Десять головних секретів магазинів Apple

Десять головних секретів магазинів AppleТі, хто бував у магазинах Apple, ніколи їх не забудуть. Їхня особлива атмосфера і методи роботи з клієнтами дуже відрізняються від інших подібних закладів. Але, як з’ясували журналісти Wall Street Journal, за зовнішнім лиском Apple Store стоїть жорсткий контроль спілкування співробітників із клієнтами, продумані сценарії технічної підтримки й детальна проробка інтер’єра кожного магазина.

Читати далі →

Упередженість успішності

Упередженість успішності “Чи читаєте ви бізнес-блоги та книги, в яких автор описує свої провали? Ні, тому що ви хочете перейняти успішний досвід, а не дізнатися про досвід людини, яка не змогла досягнути успіху. Втім, той факт, що більшість людей звертають увагу тільки на успішний досвід, може виявитися більшою проблемою, ніж заведено вважати”, – стверджує один з дописувачів блогів на Хабрі. Він наводить один дуже цікавий приклад, який ілюструє принцип “упередженості успішного”.

Читати далі →

Торговельні марки, ім’я яких стали загальними

Торговельні марки, ім'я яких стали загальнимиПерехід торговельної марки в ім’я загальне – добре це чи погано? З одного боку, це грає на руку компанії, завдяки ототожненню у свідомості споживача товарного знаку з категорією в цілому. Однак, є й певна небезпека: перехід товарного знаку в загальне вживання як назви товарної категорії призводить до припинення його правового захисту й відкриває можливість його використання будь-якому виробникові, пише рекламний портал Adme.ru.

Читати далі →

Конструктивна критика в бізнесі

Конструктивна критика в бізнесі Ніхто в світі не застрахований від помилок. Втім, якщо ці помилки робить ваш співробітник або підлеглий – варто задуматися про те, як можна виправити ситуацію. Часто відповіддю буде конструктивна критика – вміння вказати людині, яка помилилася, що саме було зроблено неправильно і яким чином це виправити.

Читати далі →

11 принципів успіху Томаса Ліптона

11 принципів успіху Томаса ЛіптонаЧитаючи біографії видатних людей ми іноді наївно сподіваємось отримати якусь унікальну для себе вказівку, завдяки якій зможемо досягти успіху в бізнесі. Готові рішення – це доля ледачих, які шукають найпростіший шлях для самозбагачення. У кожного підприємця свій унікальний шлях, який проторений важкою працею і несхитною вірою у свою справу. Ці слова стосуються і Томаса Ліптона, людини, яка перетворила своє ім’я на бренд.

Читати далі →

«Справжній» менеджер пам’ятає про унікальність працівників

«Справжній» менеджер пам'ятає про унікальність працівниківБританець Маркус Бакінгем (Marcus Buckingham) є одним із тих, хто відстоює унікальність кожної особистості та рекомендує пам’ятати це керівникам. Цьому присвячені його бестселери “Спочатку зламайте всі правила” (First, Break All the Rules), “Тепер, знайдіть свої сильні сторони” (Now, Discover Your Strengths) та ін.

Читати далі →

Ще один плюс роботи з дому: Кілька слів про «ком’ют»

Ще один плюс роботи з дому Попри постійний розвиток технологій, які роблять роботу з дому все комфортнішою, більшість компаній не поспішають використовувати переваги віддаленої праці на практиці. Ілля Бірман, автор однойменного блога, пише про ще один недолік традиційної офісної роботи, особливо притаманний великим містам та мегаполісам – ком’ют.

Читати далі →

Як виявити в компанії співробітників з негативною репутацією?

Як виявити в компанії співробітників з негативною репутацією?Група дослідників Північно-Східного університету Бостона стверджує, що виявити в компанії співробітників з негативною репутацією можна, поспостерігавши за тим, як вони обмінюються поглядами. На людях, про які ходять невтішні чутки, інші співробітники… зупиняють свій погляд довше.

Читати далі →

Довіра як бізнес-кейс, частина 2

Довіра як бізнес-кейс, частина 2Якось я вже писав про довіру. Однак тема не втратила актуальності, принаймні для мене. Так сталося, що я долучився до консалтингової технології, де поняття “взаємна довіра” є однією з центральних позицій. Йдеться про методологію Адізеса. Якщо коротко, методологія спрямована на те, щоби плекати рівень взаємної довіри в організації. Що, в свою чергу, дає пришвидшення процессів прийняття та імпліментації (тобто втілення в життя) тих чи інших рішень.

Читати далі →

Ключові аспекти управління репутацією в онлайні

Ключові аспекти управління репутацією в онлайні Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), засновник та генеральний директор компанії Startup Professionals, Inc., а також автор блога Startup Professionals Musings, розповідає про важливість відстеження та управління своєю репутацією в Інтернеті. Він щиро дивується, що більшість сучасних підприємців навіть не здогадуються, як відстежувати те, що говорять про їхні компанії користувачі всесвітньої мережі.

Читати далі →