Що таке хороша реклама?

Що таке хороша реклама?Для фахівця з реклами приховувати свою майстерність є професійним обов’язком. Про виступи Есхіна люди часто говорили: «Як гарно він говорить». Але коли промову вимовляв Демосфен, у людей з’являлося бажання сказати: «Виступаємо проти Пилипа!».

Читати далі →

Темний бік власного бізнесу

Темний бік власного бізнесу Ідея щодо створення власного бізнесу сьогодні не спадає на думку хіба що лінивому. Так вже склалося, що бути підприємцем у наш час – модно. Втім, Корбет Бар (Corbett Barr), популярний блогер та засновник компанії Insanely Useful Media, розповідає про зворотний бік підприємництва.

Читати далі →

Як розпізнати жахливого боса під час бесіди

Як розпізнати жахливого боса під час бесідиУ книгах і пресі можна знайти безліч порад, як працювати з жахливими начальниками. Однак виявити поганого керівника можна ще до того, як він стане вашим начальником. Видання Forbes пропонує п’ять способів, як зрозуміти в простій бесіді з потенційним начальником, чи стане робота з ним для вас каторгою.

Читати далі →

Новорічні обіцянки та «менталітет жертви»

Новорічні обіцянки та менталітет жертви Напередодні Нового Року багато людей складають плани на наступний рік: як покращити своє життя, як досягнути успіху, як створити власну компанію чи вивести вже наявний бізнес на новий рівень?.. На жаль, кожного року 98% цих планів так і залишаються тільки планами.

Читати далі →

Притча про робітників у винограднику

Притча про робітників у виноградникуВ одного багатого селянина був виноградник. Прийшов час збору врожаю. Рано ранком він вийшов з дому, щоб найняти людей для збору фруктів. Він домовився з кількома працівниками й зобов’язався платити їм динар у день. Вони погодилися і взялися за роботу.

Читати далі →

Народження імені: RICCI (Nina Ricci)

Народження імені: RICCI (Nina Ricci)Марії Ньєлі було сім років, коли її батько, швець, улаштувався в Монте-Карло. Це відбулося зовсім незадовго до його смерті. Коли дівчинці виповнилося дванадцять років, її взяли в місцеве ательє мод, а в чотирнадцять років її відправили вчитися в Париж.

Читати далі →

Ідеальний виступ, або Сім прийомів Шиллера

Ідеальний виступ, або Сім прийомів ШиллераЯкось віце-президент Apple з глобального маркетингу Філ Шиллер повинен був замінити Стіва Джобса на ключовому виступі на Macworld. Шиллер мав витримати порівняння зі своїм босом, який мав більш ніж тридцятирічний досвід виступів на найбільших бізнес-сценах. І це йому цілком удалося. Його промова містила найкращі елементи виступів Стіва Джобса.

Читати далі →

Очевидний, простий та можливий

Очевидний, простий та можливий “Один із найбільш складних етапів розробки продукту та продуктового інтерфейсу – це момент пошуку балансу між тим, що в продукті повинно бути очевидним (obvious), що – простим (easy), а що – можливим (possible)”, – стверджує Джейсон Фрід (Jason Fried), дописувач блога Signal vs Noise.

Читати далі →

Шість принципів, які привели «впертий» Amazon до успіху

Шість принципів, які привели «впертий» Amazon до успіхуУ 1997-му році компанія Amazon опублікувала перший лист акціонерам. Починався він словами: “Все це про довгострокову перспективу”. У листі говорилося, що торгівля обов’язково піде в онлайн; що треба вкладатися в розвиток якнайшвидше і дивитися на роки вперед.

Читати далі →

Сім ознак видатного бізнесу

7 ознак видатного бізнесу Який бізнес можна назвати видатним? Безперечно – це той бізнес, який “чіпляє” людей і змушує говорити про себе (в хорошому сенсі, звісно). Енді Хенсельман (Andy Hanselman), спеціаліст з конкурентоспроможності бізнесів, розповідає про 7 ознак видатного бізнесу на сторінках видання Management Issues.

Читати далі →