Притча: Як стати мудрим

Притча: Як стати мудримЯкось один юнак прийшов до мудрого старця й запитав:

– Пане, скажіть, що мені зробити, щоб стати мудрим?

Мудрець не вважав за потрібне дати йому відповідь. Парубок повторив своє питання кілька разів – результат був аналогічний.

Читати далі →

Збалансована «дієта»… зібрань

Збалансована дієта зібраньЗ приходом нового року багато людей ставлять перед собою зобов’язання нарешті почати дотримуватися дієти. Втім, як стверджує один із дописувачів видання Management Issues Ден Бобінскі (Dan Bobinski) – дієти бувають різними. І подібно до того, як люди дотримуються дієти, щоб зберегти себе у ідеальній формі – компаніям також потрібно навчитися “сидіти на дієті”. Щоправда, замість їжі досягнути балансу вони намагатимуться у… зібраннях. Бо, як показує практика, більшість компаній страждають або від “ожиріння” або ж від “голоду” зібрань.

Читати далі →

Бізнес-школи: перехід на нові рейки

Бізнес-школи: перехід на нові рейкиОстаннім часом набула поширення критика провідних бізнес-шкіл за ту роль, яку вони непрямо відіграли у підготовці передумов для глобальної рецесії. Мовляв, саме їхні випускники, які, можливо, занадто прямолінійно використовували інструментарій, який вони засвоїли на програмах MBA, і стали найбільш відповідальними за негативні явища в економіці. Але наскільки самі провідні бізнес-школи світу погоджуються з цим? Чи призвели зміни в економічному середовищі до змін у навчальних програмах для лідерів бізнесу?

Читати далі →

Перестаньте витрачати свій час на соціальні мережі

Перестаньте витрачати свій час на соціальні мережіЯкщо у вас немає чіткої маркетингової стратегії чи навіть простого набору маркетингових цілей, участь у соціальних мережах лише підкреслюватиме, що ваша компанія є такою самою, як і всі інші компанії, які говорять, що вони займаються тим, чим вони займаються. Це хороший спосіб заявити, що ви приречені конкурувати на основі ціни, стверджує Джон Янтч (John Jantsch), відомий експерт із маркетингу та цифрових технологій, автор книг “The E-Myth” та “Duct Tape Marketing”, у Small Business Marketing Blog.

Читати далі →

Ребрендінг логотипів світових компаній: Знайди 10 відмінностей

Ребрендінг логотипів світових компаній Сьогодні вашій увазі пропонується дизайнерський пост. Це своєрідний рейтинг логотипів провідних компаній, які були так чи інакше змінені у 2009-му році. Втім, деякі з них (наприклад, логотип Mozilla Firefox) змінилися настільки несуттєво, що це майже неможливо помітити неозброєним оком; а інші – змінилися практично до невпізнаваності (наприклад AOL). У переліку логотипи розміщені за принципом – ті, що змінилися найменше – вгорі!

Читати далі →

Як захистити вашу компанію від «вірусу» інновацій

Як захистити вашу компанію від «вірусу» інноваційІнновації – це своєрідна «свіча запалювання», завдяки якій люди та компанії починають рух до нових висот. Без інновацій нові товари, нові послуги та нові бізнес-моделі ніколи б не з’явилися. Вашій увазі пропонується 10 жартівливих принципів, що дозволяють розпізнати й усунути перешкоди зі шляху інновацій.

Читати далі →

Рецесія тут ні до чого…

Рецесія тут ні до чого Світова економічна криза, звісно, сильно вдарила по компаніях, але, водночас, стала чудовим виправданням для багатьох працівників, менеджерів і навіть керівників. Якщо бізнес руйнується – це не ми, це криза винна. А тим часом можна проводити пів-робочого дня, обговорюючи останній футбольний матч, спілкуючись у Твіттері і час від часу перевіряючи улюблені блоги на предмет оновлень.

Читати далі →

Як заробити хороші гроші працюючи… прибиральником

Як заробити хороші гроші працюючи... прибиральникомЗа останні десять років Джезус Леонардо, який працює звичайним прибиральником на іподромі, заробив близько півмільйона доларів, не витративши при цьому ні цента. Вся справа в тому, що 57-річний житель Нью-Йорка збирає квитки, які розчаровані люди викидають ще до закінчення перегонів.

Читати далі →

Креативність чи інновації?

Креативність чи інновації Для того, щоб бути результативними, інновації повинні бути чимось більшим, ніж просто прагнення до креативності, переконаний Роджер ла Саллє (Roger La Salle), один із дописувачів журналу Australian Anthill. Інновації повинні бути чітким прописаним бізнес-процесом, який підтримується на найвищому рівні компанії.

Читати далі →

Життя в більш ніж одному світі

Життя в більш ніж одному світіПротягом останніх місяців у бізнес-виданнях було опубліковано багато статей про Пітера Друкера (Peter Drucker), якому у листопаді цього року виповнилося б 100 років. Цей впливовий бізнес-мислитель був сучасником декількох економічних епох і є автором багатьох понять і принципів, які стали загальноприйнятими у світі бізнесу. Здебільшого спогади про Друкера стосуються його ключової ролі для менеджменту і маркетингу, але при цьому ніби на задньому плані лишаються його численні ідеї про управління собою, а в них також можна віднайти багато цінного і корисного.

Читати далі →