Притча: Перевірено на практиці

Притча: Перевірено на практиціЯкось Насреддин прочитав в одній книзі, що якщо в людини вузький лоб, а довжина бороди більше двох кулаків, то ця людина – дурень. Він подивився в дзеркало й побачив, що лоб у нього дійсно маленький. Потім взяв у кулак бороду й виявив, що вона значно довша, ніж треба.

Читати далі →

7 способів «виставити» ваш бізнес більшим, ніж він є насправді

loupe Журнал Anthill пропонує своїм читачам цікавий перелік способів “штучного збільшення” вашого бізнесу. Якщо придивитися уважніше – можна помітити, як багато українських компаній успішно користуються хоча б частиною з них. Тому, якщо навіть ви не плануєте брати на озброєння ці методи, то про них варто знати принаймні для того, щоб мати уявлення з якими компаніями ви насправді ведете бізнес.

Читати далі →

IDEO: Мудрий хаос та анархічне управління

IDEO: Мудрий хаос та анархічне управлінняЖурнал Fast Company називає IDEO «найтитулованішою у світі фірмою дизайну нових продуктів». Каліфорнійська компанія за замовленнями організацій зі всього світу створила дизайн більше 5 тис. різних продуктів, включаючи першу комп’ютерну мишку для Apple, ноутбук для NEC, Palm V для Palm, та інші найрізноманітніші продукти – від дитячих зубних щіток і рибальських наборів до спеціальних пластикових пляшок для велосипедистів та офісних меблів. Як же цій компанії вдається створювати інноваційні продукти так ефективно, легко й натхненно?

Читати далі →

Соціальні медіа як важіль бізнесу: як робити це правильно?

Соціальні медіа як важіль бізнесу - як робити це правильно?Зміни в характері діяльності користувачів Інтернету карколомні – революція Web 2.0 відбулася. Але як може бізнес реально скористуватися новими соціальними засобами? Адже йдеться про дуже незвичний і непередбачливий спосіб відносин із клієнтами. Тому особливо повчальним прикладом є те, як саме такі відомі бренди як Ford успішно використовують соціальні медіа.

Читати далі →

Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» – наступна ціль

Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» - наступна цільГалина Смолякова, президент компанії BusinessForward, ділиться з читачами цікавою історією: коли їй було 18 років, вона дуже сильно хотіла об’їхати світ, щоб заробити грошей. А коли в 33 роки вона побувала всюди, де хотіла, заробивши при цьому величезну кількість грошей – у неї почалася депресія. Так трапляється завжди, коли людина досягає поставленої цілі, а нової мети не з’являється. Так само і в бізнесі завжди повинна бути мета! Бо що таке розвиток, як не спроба, досягнувши поставленої цілі, стати на сходинку вище.

Читати далі →

Споживання речей і «заковтування» ідей

Споживання речей і «заковтування» ідейУ Сакраменто той, хто заощадив більше електроенергії в порівнянні із сусідами, одержує рахунок за комунальні послуги з усміхненою пичкою (або із двома, якщо витратив набагато менше інших). Цей прийом дозволив скоротити споживання енергії, і тепер його перейняли в Чикаго, Сіетлі та ще у восьми інших містах США. Люди стали витрачати менше енергії заради самоповаги: “пичка” підтверджує, що вони піклуються про навколишнє середовище більше, ніж сусіди.

Читати далі →

Чому продавцям буває складно «прислухатися» до клієнта

Чому продавцям буває складно «прислухатися» до клієнтаЦікава стаття була нещодавно опублікована у блозі Михайла Графського – бізнес-тренера та спеціаліста з продажу. Виявляється, багато продавців звикли думати про свій товар, проектуючи власні критерії вибору на всіх своїх клієнтів.

Читати далі →

Казки нового часу

Казки нового часуНедавно у нашому блозі було розміщено добірку, де розповідається про компанії, які придумують історії й легенди про свої товари та послуги. Однак багато компаній, замість того щоб самим розповідати клієнтам казки, допомагають їм придумувати власні історії й доносити їх до інших споживачів. Як результат – стрімке зростання популярності й продажів.

Читати далі →

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?Що більший вибір ви даєте своїм клієнтам, то менша ймовірність, що вони придбають у вас продукт. На перший погляд це твердження може видатися нелогічним. Але, якщо проаналізувати поведінку багатьох провідних світових компаній – то стає очевидним, що часто вибір не робить споживача щасливим, а навпаки – заплутує його.

Читати далі →

Принцип «антибренда» від Марка Ньюсона

Принцип «антибренда» від Марка НьюсонаКоли австралійський підприємець Марк Ньюсон уперше презентував власні моделі предметів інтер’єру в Європі, імениті французькі та італійські колеги його висміювали. Слід зазначити, європейські конкуренти глузували з Марка Ньюсона небезпідставно.

Читати далі →