Як розвити в собі харизму?

Як розвити в собі харизму?Річард Вайзмен (Richard Wiseman), професор соціальної психології в Університеті Хертфордшира (Англія), вважає, що харизма – це не божественний дар, а є наполовину вродженою властивістю і наполовину набутою. Це значить, що потрібно не тільки з самого початку мати деякі здатності, але й уміти розвивати їх. Кожен харизматик володіє трьома якостями, стверджує Вайзмен. По-перше, сильно переживає свої емоції, по-друге, уміє заразити ними навколишніх і, нарешті, не піддається впливу інших харизматиків.

Читати далі →

Навчіться сприймайти свою компанію як «малий бізнес»

Навчіться сприймайти свою компанію як малий бізнес Коли підприємці говорять про свою компанію, від них рідко можна почути: “Я володію малим бізнесом”. Навіть через тиждень після створення вони сприймають свою компанію як “майбутній великий бізнес”, а їхня поведінка цілком і повністю відповідає їхнім грандіозним планам. Втім, попри мрії власників стартапів, їм все-таки варто навчитися входити в контакт з реальністю і сприймати свій бізнес таким, яким він є, а не таким, яким він можливо стане через 5 або 10 років, переконана Мерілен Делборг-Делфіс (Marylene Delbourg-Delphis), одна з авторів блога Idea Hub.

Читати далі →

Філософія Кайдзен: безперервне вдосконалювання, відданість і простота

Філософія Кайдзен: безперервне вдосконалювання, відданість і простотаНа передових японських фірмах кожен співробітник вносить він кількох десятків до кількох сотень рацпропозицій у рік, і практично всі рацпропозиції реалізуються, причому дуже швидко. Як їм це вдається? Вся справа у філософії Кайдзен – безперервного вдосконалювання й росту, що лежить в основі успіху японських фірм.

Читати далі →

Чому так складно керувати «поколінням Y»?

Чому так складно керувати поколінням Y Багато керівників стверджують, що керувати “поколінням Y” дуже складно. Втім, Раян Хілі (Ryan Healy) один із засновників та співавторів Ryan Healy, соціальної мережі для працівників молодшого покоління, стверджує у своєму блозі Employee Evolution: “Керувати молодими працівниками так складно, тому що, зрозумійте це – вони хочуть щоб ними дійсно керували”.

Читати далі →

Притча: Пристрасть до грошей

Притча: Пристрасть до грошейОдна заможна людина зізналася Майстру, що, незважаючи на всі свої старання, він так і не зміг перебороти пристрасті до грошей.

– І ти готовий пожертвувати через них навіть радостями життя? – поцікавився Майстер.

– Я прибережу радості життя на старість.

Читати далі →

Три міфи власного бізнесу

3 міфи власного бізнесуОстаннім часом тема власного бізнесу та підприємництва збурює навколо себе дуже багато галасу та не зовсім здорового романтизму. Власний бізнес перетворюється в новомодний тренд. Здобути особисту свободу, почати заробляти стільки, скільки хочеш, розкрити свій потенціал на 100% – для багатьох це звучить дуже заманливо. Але в дійсності створення власного бізнесу – справа не з легких і оточена багатьма пастками, стверджує одна з дописувачів журналу BizTimes.

Читати далі →

Народження імені: Lipton

Народження імені: LiptonУ 1898-му році королева Вікторія надала Томасу Ліптону (1850-1931) звання пера Королівства. Журналісти відразу ж дали йому прізвисько Сер Чай. Треба сказати, що Ліптон зробив все можливе, щоб домогтися монархової милості: до п’ятдесятиліття королеви він послав їй чек на солідну суму, приховавши своє ім’я (він зізнався в цьому тільки два тижні потому). Своє звання він цілком заслужив, оскільки саме Ліптон прищепив сучасним англійським родинам любов до чаю.

Читати далі →

Організація творчого мислення

Організація творчого мисленняМозок людини – це система, яка природно само-організовується, перетворюючи вхідну інформацію на “звиклі практики” (patterns). Подібним чином, як само-організуючі системи, функціонують і компанії. Щоб створити принципово нові практики, потрібне творче мислення, яке здійснює перехід на інші, альтернативні практики, і закріплює їх.

Читати далі →

Стратегічна ціль повинна бути простою

Стратегічна ціль повинна бути простою Стратегічна ціль повинна бути простою, переконаний автор блога Church of the Customer Бен МакКоннел (Ben McConnell). Звісно, йдеться не про те, що вона повинна бути легко досяжною (зазвичай буває з точністю до навпаки). Але, оскільки стратегічна ціль компанії повинна бути чітко відкомунікована на всіх рівнях організації – вона повинна бути надзвичайно простою для сприйняття.

Читати далі →

Секрети управління персоналом від Коносуке Мацушити

Секрети управління персоналом від Коносуке МацушитиЛюди часто захоплювалися тим, як легендарний керівник Коносуке Мацушита (Konosuke Matsushita) справлявся з питаннями управління персоналом. Часто вони запитували його: “У чому Ваш секрет?”. На що він незмінно відповідав: “В мене немає ніяких особливих секретів. Усе, що я можу – це пояснити основи мого ставлення до людей, що працюють на мене”. Пропоную вашій увазі фрагмент книги “Місія бізнесу”, де Мацушита пояснює свій “феномен” управління людьми.

Читати далі →