8 способів підприємницького самосаботажу

8 способів підприємницького самосаботажу Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak), авторка кількох книг та юрист, переконана, що успішність чи неуспішність бізнесу часто залежить від звичок, притаманних його власнику. На сторінках Australian Anthill вона ділиться 8-ома звичками, які зазвичай лише шкодять бізнесу, замість того, щоб підтримувати його.

Читати далі →

Jet Blue: Як домагатися успіху

Jet Blue: Як домагатися успіхуJet Blue – революційна авіакомпанія, яка довела, що якість можлива й в економ-сегменті. Авіакомпанія домоглася фінансового й конкурентного успіху, з’єднавши інноваційні, якісні послуги й низькі тарифи, щоб сформувати групу лояльних клієнтів.

Читати далі →

Перфекціонізм компанії Apple: Чому саме 9:41

Перфекціонізм компанії Apple Можливо, ви звертали увагу на те, що на офіційних фото iPhone та iPad, які робляться Apple, завжди на пристроях встановлено час 9:42 або 9:41? Це питання настільки турбувало фанатів компанії, що один із них (блогер за сумісництвом) все-таки достукався до Скота Форстала (Scott Forstall), віце-президента з питань програмного забезпечення Apple і отримав відповідь.

Читати далі →

Десять недорогих способів заохотити співробітників

Десять недорогих способів заохотити співробітників«Знаки уваги підлеглим іноді значать для людей і для справи більше, ніж премія», – стверджує Боб Нельсон (Bob Nelson), власник консалтингової компанії в Сан-Дієго й автор бестселера «1001 спосіб заохотити працівника» (1001 Ways to Reward Employees), тираж якого додруковується вже в 51-й раз.

Читати далі →

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.

Читати далі →

Притча: Старання клієнтів

Притча: Старання клієнтів– Учитель, – сказав одного разу учень, – у підлеглих мені продавців часто виникає ситуація, коли вони не можуть відмовитися від роботи з клієнтом, який приносить й їм, і підприємству зовсім небагато грошей, але вимагає більших витрат часу та сил. Як мені переконати їх зробити це і як допомогти їм на це зважитися?

Читати далі →

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу…

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу Дуже часто, намагаючись продати послугу у сфері бізнес-консалтингу, компанії (а точніше люди, які відповідають за продаж) натикаються на так званих “охоронців брами”. Це можуть бути секретарі, представники HR-відділу чи просто люди, відповідальні за пошук ділових пропозицій. Їхнє завдання – не пропустити вас до головної людини в компанії, яка приймає всі рішення. І іноді, намагаючись не втратити потенційну угоду – ви погоджуєтесь на їхні умови. Втім, на думку відомого консультанта-практика, автора книг та доповідача на численних конференціях Алана Вейса (Alan Weiss) – це абсолютно неправильний підхід.

Читати далі →

Кілька ідей для «автоматичного» бізнесу

Кілька ідей для «автоматичного» бізнесуЩо можна купити у вуличному автоматі? Різні дрібниці: жувальну гумку, пляшку Coca-Cola, каву тощо. А як щодо, наприклад, кросівок? Чи дешевих мобільних телефонів? А може вам кортить смачно і швидко поїсти? Як не дивно, виявляється, що вендінг-машини і тут стануть у нагоді.

Читати далі →

Який тип мотивації оберете ви?

Який тип мотивації оберете ви Кожна людина має свою власну мотивацію, а частіше – комбінацію двох типів мотивації, переконаний Джаред Александров (Jarred Alexandrov), один з авторів блога Untemplater. Один із цих типів він називає “мотивацією виживання” а інший – “емоційною мотивацією”.

Читати далі →

«Фактор сміху» – найкращий показник здоров’я компанії

«Фактор сміху» - найкращий показник здоров'я компаніїСьогодні, у день сміху, думаю, цілком доречно задати нашим шановним відвідувачам таке цікаве запитання: Чи часто в офісі вашої компанії можна почути сміх? Якщо відповідь негативна – це привід для занепокоєння, причому турбуватися, у першу чергу, потрібно вашому керівництву. “Між відсутністю сміху й обмеженим впливом лідерів колективу існує безсумнівний зв’язок”, – вважає Джозеф Гренні (Joseph Grenny), президент тренінгової компанії VitalSmarts, що спеціалізується на питаннях лідерства, та один зі співавторів книги Crucial Confrontations.

Читати далі →