Менеджмент і наука щастя

Менеджмент і наука щастяЕфективність менеджменту тісно пов’язана з чинником мотивації, яка для кожного з нас є багаторівневою, але залежить від кінцевої мети нашого життя – щастя, і того що ми вкладаємо в це поняття. Але, як може показати відеозапис презентації відомого психолога Ненсі Еткофф (Nancy Etcoff), сучасна наука суттєво просунулася у розумінні справжньої ролі поняття щастя у людській діяльності.

Читати далі →

Розкажіть свою казку або Товар із легендою

Розкажіть свою казку або Товар із легендоюКазки і легенди відіграють важливу роль у бізнесі насамперед тому, що люди дуже люблять розповідати історії про своє життя. Втім, клієнти не менше люблять слухати і читати цікаві історії, які можуть їм повідати ваші товари або послуги. Усе більше споживачів віддають перевагу не безликим стандартизованим продуктам, а тим, що мають свої легенди. Цю тенденцію треба враховувати, щоб завойовувати нових клієнтів та утримувати вже наявних. Як же це роблять успішні компанії?

Читати далі →

Винна система, а не люди, які працюють в ній!

Винна система, а не люди, які працюють в ній!Саме система, а не люди, які вимушені працювати в ній, відповідальна за 97% проблем – переконаний доктор Едвардс Демінг (Edwards Deming). Виправте систему – і ви позбавитесь від проблем. Продовжіть звинувачувати людей – і ви залишитесь без них.

Читати далі →

Притча: Твій хрест

Притча: Твій хрестЯкось одна людина, вирішивши, що в неї занадто важка доля, звернулася із проханням до Бога: «Господи, мій хрест занадто важкий. Не міг би ти замінити його яким-небудь легшим?»

Читати далі →

Менеджер з нагайкою або Як знизити результативність компанії

Менеджер з нагайкою або Як знизити результативність компаніїУ компанії, де колись працював один мій товариш (міжнародна IT-компанія з філіалом в Україні), було встановлене спеціальне програмне забезпечення, яке “фотографувало” робочий стіл комп’ютера працівника у випадковий момент часу, але не менше 5 разів на день. Призначення такого софту – очевидне! Таким чином керівництво компанії намагається відучити підлеглих займатися чимось іншим, окрім своїх безпосередніх посадових обов’язків. Втім, навіть якщо забути про банальну етику, давайте спробуємо відповісти на запитання, наскільки подібний підхід справді здатен підвищити ефективність роботи персоналу (і компанії в цілому)?

Читати далі →

Есте Лаудер: Винахідливість без меж

Есте Лаудер: Винахідливість без межЕсте Лаудер (Estee Lauder) починала свій бізнес із баночки крему, винайденого її дядьком… і гарячого бажання показати красу кожної жінки. Вона дуже любила свою справу, була дуже винахідлива, і це допомогло їй здійснити свою мрію. Вашій увазі я хочу запропонувати деякі життєві і бізнес принципи, котрих безустанно дотримувалась ця дивовижна жінка.

Читати далі →

4 запитання про «покоління Y»

4 запитання про «покоління Y»Дуже цікава стаття з’явилася нещодавно на блозі Пенелопи Транк Brazen Careerist. В ній авторка відповідає на 4 найбільш розповсюджені запитання, які стосуються працівників молодшого покоління, або, простіше кажучи, “покоління Y”. При цьому вона розвінчує деякі міфи, які давно вже оточують “ігреків”. Ось ці запитання.

Читати далі →

Як продати свою історію

Як продати свою історіюУ світі щодня пишуться мільйони корпоративних текстів, прес-релізів, новин. При цьому чи часто ви виказуєте справжній інтерес, читаючи черговий e-mail, сторінку сайту компанії чи блог? Кріс Броган (Chris Brogan), президент New Marketing Labs, засновник Inbound Marketing Summit і Inbound Marketing Bootcamp, відомий блогер, ділиться своїми поглядами на цю проблему.

Читати далі →

Едвардс Демінг: 5 смертельних хвороб менеджменту

Едвардс Демінг: 5 смертельних хвороб менеджментуEdwards Deming Institute опублікував відео відомого мислителя та управлінця, доктора Едвардса Демінга (Edwards Deming), на якому той розповідає про п’ять смертельних хвороб менеджменту. Відео було зняте у 1984-му році, але більшість проблем, про які розповідає доктор Демінг, залишаються надзвичайно актуальними до сьогодні.

Читати далі →

Народження імені: Jеер

Народження імені: JеерЦя назва давно вже ввійшла в розмовну мову, але Jеер – це марка, яка була заснована для автомобіля-позашляховика. Експериментальний зразок розробив у 1940-му році Карл Пабст, інженер компанії Bantam Car. За допомогою компаній Willys-Overland і Ford у листопаді 1940-го року почалося виробництво таких автомобілів для потреб армії США.

Читати далі →