7 запитань, які варто задати HR-менеджеру під час співбесіди

7 запитань, які варто задати HR-менеджеру під час співбесіди Так склалося, що під час співбесід запитання переважно задає рекрутер або HR-менеджер, а потенційний кандидат лише відповідає на них. Втім, це ще зовсім не означає, що так і повинно бути. Роб Келлі (Rob Kelly), один з дописувачів блога Glass Door, стверджує, що кандидат, який бере ініціативу в свої руки і активно сам задає запитання, має набагато більші шанси бути прийнятим в компанію та й загалом сприймається більш позитивно.

Читати далі →

Тактичні поради при проведенні презентацій

Тактичні поради при проведенні презентаційВсі ми ненавидимо нудні й неефективні презентації. Помилки, які припускають доповідачі, здавалося б, лежать на поверхні. Але, раз-по-раз ми наступаємо на ті ж самі граблі… Марк Састер (Mark Suster), генеральний партнер компанії GRP Partners, пропонує кілька простих порад, які підходять для будь-якої зустрічі в невеликій кімнаті, коли вас запросили презентувати щось у слайдах на екрані.

Читати далі →

Ефективність великих змін

Ефективність великих змінУ більшості випадків, коли ми йдемо на якісь зміни, нам рекомендують робити це поступово. Як кажуть, перед тим, як почати ходити, спочатку вчаться повзати, а перед тим, як бігти, треба трохи пройтися. Дійсно, досить розумний підхід; але стосовно до людських відносин такий підхід може бути не найкращим.

Читати далі →

Вчимося мислити креативно

Вчимося мислити креативно “Я завжди прагнув займатися чимось креативним, що відрізняло б мене від тисяч інших людей”, – стверджує Тоні Шварц (Tony Schwartz), президент The Energy Project та автор книги “Будьте найкращими у всьому” (Be Excellent at Anything). – “Але при цьому я завжди був впевнений, що креативність певним магічним чином “закодована” в людському генотипі. Тому ще у віці 8 років я почав практикуватися в мистецтвах, щоб перевірити, чи перепала мені хоча б частинка омріяної креативності”.

Читати далі →

Народження імені: Renault

Народження імені: RenaultУ 1899-му році Луї Рено організував товариство Renault Frères (“Брати Рено”), яке виробляло автомобільні механізми, винайдені ним самим, такі як коробка передач із головною прямою передачею, доповнена карданним валом. Свій перший автомобіль він презентував на автосалоні 1901-го року. Разом із братами він вигравав багато автоперегонів: Париж-Довіль, Париж-Остенде, – поки під час ралі Париж-Мадрид його брат Марсель не розбився…

Читати далі →

П’ять порад людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчання

Поради людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчанняКоли ми досягаємо вершини в бізнесі, то не лише насолоджуємося зростанням компанії, але й відчуваємо, як підвищується рівень нашої власної впевненості та мотивації. В такій ситуації можливі два шляхи подальшого перебігу подій: ми можемо задовольнитися досягненим і розпочати заслужений відпочинок на лаврах, або ж навпаки – усвідомити, що успіх – це лише перший крок на шляху до досконалості – і продовжити свій розвиток.

Читати далі →

Не намагайтеся всім догодити, або Сила слова «Ні»

Не намагайтеся всім догодити, або Сила слова «Ні»Спроби догодити людям – це як бумеранг: що сильніше ви намагаєтеся сподобатися, то менше люди вас поважають. Такі менеджери ніби щенята, які вимагають уваги. Спочатку їхні спроби сподобатися здаються зворушливими, але, чимдалі, тим сильніше вони починають вас дратувати, – пише Марк Гоулстон (Mark Goulston) у своїй книзі «Ментальні пастки на роботі».

Читати далі →

Заблокуйте мені доступ до Facebook і я звільнюся!

Заблокуйте мені доступ до Facebook і я звільнюся! 56% сьогоднішніх студентів без роздумів відмовляться від роботи в компанії, яка заблокує доступ до соціальних мереж. Більше того, 68% представників покоління “Y” переконані, що вони повинні мати доступ до своїх профілів у соцмережах з усіх без виключення пристроїв на роботі, незалежно від того, комп’ютер це, мобільний телефон чи планшет. Такими даними діляться автори Blog Herald.

Читати далі →

Що ніколи не можна казати вашому клієнтові

Що ніколи не можна казати вашому клієнтовіВідносини з клієнтами можна вибудовувати роками, але зруйнувати їх можна буквально за секунди. Інколи помилки бувають настільки очевидними, що, коли клієнт вже втрачений, ми просто у розпачі розводимо руками. Джеф Хеден (Jeff Haden), бізнес-експерт та автор 4-х бізнес-книг, вирішив нагадати кілька слів і висловів, які здаються нам звичайними, але клієнти просто жахаються, коли чують їх.

Читати далі →