Соціальне навчання і бізнес-культура

Соціальне навчання і бізнес-культураВсе частіше можна почути думку про те, що справді корисне для бізнесу навчання має місце тоді, коли, в певному сенсі, навчається і трансформується ціла бізнес-команда. Тим більше що сучасні інформаційні технології надають для цього багато інструментів, які можуть зробити навчання реалістичним, комфортним і стрімким. Та попри численні можливості, яких із кожним роком відкривається все більше, на перешкоді до дійсно результативного бізнес-навчання нерідко стоїть стара організаційна культура.

Читати далі →

7 практичних порад ефективної комунікації

7 практичних порад ефективної комунікації Для досягнення успіху під час управлінської комунікації, менеджерам потрібно знати і розуміти, що бачать та чують інші, і як вони будуть реагувати на отриману інформацію, не залежно від того, чи відбувається комунікація очно, через телефон, під час презентації, конференції, зібрання, чи завдяки новітнім комп’ютерним технологіям, переконана Стейсі Хенк (Stacey Hanke), консультант з управління, на сторінках Chief Learning Officer.

Читати далі →

Народження імені: Mazda

Народження імені: MazdaДо появи автомобіля Mazda вже були відомі скляні лампи й батарейки під тою самою назвою. Але між цими двома марками не існує ніякого зв’язку. Лампи Mazda випускали на заснованому в 1921-му році “Скляно-ламповому заводі”, до складу якого ввійшли всі дрібні фірми, що виробляли електричні лампочки.

Читати далі →

5 інструментів соціальних медіа для малого бізнесу

5 інструментів соціальних медіа для малого бізнесу Амбер МакАртур (Amber MacArthur), консультант у сфері соціальних медіа, промовець та автор книги «Сила дружби: Демістифікація соціальних медіа для побудови бізнесу» (Power Friending: Demystifying Social Media to Build Your Business), на OpenForum ділиться власним переліком інструментів, які необхідні для малого бізнесу.

Читати далі →

Як розвити в собі харизму?

Як розвити в собі харизму?Річард Вайзмен (Richard Wiseman), професор соціальної психології в Університеті Хертфордшира (Англія), вважає, що харизма – це не божественний дар, а є наполовину вродженою властивістю і наполовину набутою. Це значить, що потрібно не тільки з самого початку мати деякі здатності, але й уміти розвивати їх. Кожен харизматик володіє трьома якостями, стверджує Вайзмен. По-перше, сильно переживає свої емоції, по-друге, уміє заразити ними навколишніх і, нарешті, не піддається впливу інших харизматиків.

Читати далі →

Навчіться сприймайти свою компанію як «малий бізнес»

Навчіться сприймайти свою компанію як малий бізнес Коли підприємці говорять про свою компанію, від них рідко можна почути: “Я володію малим бізнесом”. Навіть через тиждень після створення вони сприймають свою компанію як “майбутній великий бізнес”, а їхня поведінка цілком і повністю відповідає їхнім грандіозним планам. Втім, попри мрії власників стартапів, їм все-таки варто навчитися входити в контакт з реальністю і сприймати свій бізнес таким, яким він є, а не таким, яким він можливо стане через 5 або 10 років, переконана Мерілен Делборг-Делфіс (Marylene Delbourg-Delphis), одна з авторів блога Idea Hub.

Читати далі →

Філософія Кайдзен: безперервне вдосконалювання, відданість і простота

Філософія Кайдзен: безперервне вдосконалювання, відданість і простотаНа передових японських фірмах кожен співробітник вносить він кількох десятків до кількох сотень рацпропозицій у рік, і практично всі рацпропозиції реалізуються, причому дуже швидко. Як їм це вдається? Вся справа у філософії Кайдзен – безперервного вдосконалювання й росту, що лежить в основі успіху японських фірм.

Читати далі →

Чому так складно керувати «поколінням Y»?

Чому так складно керувати поколінням Y Багато керівників стверджують, що керувати “поколінням Y” дуже складно. Втім, Раян Хілі (Ryan Healy) один із засновників та співавторів Ryan Healy, соціальної мережі для працівників молодшого покоління, стверджує у своєму блозі Employee Evolution: “Керувати молодими працівниками так складно, тому що, зрозумійте це – вони хочуть щоб ними дійсно керували”.

Читати далі →

Притча: Пристрасть до грошей

Притча: Пристрасть до грошейОдна заможна людина зізналася Майстру, що, незважаючи на всі свої старання, він так і не зміг перебороти пристрасті до грошей.

– І ти готовий пожертвувати через них навіть радостями життя? – поцікавився Майстер.

– Я прибережу радості життя на старість.

Читати далі →

Три міфи власного бізнесу

3 міфи власного бізнесуОстаннім часом тема власного бізнесу та підприємництва збурює навколо себе дуже багато галасу та не зовсім здорового романтизму. Власний бізнес перетворюється в новомодний тренд. Здобути особисту свободу, почати заробляти стільки, скільки хочеш, розкрити свій потенціал на 100% – для багатьох це звучить дуже заманливо. Але в дійсності створення власного бізнесу – справа не з легких і оточена багатьма пастками, стверджує одна з дописувачів журналу BizTimes.

Читати далі →