Забудьте про «баланс» – творіть «життєвий стиль»

Забудьте про баланс – творіть життєвий стиль Для більшості компаній баланс між роботою та особистим життям – це явище негативне, оскільки цей концепт передбачає, що людина повинна цілковито і повністю забути про роботу, коли виходить за межі офісу ввечері. Тому сучасні компанії більше зосереджуються не на підтримці “балансу”, а на створенні “життєвого стилю”. Адже зрештою – робота не віддільна від особистого життя. А колеги, які працюють в одній компанії, цілком можуть бути друзями і за межами офісу.

Читати далі →

Лідерство – це священна віра

Лідерство - це священна віра В одному зі своїх останніх виступів, Том Пітерс (Tom Peters) описує лідерство як священну (до)віру (sacred trust), про що також згадується у блозі TomPeters.com. Він переконаний, що рішення керувати людьми – це рішення бути відповідальним за їхнє зростання та розвиток. А тому керівників багатотисячних компаній чи відділів, які погоджуються змінити свою посаду за додаткових $50 чи $100 тисяч на рік, не можна охарактеризувати інакше, ніж покидьками. У кращому разі – вони махінатори. Але аж ніяк не лідери.

Читати далі →

Притча: Найкращий вибір

Притча: Найкращий вибірАдріан Сливоцький (Adrian Slywotzky), віце-президент «Mercer Management Consulting, Inc.», автор світових бестселерів про стратегічне управління, у своїй книзі “Міграція капіталу” (“Нові методи стратегічного мислення”) розповів притчу, яка, на його думку, може передати суть усіх досліджень про міграцію капіталу, ділові моделі і, власне, про успіх у грі під назвою “бізнес”.

Читати далі →

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті “Що нас не вбиває – те робить сильнішими”, – всі чули цю фразу, а дехто навіть використовує її за кожної слушної нагоди, щоб мотивувати себе чи когось іншого до виконання дій, які вони за інших обставин не стали б робити. Але, як стверджує Персефона Ніколас (Persephone Nicholas), одна з дописувачів журналу Australian Anthill, ця фраза не настільки вже й правдива.

Читати далі →

Народження імені: Estée Lauder

Народження імені: Estée Lauder«Хочете змінитися – поміняйте парфуми». Такий рекламний девіз допоміг фірмі Estée Lauder завоювати визнання у світі косметології. Estée (Есте) (зменшувальне ім’я від американського Esther – Естер) хотіла стати дерматологом. Але заміжжя й народження двох дітей порушили її плани.

Читати далі →

Новий погляд на безпеку

Новий погляд на безпеку Компанії постійно говорять про нові ідеї та інновації – як один з аспектів, необхідних для виживання бізнесу у сучасних умовах. Сьогодні мені хотілося б поділитися з вами однією такою ідеєю, на яку випадково натрапив у блозі Леоніда Каганова. І стосується вона безпеки у літаках. Адже принцип, який діє у цьому бізнесі сьогодні, абсолютно не враховує честь та гідність клієнтів (яким іноді доводиться роздягатися до нижньої білизни, аби довести обслуговуючому персоналу, що вони не намагаються пронести на борт заборонені предмети), і при цьому має дуже сумнівну ефективність.

Читати далі →

Інвестування в Україну або Випробування горілкою

Інвестування в Україну або Випробування горілкоюЩоб ти все життя інвестував в Україну! Мабуть, саме таке прокляття має ходити серед іноземних бізнесменів, котрі на своїй шкурі відчули всі “принади” доморослого інвестування. А ось глава Telenor Group в Україні Тронд Мое (Trond Moe) висловив свою парадоксальну, на перший погляд, і дуже дотепну аналогію: інвестувати в Україну – однаково що пити горілку вперше.

Читати далі →

Найдієвіша кар’єрна порада

Найдієвіша кар'єрна порадаНайпростішою, і водночас – найдієвшою кар’єрною порадою ділиться в журналі CEO Refresher Майкл Волькенспренг (Michael Wolkensperg), керівник та експерт з розвитку лідерства, з 32-річним досвідом у консалтингу. Порада звучить так: “турбуйтесь про те, про що турбується ваш керівник”.

Читати далі →

Телефонний шопінг

Телефонний шопінгКоли в одному з 165-ти магазинів Guitar Center, великої американської роздрібної мережі музичних інструментів, дзвонить телефон, продавці повинні підняти трубку до четвертого дзвінка, особливо якщо їхній менеджер відлучився на одну з мотиваційних програм. А все тому, що в компанії прийнято ритуал під назвою «телефонний шопінг».

Читати далі →