Народження імені: Jaguar

Народження імені: JaguarНазва S.S. Jaguar на машині вперше з’явилася в 1935-му році. S.S. означає “Swallow Sidecar”, що перекладається як «мотоцикл із коляскою “Ластівка”». Цю назву придумав у 1930-му році сам творець нової моделі Вільям Лайонc (William Lyons), виробник мотоциклів, а пізніше – і автомобілів. Після війни, щоб не виникало двозначності, букви S.S. перестали фігурувати в назві марки.

Читати далі →

Як привабити клієнтів?

Як привабити клієнтів?Коли створюються рекламні повідомлення – дуже важливо робити їх правильно. Єдина їхня мета: ефективно виконувати свою головну функцію – залучення клієнтів. Це не таке вже просте завдання, як може видатися на перший погляд. І якщо подивитися на масу різноманітних оголошень із різних сфер реклами, то можна виявити, що більшість із них справляється із завданням залучення клієнтів далеко не найкращим чином, стверджують автори блогу Vertical Response.

Читати далі →

5 принципів управління, яке базується на фактах

5 принципів управління, яке базується на фактахРізні люди керують по-різному. Трапляються замріяні менеджери, які щиро вірять у можливість досягнення тих чи інших цілей, навіть коли всі обставини вказують на протилежне. Бувають самозакохані тирани, яким не так вже й важливо, досягне компанія успіху чи ні – для них набагато важливіше, щоб всі навколо підкорялися їм без жодного сумніву чи суперечки. Трапляються навіть менеджери, які бояться приймати рішення самостійно, обережно перекладаючи цю відповідальність на підлеглих.

Читати далі →

Острах втрати або Як продати $20 за $204

Острах втрати або Як продати $20 за $204Виявляється, відібрати гроші в студента програми MBA ще простіше, ніж забрати льодяник у дитини. До моменту одержання диплома це, як правило, уже не потрібно – вони самі починають всюди розкидатися грошима. Вашій увазі пропонується наступна доволі повчальна історія.

Читати далі →

Чому ми прислухаємося лише до того, що хочемо почути?

Чому ми прислухаємося лише до того, що хочемо почути?Чому, йдучи на загальну робочу нараду і проводячи там по 2-3 години, ми несподівано виявляємо, що кожна людина виходить із наради з абсолютно різними уявленнями про тему дискусії. Можливо, так відбувається тому, що у сучасному світі, переповненому інформацією та комунікацією, ми прислухаємося лише до тих точок зору та повідомлень, які хочемо почути, і абсолютно ігноруємо всі інші? Таке припущення роблять автори журналу Management Issues.

Читати далі →

Як заробити на «Твіттері» (досвід Dell)

Як заробити на «Твіттері» (досвід Dell)Теперішнє повальне захоплення “Твіттером” дуже схоже на масовий психоз, який ще недавно був пов’язаний із соціальними мережами. Це модно, незвично, – що ще потрібно, щоб завести собі екаунт? У процес включилися компанії, які задаються простим прагматичним питанням: що це може нам дати і як ми можемо на цьому заробити. Відповідь на це питання, схоже, знайшла для себе компанія Dell.

Читати далі →

Три стадії народження ідеї

Три стадії народження ідеїУ кожного з нас щодня виникає багато ідей. Більшість із них ніколи не будуть втілені у життя. Втім, деякі ідеї все ж перетворюються у щось реальне. Яким же чином можна визначити, які ідеї заслуговують на існування, а які – ні? Відповідь на це питання намагається дати автор блогу Life Beyound Code Раджеш Сетті (Rajesh Setty).

Читати далі →

Ваші співробітники – це також Ваші клієнти, але чи вони купують у Вас?

Ваші співробітники - це також Ваші клієнти, але чи вони купують у Вас?Ваші найкращі менеджери з продажів володіють обширними знаннями про те, як правильно комунікувати і мотивувати людей. І цілком можливо, що правильне використання цих знань могло б перевести компанію на новий рівень. Але в реальності вони дуже рідко мають можливість поділитися своїми знаннями з вищим керівництвом. Кліф Річард (Clif Reichard), практик і дослідник B2B-продажів протягом вже більше 50 років, консультант із продажів і віце-президент із продажів Ball Corporation, нагадує про важливість переведення знання з рівня продажів на рівень вищого керівництва.

Читати далі →