Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?

Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?Автор блога Powerful Customer Lifecycle Marketing Strategies пропонує чудову книгу, яка пояснює, як перетворити звичайних споживачів на лояльних та відданих клієнтів. Книга має доволі оригінальну назву: “Я люблю вас більше, ніж собака” (I Love You More Than my Dog). Зате вона повністю розкриває ідею, яка лежить в основі цього поста.

Читати далі →

Кілька способів заробити на медичних сервісах

Кілька способів заробити на медичних сервісахНікому не хочеться хворіти. Особливо зараз, коли до традиційної епідемії додається ще й інформаційна істерія. Звичайно ж, це доставляє масу неприємностей і турбот. У першу чергу важко знайти кваліфікованого лікаря, а ще складніше потрапити до нього на прийом. Але винахідники світу цього не сплять. Вони зрозуміли, що надавати медичні послуги сьогодні можна за допомогою web 2.0, причому так, щоб це приносило клієнтові задоволення.

Читати далі →

Клієнт завжди правий… якщо це правильний клієнт

Клієнт завжди правий якщо це правильний клієнт“Не розмовляйте під час трансляції фільму, або ми спустимо вас по сходах головою вниз”. Саме такий напис прикрашає вхід до кінотеатру Alamo Drafthouse у Остіні, Техас. Одного разу, під час трансляції кінострічки, на яку за дивним збігом обставин прийшов сам засновник кінотеатру Тім Ліга (Tim League), трапилася дивна історія.

Читати далі →

Губна помада або краватка: виберіть свій індикатор

Губна помада або краватка: виберіть свій індикаторЯкось власник Estee Lauder Леонард Лаудер помітив, що в часи криз різко зростають продажі губної помади: бажання бути привабливими жінкам доводиться задовольняти малими коштами. Так з’явився… “індекс губної помади”.

Читати далі →

Хороший бос – поганий бос: У кого краще вчитися?

Хороший бос – поганий бос: У кого краще вчитися?Ніхто не любить поганих керівників. І це зовсім не дивно. Проте, не виключено, що користь від них все ж набагато більша, ніж прийнято вважати. Боб Саттон (Bob Sutton), автор однойменного блога ділиться деякими своїми спостереженнями стосовно цього питання.

Читати далі →

Притча: Професор для школи

Притча: Професор для школи
Одного разу Вчитель разом із декількома учнями відвідав лекцію, що його цікавила, у місцевому університеті. По закінченні лекції учні запитали Вчителя:

– Що Ви скажете про цього професора, Учитель? Чи сподобалося Вам те, як він володіє матеріалом й як пояснює його?

Читати далі →

Десять заповідей інноваційності

Десять заповідей інноваційностіВ одному зі своїх нещодавніх виступів відомий американський інвестор і блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) розглядав питання про «Мистецтво інновацій» і сформулював своєрідний маніфест з десяти пунктів про те, як створюється щось дійсно цінне для споживачів. Деякі з цих порад стосуються відомих речей, але деякі – досить несподівані.

Читати далі →

Проблема вибору: Що робити, коли хочеться все і відразу?

Problem of choiseЗапитайте у дитини, що вона хоче, морозиво чи шоколадку. І як правило отримаєте цілком логічну відповідь – і те, й інше! І хоча дорослі люди навчаються з часом приховувати свої бажання – все ж таки мислять вони подібними категоріями. Вони не хочуть стикатися з недоліками своїх виборів. Вони хочуть дешевше і найкраще: машини, які не забруднюють середовище; більше кредитів і менше відсотків; більше прибутку і менше ризику; більше вільного часу і більше грошей.

Читати далі →

Не дай себе обдурити або 10 ознак фінансових пірамід

Не дай себе обдурити або 10 ознак фінансових пірамідЧи доводилося вам мати справу із шахраями? Риторичне питання… Певнен, що кожний із нас (і не одноразово) зустрічався з різного роду обманом, при якому частина (сподіваюся – не найбільша) ваших чесно зароблених грошей містичним чином перекочовувала в кишені новоявлених Остапів Бендерів. Зараз, напевно, один із найбільш сприятливих моментів для створення шахрайських бізнес-структур. Всі вони, як правило, мають явні ознаки фінансових пірамід.

Читати далі →

Брендінг – марна трата вашого часу?

Брендінг - марна трата вашого часу?Ліла Косгрув (Leela Cosgrove), управляючий директор Business Writers Anonymous, на сторінках журналу Anthill розповідає, чому брендінг, на її думку – це марна трата часу та зусиль компанії. “Я багато років працювала у високоприбутковому бізнесі, перш ніж задумалася про хоча б якийсь брендінг. Добре, якщо у компанії є бренд – але це зовсім не обов’язковий елемент. І якщо хтось намагається переконати вас у протилежному – значить він хоче “продати вам лого”, – пояснює Ліла.

Читати далі →