді до дійсно результативного бізнес-навчання нерідко стоїть стара організаційна культура.

Читати далі →