Народження імені: Lego

Народження імені: LegoНазва марки Lego, що була придумана Олє Кірком Християнсеном, – результат злиття двох данських слів «leg godt» («хороша гра»). Народилася гра у 1953-му році. Крім того, «lego» на латині означає «я збираю», отже, зміст назви якнайкраще підходить до маленьких деталей, що з’єднують між собою, і з яких їхній винахідник побудував власну імперію.

Читати далі →

Соціальні медіа – внутрішнє застосування у бізнесі

Соціальні медіа - внутрішнє застосування у бізнесіКоли йдеться про використання соціальних медіа у бізнесі, ми зазвичай думаємо про налагодження відносин між компанією та її зовнішнім середовищем – споживачами, партнерами, зацікавленими сторонами. Але сучасні мережеві інструменти можуть бути застосовані і в межах організації – як майданчик для обміну ідеями і засіб вдосконалення внутрішніх комунікацій, а також діагностики.

Читати далі →

Люди VS Наймані працівники

Як підвищити мотивацію співробітниківМотивація співробітників – це той виклик, який неминуче постає перед компаніями в часи кризи. Меліса Данн (Melissa Dunn) на сторінках журналу Australian Anthill переконана, що й тут на допомогу може прийти звичайне вміння залишатися людьми у будь-якій ситуації. Вона розповідає про шість аспектів, які допомагають працівникам відчути, що керівництву не “начхати” на них, а навпаки – їхня діяльність у компанії цінується і до них ставляться з повагою. Адже, зрештою, як люди почуватимуться, так вони й поводитимуться.

Читати далі →

Management 2.0 або Амбіційний план розвитку менеджменту

Management 2.0 або Амбіційний план розвитку менеджментуУ травні 2008-го року група з 35-ти учених і практиків в області менеджменту – у тому числі такі гуру як Кріс Арджиріс (Chris Argyris), Генрі Мінцберг (Henry Mintzberg), Пітер Сенге (Peter Senge), Гарі Хамел (Gary Hamel) і Кевін Келлі (Kevin Kelly) – провели два чудових дні в Half Moon Bay, штат Каліфорнія, де створили своєрідний доволі амбіційний план розвитку менеджменту.

Читати далі →

Як вашу «інноваційну» рекламу можуть використати проти вас

Як вашу інноваційну рекламу можуть використати проти васІноді, в гонитві за інноваційністю, компанії повністю втрачають відчуття реальності. У новій рекламі Citroen автомобіль “трансформується” на залізного монстра, який бігає по ковзанці. Дуже красиво! Але до чого це? На щастя завжди знайдеться конкурент, який поверне до реальності і зазвичай – не найприємнішим способом. У випадку з Citroen-ом, таким конкурентом став Chevrolet.

Читати далі →

Притча: Дорога до храму

Притча: Дорога до храмуЯкось мандрівник ішов по долині і побачив людину, яка, обливаючись потом, тягла у гору важкий камінь.

– Що ти робиш? – запитав мандрівник.

– Хазяїн наказав носити наверх каміння, от я й ношу, – сердито відповіла людина.

Читати далі →

Як змінилася мотивація співробітників у XXI столітті

Як змінилася мотивація співробітників у XXI століттіПредставники бізнесу звикли говорити, що вони працюють у надзвичайно мінливому середовищі, і для того, щоб досягнути успіху їм потрібно бути надзвичайно гнучкими. Іноді в мене складаєтсья враження, що окремі особистості “ловлять кайф” від обсмоктування того, у наскільки складному середовищі їм доводиться працювати і наскільки “гнучкими” бути. Але, якщо звернути увагу на реальний стан справ у такій сфері, як, скажімо, мотивація, то у більшості випадків ми бачимо, що ні про яку “гнучкість” чи “здатність пристосовуватися” не може бути навіть мови.

Читати далі →

Принципи створення видатної компанії

Принципи створення видатної компаніїКомпанію Infosys, світового лідера у сфері ІТ-аутсорсингу, називають не інакше як індійське економічне чудо. Нараяна Мурті (Narayana Murthy), засновник і беззмінний глава корпорації до 2006 року, починав бізнес із 250-ти доларів, позичених у дружини. Зараз капіталізація Infosys становить більше 30-ти мільярдів доларів. Вашій увазі пропонується п’ять принципів створення видатної компанії від Нараяна Мурті.

Читати далі →

Менеджмент у стилі Google – дитинство скінчилося?

Менеджмент у стилі Google - дитинство скінчилося?Всі менеджери, які почуваються у своїх компаніях так, ніби вони сидять в окопах під час затяжної позиційної війни, дуже заздрять Google, і справа тут не лише у захмарних зарплатах. Головна причина – в тому, наскільки інноваційною є ціла атмосфера Google. Але чи насправді підходу Google достатньо, щоб довести блискучі ідеї до цілісної реалізації?

Читати далі →

Забудьте про «баланс» – творіть «життєвий стиль»

Забудьте про баланс – творіть життєвий стиль Для більшості компаній баланс між роботою та особистим життям – це явище негативне, оскільки цей концепт передбачає, що людина повинна цілковито і повністю забути про роботу, коли виходить за межі офісу ввечері. Тому сучасні компанії більше зосереджуються не на підтримці “балансу”, а на створенні “життєвого стилю”. Адже зрештою – робота не віддільна від особистого життя. А колеги, які працюють в одній компанії, цілком можуть бути друзями і за межами офісу.

Читати далі →