Рецесія тут ні до чого…

Рецесія тут ні до чого Світова економічна криза, звісно, сильно вдарила по компаніях, але, водночас, стала чудовим виправданням для багатьох працівників, менеджерів і навіть керівників. Якщо бізнес руйнується – це не ми, це криза винна. А тим часом можна проводити пів-робочого дня, обговорюючи останній футбольний матч, спілкуючись у Твіттері і час від часу перевіряючи улюблені блоги на предмет оновлень.

Читати далі →

Як заробити хороші гроші працюючи… прибиральником

Як заробити хороші гроші працюючи... прибиральникомЗа останні десять років Джезус Леонардо, який працює звичайним прибиральником на іподромі, заробив близько півмільйона доларів, не витративши при цьому ні цента. Вся справа в тому, що 57-річний житель Нью-Йорка збирає квитки, які розчаровані люди викидають ще до закінчення перегонів.

Читати далі →

Креативність чи інновації?

Креативність чи інновації Для того, щоб бути результативними, інновації повинні бути чимось більшим, ніж просто прагнення до креативності, переконаний Роджер ла Саллє (Roger La Salle), один із дописувачів журналу Australian Anthill. Інновації повинні бути чітким прописаним бізнес-процесом, який підтримується на найвищому рівні компанії.

Читати далі →

Життя в більш ніж одному світі

Життя в більш ніж одному світіПротягом останніх місяців у бізнес-виданнях було опубліковано багато статей про Пітера Друкера (Peter Drucker), якому у листопаді цього року виповнилося б 100 років. Цей впливовий бізнес-мислитель був сучасником декількох економічних епох і є автором багатьох понять і принципів, які стали загальноприйнятими у світі бізнесу. Здебільшого спогади про Друкера стосуються його ключової ролі для менеджменту і маркетингу, але при цьому ніби на задньому плані лишаються його численні ідеї про управління собою, а в них також можна віднайти багато цінного і корисного.

Читати далі →

Сет Годін: Час змінити молоток

Сет Годін: Час змінити молотокЯкщо вірний вираз про те, що для людини з молотком кожна проблема схожа на цвях, дуже корисним буде питання: «Який у вас молоток?»

У великих телемережах користуються телемолотком. У кабінеті хірурга молотком є скальпель. У фармацевта молоток – це бесіда, а в судді, напевно, в’язниця.

Читати далі →

Перше правило онлайн-маркетингу

Перше правило онлайн-маркетингуРазом з тим, що сьогодні все більше та більше бізнесів починають звертати увагу на Інтернет, у багатьох із них досі переважає хибний підхід до цієї сфери діяльності. Традиційні компанії звикли більше займатися прямою рекламою, ніж маркетингом (а особливо таким маркетингом, яким він повинен бути у мережі). Адже дійсно, набагато простіше прикрасити свій продукт, створити “гарну картинку” і розмістити в центрі міста. А що думають про це користувачі – власники бізнесу з великою ймовірністю навіть не дізнаються.

Читати далі →

Інгредієнти управлінських інновацій

Інгредиенти управлінських інноваційЗавдяки інноваційним принципам і процедурам управління компанія може одержати відчутні конкурентні переваги й змінити розподіл сил на ринку. Якщо ви хочете, щоб на творчій кухні вашої компанії постійно народжувалися нові управлінські ідеї, потрібно запастися необхідними інгредієнтами. Перелік таких інгредієнтів пропонує бізнес-гуру Гарі Хамел (Gary Hamel) у своїй статті “Why, What, and How of Management Innovation”.

Читати далі →

Сила «продуктивної ліні»

Сила продуктивної лініАмериканський фантаст Роберт Хайнлайн (Robert Heinlein) колись сказав: “Прогрес здійснюється не найбільш терплячими, наполегливими та працьовитими. Він здійснюється лінивими людьми, які намагаються відшукати простіших способів досягнути того чи іншого результату”. У Management Issues пропонується цікавий підхід до вирішення проблеми ефективності (успішного фінішування проектів) в компаніях із використанням концепції продуктивної ліні.

Читати далі →

Притча: Навіщо жінкам займатися продажами?

Притча: Навіщо жінкам займатися продажами?Одного разу до Вчителя прийшла дівчина й запитала його:

– Учитель, я багато разів намагалася поступити у твою Школу, але щораз одержувала відмову по тій або іншій причині. Я починаю думати, що ти спеціально не набираєш у Школу жінок.

Читати далі →

Що спільного між формуванням звичок та створенням лояльної клієнтської бази?

формування звичок та створення лояльної клієнтської базиМік Любінскас (Mick Liubinskas), один з авторів журналу Australian Anthill, розповідає про спільні аспекти між формуванням людських звичок та створенням бази лояльних клієнтів. Нижче наведені п’ять основних аспектів:

Читати далі →