Віртуальний ринок, або Чому люди готові тратити гроші на речі, яких не існує

Віртуальний ринок Більшість із нас звикли вважати, що ринки бувають тільки реальними. Втім, розвиток технологій та блискавичне розповсюдження Інтернету довело, що це не зовсім так. Сьогодні мені хотілося б трішки розповісти про інший ринок – віртуальний, і пояснити, чому дорослі люди в здоровому глузді готові тратити гроші на речі, яких насправді не існує. Ну, наприклад, на “шапку діда мороза” у якійсь онлайн-грі.

Читати далі →

Управлінські секрети від ФК «Барселона»

Вдалі управлінські рішення від ФК «Барселона»Експерти Harvard Business School попереджають, що компанії надто вже захопилися придбанням зоряних співробітників. А для того, щоб попередження не було голослівним, вони проаналізували роботу успішних аналітиків з Уолл-стріт, які переходили з однієї компанії в іншу. Виявилося, що при переході в нову компанію продуктивність зірок різко знижується. Один із висновків спостереження такий: успіх залежить не лише від їхніх талантів, але ще й від взаємодії з колегами, іншими словами – роботи всієї команди.

Читати далі →

Як уникнути вигорання на робочому місці

Як уникнути вигорання на робочому місці Якщо ви один з тих працівників, які приходять на роботу раніше всіх, а йдуть з неї останніми і при цьому регулярно “забувають” сходити на обід, тоді ви самі – найгірший ворог власної продуктивності, стверджують на сторінках блога Glass Door. Дослідження свідчать, що кількість помилок через неуважність зростає до 10% після 8-годинного робочого дня і до 28% після 10-годинного робочого дня.

Читати далі →

Народження імені: Peugeot

Народження імені: PeugeotРодина Пежо успадкувала своє прізвище від далекого предка, який був peugeot, тобто продавцем смоли. Смола сосни у середньовіччя використовувалася як клеюча речовина або для забивання щілин у човнах. Родоначальниками династії Пежо були брати Жан-П’єр і Жан-Фредерік Пежо, які на початку позаминулого століття виготовляли пилки в регіоні Монбейяр.

Читати далі →

7 причин, які перешкоджають перетворенню хобі на джерело прибутку

7 причин, які перешкоджають перетворенню хобі на джерело прибутку Роман Єфимов, автор блога “Коли ти отямишся”, пояснює, чому людям іноді так складно поєднати улюблену справу із заробітком грошей. Він сформулював 7 причин, які перешкоджають вирішенню цього питання.

Читати далі →

Дев’ять важливих порад для тих, хто хоче продати стартап

Дев'ять важливих порад для тих, хто хоче продати стартапІнвестор, програміст, письменник і підприємець Джеймс Алтачер (James Altucher) написав шість книг про інвестування, створив і продав кілька компаній. У блозі TechCrunch він ділиться своїм досвідом і пропонує вашій увазі поради щодо того, як вдало продати стартап.

Читати далі →

Чого не знають про себе люди із покоління «Y»?

Чого не знають про себе люди із покоління Y Покоління “Y” – це ті молоді люди, які сьогодні надзвичайно активно входять в робоче середовище. Про їхні “нестандартні” цінності та поведінку написано чимало статей та складено “міфів”. Насправді ж ці люди не так вже й сильно відрізняються від своїх старших колег, навіть якщо самі про це не здогадується, пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі.

Читати далі →

Притча: Маленьке людське задоволення

Притча: Маленьке людське задоволенняОдного разу Ходжа Насреддін відправився на базар і довго ходив уздовж прилавків прицінюючись, але нічого не купуючи. Ринковий стражник якийсь час спостерігав за цим, і, зрештою, звернувся до нього з повчанням:

– Шановний, я бачу, грошей у Вас немає. Ви лише дарма смикаєте торговельний люд. Подай Вам це й те, поміняй фасон і розмір, зваж і поріж, а вигоди купцеві – ні на гріш. Якби я не знав, що Ви Ходжа Насреддін, подумав би, що на ринку завівся злодюжка: чекає, поки купець відвернеться, щоб запустити руку в чужу калитку.

Читати далі →

Повсюдне навчання як нова реальність інтелектуального процесу

Повсюдне навчання як нова реальність інтелектуального процесуНові інструменти мережі зробили за останнє десятиліття якісний стрибок, відомий під назвою Web 2.0. Виникла нова мережева реальність, яка демократично розмила межі між творцем і споживачем інформаційного продукту, надавши нам можливість бути водночас і його споживачем, і спів-створювачем.

Читати далі →

Наскільки жахливим буде ваш новий керівник?

Наскільки жахливим буде ваш новий керівник?Роберт Саттон (Robert Sutton), автор бестселера “Жодних покидьків” (The No Asshole Rule) та блога Work Matters, продовжує розвивати свою улюблену тему, цього разу аналізуючи критерії, які можуть виказати керівника-тирана ще до того, як ви почали працювати на нього.

Читати далі →