Бренд України: «Я ненавиджу державу, але обожнюю свою країну»

Бренд України: «Я ненавиджу державу, але обожнюю свою країну»Два роки тому я вже писав у нашому блозі про бренд України: що було зроблено (а набагато більше – не зроблено) на той час. Сьогодні ситуація якщо не докорінно, то дуже суттєво змінилася. Вважаю, що відбулися дуже позитивні зрушення, але давайте про все по порядку.

Читати далі →

Як еволюціонував менеджмент у XX-му столітті

Як еволюціонував менеджмент у XX століттіЗростання зв’язку між всіма аспектами діяльності організації: виробничої, фінансової, маркетингової, соціальної та інших, а також розширення, ускладнення та інтенсифікація внутрішніх та зовнішніх стосунків призвело до формування в середині XX-го століття так званого системного підходу, який набув важливого значення для прийняття управлінських рішень. Коротко про еволюцію цього підходу пишуть в блозі Teen Biz.

Читати далі →

Кілька способів заробити «на порожньому місці»

Кілька способів заробити «на порожньому місці»Сьогодні, втім як і завжди, багато людей шукають можливості додаткового заробітку. Один із перевірених варіантів – здати що-небудь в оренду. Вашій увазі пропонується 3 способи, як на цьому можна заробити, що вже успішно роблять британські винахідники ідей.

Читати далі →

Як пришвидшити отримання інформації

Як пришвидшити отримання інформації Як зробити інформацію доступною в максимально стиснуті терміни? Безперечно, існує безліч технічних способів допомогти вирішенню цієї проблеми. Втім, своєчасний доступ до потрібної інформації в компаніях – це не лише технологічний виклик. Адже ефективне управління інформацією передбачає зміни в процесах, поведінці та менеджменті компанії, переконаний Том Девенпорт (Tom Davenport), про що пише у своєму особистому блозі в Harvard Business Review.

Читати далі →

Десять інгредієнтів менеджменту змін

Десять інгредієнтів менеджменту змінУправління змінами – одне з вічних питань. Ця тема часто піднімається, але рідко належним чином розробляється. Ян Гурвеннец (Yann Gourvennec), директор Visionary Marketing, який має 20-річний досвід у маркетингу, інноваціях і розвитку бізнесу, склав список із десяти інгредієнтів, найбільш, на його погляд, важливих і термінових, якщо ви хочете впровадити нове в компанії. Список заснований на його власному досвіді управління змінами в компаніях у різних куточках світу.

Читати далі →

Як вашій компанії здобути довіру в Інтернеті?

Як вашій компанії здобути довіру в Інтернеті Збільшення впливу інтернет-середовища на бізнес змушує навіть найваговитіші компанії звертати увагу на всесвітню мережу. Створення довіри в онлайні – один із найважливіших аспектів, з якими рано чи пізно доведеться зіткнутися будь-якому бізнесові, що вирішив “вийти” в Інтернет. Способів створення довіри також є безліч. Найдієвішими з них ділиться інтернет-підприємець та відомий блогер Яро Старак (Yaro Starak) у своєму інтернет-журналі Entrepreneurs Journey.

Читати далі →

Народження імені: Moulinex

Народження імені: MoulinexУ 1932-му році Жан Матле придумав «млин для овочів», хитромудрий і зовсім недорогий пристрій, зроблений із лудженого металу. Він подарував його своїй дружині, щоб полегшити їй приготування картопляного пюре – раніше вона розминала варену картоплю вилкою.

Читати далі →

Хто і за що звільнив Стіва Джобса?

Хто і за що звільнив Стіва Джобса Навесні 1985 року рада директорів Apple прийняла рішення, що більше не потребує послуг ексцентричного, недисциплінованого, безкомпромісного Стіва Джобса – і його звільнили, пише Хабрахабр. Багаті члени ради директорів зітхнули з полегшенням: тепер ніхто потай не клеїтиме наклейки з яблучками на дзеркалах в розкішному домі Рокфеллера.

Читати далі →

Не прогулюй роботу й отримаєш новий автомобіль Toyota

Не прогулюй роботу й отримаєш новий автомобіль ToyotaОскільки для продуктивності системи важлива присутність людей на робочих місцях, у компанії Toyota роблять все можливе, щоб скоротити кількість прогулів (в ідеалі їх не повинно бути зовсім). Наприклад, в Toyota Motor Manufacturing у Кентуккі щорічно проводиться церемонія нагородження всіх співробітників із бездоганними показниками відвідуваності за минулий рік.

Читати далі →

Захистіть свій «креативний» час

Захистіть свій креативний час У кожної людини є період, коли її креативні навички працюють найкраще. Але замало знати про час, коли це відбувається, потрібно вміти захищати його від: відволікаючих факторів, інших людей та себе самого, стверджує один із дописувачів блога Untemplater.

Читати далі →